دوربین Canon مدل EOS M50

نام تجاری:
  • حسگر قطع APS-C از نوعCMOS
  • تفکیک‌پذیری ۲۴.۱ مگاپیکسل
  • پردازشگر تصویر DIGIC 8
  • نمایشگر لمسی قابل چرخش ۳ اینچی با کیفیت ۱.۰۴ میلیون نقطه
  • ویوفایندر الکترونیکی با رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه
  • قابلیت ضبط ویدئوUHD 4K با فریم‌ریت 24fps
  • سیستم فوکوس Dual Pixel
  • سرعت عکس‌برداری پی‌در‌پی تا ۱۰ فریم در ثانیه
  • حداکثر ایزوی ۵۱۲۰۰
  • سیستم لرزشگیر دیجیتال ۵ محوره

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
17873
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

M50کانن یک دوربین mirrorless یا بدون آینه است که از  حسگر قطع APS-C از نوع CMOS با رزولوشنی معادل ۲۴.۱ مگاپیکسل و یک پردازشگر DIGIC 8 بهره می‌برد. در کنار هم قرار گرفتن حسگر و پردازشگر جدید و قدرتمند DIGIC 8 در این دوربین، حساسیت ایزویی در محدوده ۱۰۰ تا۵۱۲۰۰ و عملکردی سریع در ثبت‌ عکس‌های پی‌درپی را به همراه داشته است. در واقع سرعتی معادل ۱۰ فریم بر ثانیه در حالت Burst و فوکوس قفل شده و امکان ضبط ویدئو Full HD 1080p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه یا UHD 4K با فریم‌ریت ۲۴ این دوربین را جزو سریع‌ترین دوربین‌های کانن در این بازه قیمتی قرار داده است. علاوه بر این سنسور M50 به سیستم فوکوس خودکار Dual pixel مجهز است که در نتیجه تجربه فوکوس خودکاری بسیار دقیق و سریع‌تر را برای کاربر به همراه دارد. اتوفوکوس این دوربین با توجه به طراحی به خصوص برای دنبال کردن سوژه‌های متحرک و قفل شدن بر روی آن بسیار مناسب است و به لطف لرزشگیر دیجیتال پنج محوره ضبط ویدئو با پایداری هر چه بیشتر ممکن شده است.

کانن برای کنترل بیشتر بر روی دوربین و استفاده بهینه از امکانات آن، یک منظره یاب الکترونیکی با دقت ۲.۳۶ میلیون نقطه به همراه یک نمایشگر لمسی قابل چرخش ۳ اینچی با رزولوشن۱.۰۴ میلیون نقطه را در نظر گرفته است. نمایشگر این دوربین طوری طراحی شده است که با یک لمس و درگ ساده می‌توان کنترل وسیعی را بر تنظیم فوکوس در اختیار داشت. به علاوه قرار گرفتن چند دکمه کاربردی در کنار صفحه لمسی، دسترسی سریع به تنظیمات دوربین را ممکن کرده است.

حسگر ۲۴.۱ مگاپیکسلی و پردازشگر DIGIC 8

کنار هم قرار گرفتن حسگر CMOS قطع APS-C و پردازشگر تصویر DIGIC 8 باعث شده‌است تا تصاویر با کیفیت بالا و سرعتی قابل توجه به ثبت برسند. حسگر M50 با محدود ایزوی ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ این دوربین را برای کار در گستره‌‌ی وسیعی از شرایط نوری مناسب کرده است.(به علاوه در حالت تقویت شده می‌توان ایزو را تا ۵۱۲۰۰ نیز افزایش داد.) همچنین بهبود عملکرد این سنسور نسبت به نمونه‌های قبلی نویز تصویر را به حداقل رسانده است که درنتیجه شاهد تصاویری با وضوح و جزئیات بالا خواهیم بود. ضمناً پردازشگر جدید کانن موسوم به DIGIC8 قابلیت ثبت تصاویر پیوسته با سرعت 10 فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه را به این دوربین افزوده است. نکته جالب توجه اینجاست که می‌توان در تمام این مدت از فوکوس خودکار پیوسته نیز بهره برد ولی سرعت عکس‌برداری پی در‌پی تا ۷ فریم بر ثانیه کاهش پبدا می‌کند. اگر هم استفاده از فوکوس خودکار ضرورتی برای شما نداشته باشد، بافر EOS M50 امکان ثبت ۱۰ فریم در هر ثانیه را به همراه خواهد داشت. از دیگر مزیت‌های پردازشگر DIGIC8 روشن و خاموش شدن دوربین در کمترین زمان ممکن است. این بدان معناست که می توان در کسری از ثانیه برای ثبت تصویر دلخواه در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

سیستم فوکوس خودکار

سیستم فوکوس خودکار این دستگاه از یک حسگر CMOS با پیکسل دوگانه بهره می‌برد که به‌واسطه آن اتوفوکوس خیلی سریع‌تر انجام می‌گیرد. این همان روشی است که دوربین‌های فیلم‌برداری خانگی از آن بهره می‌برند. این سیستم که از دو فتودیود مجزا تشکیل شده‌است با روش تشخیص فازی اکثریت نواحی کادر را برای فوکوس سریع و کنترل بیشتر بر روی آن پوشش می‌دهد. این نوع سیستم فوکوس عملکرد فوق‌العاده‌ای را در ردیابی سوژه‌های متحرک ارائه می‌دهد. همچنین در زمان فیلم‌برداری با تنظیم دوربین در حالت Servo AF تغییر فوکوس از یک سوژه به سوژه دیگر بسیار روان و بی‌نقص صورت می‌گیرد. سیستم فوکوس خودکار Canon M50 با نمایشگر این دوربین به خوبی سینک شده است که در نتیجه آن می‌توان کنترل و تنظیم فوکوس را به راحتی از طریق لمس این صفحه انجام داد.

سیستم لرزشگیر دیجیتالی

این سیستم با اکثر لوازم فیلم‌برداری سازگار است و با بهره‌گیری از یک مکانیسم تثبیت کننده پنج محوره، تاری حاصل از تکان دست و دوربین را به حداقل می‌رساند؛ بنابراین دوربین Canon M50 برای فیلم‌برداری روی دست نیز می‌تواند ابزاری مناسب و انتخابی درست باشد. برای نتیجه‌گیری بهتر از این سیستم لازم است که از سری لنزهایی که به سیستم لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند، استفاده شود.

طراحی بدنه

این دوربین مثل اکثر دوربین‌های mirrorless جمع و جور و خوش دست است و با طراحی مناسبی که دارد می‌توان کنترل کامل و وسیعی را بر روی دوربین تجربه کرد.

وای‌فای، بلوتوث و قابلیت اتصال NFC

دوربین Canon EOS M50 از NFC به همراه وای‌فای داخلی بهره می‌برد که انتقال فایل‌های ذخیره شده را بدون نیاز به کابل ممکن کرده است. همچنین امکان اتصال دوربین با اسمارت‌فون‌ها نیز وجود دارد. به علاوه با استفاده از سیستم بلوتوث هوشمند می‌توان تصاویر و ویدئوها را خیلی سریع به موبایل شخصی انتقال داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17873
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم