iAir Pro Portable Wireless Transceiver HRW-294

  • فرستنده و گیرنده پرتابل بی‌سیم
  • مشاهده و ذخیره‌سازی تصاویر به‌صورت بی‌سیم بر روی رایانه و لپ‌تاپ
  • تغییر و مشاهده تنظیمات دوربین از راه دور
  • کنترل کامل فوکوس
  • امکان رکورد کردن ویدئو از راه دور
  • دارای امکان LR Timelapse
  • ایده آل برای عکاسی ماکرو
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9596
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این محصول در حقیقت یک فرستنده و گیرنده بی‌سیم است که با استفاده از آن می‌توان کنترل کاملی بر روی دوربین و تنظیمات مربوط به آن داشت. این وسیله از طریق درگاه USB و یا از طریق شبکه سیمی/بدون سیم به دوربین متصل شده و با نرم‌افزار اختصاصی که همراه خود دارد امکان کنترل دوربین‌های DSLR کانن و نیکون را از راه دور و به‌صورت بی‌سیم فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که آخرین نسخه از این محصول برای برخی از دوربین‌های Mirrorless سونی نیز قابل‌استفاده است. نرم‌افزار مخصوص iAirPro بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز و اندروید قابل‌نصب و اجرا است و به‌زودی نسخه مخصوص سیستم‌عامل Ios نیز منتشر خواهد شد.

با استفاده از این وسیله می‌توان همزمان با گرفتن عکس، آن‌ها را علاوه بر حافظه دوربین بر روی دستگاه‌های دیگر مانند رایانه، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند نیز ذخیره کرده و سپس مشاهده و ویرایش کرد. از دیگر قابلیت‌های فرستنده/گیرنده بی‌سیم iAirPro نیز می‌توان به مشاهده و تغییر تنظیمات دیافراگم، سرعت شاتر، ISO، تراز سفیدی، حالت‌های عکاسی، حالت نوردهی خودکار و مواردی از این قبیل اشاره کرد. همچنین کنترل کاملی بر روی فوکوس و تنظیمات آن را برای اکثر دوربین‌های کانن و نیکون فراهم و امکان‌پذیر می‌سازد. به همین علت وسیله‌ای ایده آل برای عکاسی ماکرو بشمار می‌رود. در ضمن امکان رکورد ویدئو از راه دو نیز وجود دارد.

یکی از قابلیت‌های جالبی که iAirPro از آن بهره‌مند است امکان LR Timelapse است. به لطف این ویژگی قادر خواهید بود تا ویدئوهای تایم-لپس را مشاهده کرده و به‌طور همزمان به تنظیمات نوردهی را تغییر دهید. از طریق نمایش Histogram در هنگام عکاسی در محیط‌های روشن و تاریک می‌توان تنظیمات ISO و نوردهی را در زمان‌های مختلف را تغییر داده و بدون استفاده از حالت HDR یا تکنیک‌های پیچیده، ویدئوهای تایم-لپس با Dynamic Range بالا را ضبط کرد. درواقع iAirPro این امکان را فراهم می‌آورد که این تنظیمات را بدون لمس مستقیم دوربین اعمال کنید.

باید اشاره‌کنیم که این محصول از یک باتری داخلی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که با هر بار شارژ کامل می‌تواند حدود ۴ تا ۵ ساعت کاربر را همراهی کند.

طبق گفته سازنده از iAirPro می‌توان برای کنترل دوربین‌های نیکون بالاتر از D40 مانند D810، D750، D7100، D7200 و ... استفاده کرد. همچنین با دوربین‌های DSLR کانن از سری EOS مانند 5D Mark III، 6D، 7D Mark II، 70D و ... نیز سازگار است. البته آخرین نسخه از این محصول برای برخی مدل از دوربین‌های سونی که دارای ارتباط بی‌سیم هستند نیز می‌توان بهره گرفت (مدل‌های a7، NEX3، NEX5، NEX6، a5000، a5100، a6000).

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9596
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
2
1 نظر
کیفیت
(2)
قیمت
(2)
با چه نرم افزاری میشه دوربین نیکون را به اندروید متصل کرد؟\nمن گرفتم اما متصل نمیشه.

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم