دوربین کامپکت سونی مدل Cyber-Shot DSC-RX100 III

نام تجاری:

دوربین کوچک و فوق‌العاده – عکاسی و فیلم‌برداری باکیفیت بی‌نظیر – حسگر یک‌اینچی CMOS با تفکیک‌پذیری 20.1 مگاپیکسل – لنز کارل‌زایس با گشادگی دیافراگم F1.8-2.8 و زوم اپتیکال 2.9x– صفحه‌نمایش LCD با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه

ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
8963
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کیفیت عکس شگفت‌انگیز

واژه‌ای مناسب تر از ”شگفت‌انگیز“ برای توصیف کیفیت عکس‌ها پیدا نکردیم. به لطف لنز قدرتمند کارل‌زایس، حسگر یک‌اینچیِ دقیق CMOS و پردازشگر سریع، آن چیزی که می‌بینید عینا ثبت می‌شود. به دلیل استفاده از همچین حسگر قدرتمندی، عکاسی در محیط کم‌نور، به سرگرمیِ لذت بخشی برای شما تبدیل خواهد شد.

قابلیت‌های متنوع عکاسی

لنز پیشرفته‌ای که در این دوربین بکار رفته است، انعطاف‌پذیری بالایی به عکاسی شما می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رود،این لنز عالی شاهکار کارل‌زایس است که به RX100 III کارآیی بالایی بخشیده است. این لنز 70-24 میلی‌متری با f1.8-2.8، نسبت به لنز RX100 II کمی واید‌تر است. می‌توان با حداکثر کیفیت، عکاس‌های پانوراما و کلوزآپ گرفت و از زوم مناسب این لنز بهره برد. همچنین یک فیلتر ND 1/8 داخلی در آن استفاده شده است که عکاسی در محیط پر‌نور را راحت‌تر کرده است.

ثبت دقیق‌ جزئیات به کمک پردازشگر BIONZ X

آیا مگا‌پیکسلِ بیشتر، یک حقه‌ی تبلیغاتی است؟ سونی ثابت می‌کند که همیشه اینطور نیست. حسگر قدرتمند 20.1 مگاپیکسلی CMOS – Exmor R با کمک موتور پردازشی تصویر BIONZ X، تصاویر را با حداکثر جزئیات و کمترین نویز ثبت می‌کند. هنگام بزرگنمایی، افت کیفیت محسوسی نخواهید داشت و خطوط و نقاطِ روشن، واضح و بدون تاری ثبت می‌شوند؛ بویژه در دیافراگم‌های بسته.

اگر بخواهیم با عدد و ارقام مقایسه کنیم، حسگر قدرتمند بکار رفته در این دوربین، چهار برابر نور بیشتری جذب می‌کند. همچنین نسل جدید BIONZ، سه برابر قدرت پردازشی بیشتر دارد. تفاوت‌ها بسیار زیاد و چشمگیر است. به همین دلیل است که افراد زیادی این دوربین را یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین‌های کامپکت ساخته‌شده می‌دانند.

فبلم‌برداری حرفه‌ای

هنر‌نمایی‌‌های این دوربین فوق‌العاده، فقط به عکاسی محدود نمی‌شود. قابلیت‌های فیلم‌برداری RX100 III نیز بسیار متنوع است. فرقی نمی‌دارد که فیلم‌برداری برای شما جنبه‌ی تفریح و سرگرمی داشته باشد یا قصد دارید فیلم گرفته شده را به جشنواره مورد‌علاقه خود بفرستید؛ مطمئن باشید این دوربین در هیچ حالتی شما را نا‌امید نمی‌کند. RX100 III با فرمت‌های XAVS C، AVCHD و MP4 فیلم‌برداری می‌کند و با لرزشگیر پیشرفته خود، کمک می‌کند تا ویدئو‌های حرفه‌ای ضبط کنید. این دوربین با فرمت XAVS V و با کیفیت فول‌ اچ‌دی (1080p) فیلم‌برداری می‌کند و حجم هر ثانیه از فیلم گرفته‌شده با این فرمت، ۵۰ مگا‌بایت است که نشان از کیفیت بسیار بالای آن دارد.

منظره‌یاب الکترونیکی داخلی (باز‌ِشو)

سونی در این زمینه یک ابتکار فوق‌العاده در طراحی دارد. منظره‌یاب بازشو یا pop-up در حالت طبیعی دیده نمی‌شود و فقط زمانی بیرون می‌آید که به آن نیاز دارید. این دقیقا همان چیزی است که حرفه‌ای‌ها می‌خواهند. با این منظره‌یاب الکترونیکی، می‌توان قاب و فریم تصویر را با دقت بسیار بالایی تنظیم کرد. نمایشگر داخلی این منظره‌یاب، از نوع SVGA OLED با دقت ۱۴۴۰۰۰۰ نقطه است که کنتراست و رزولوشن بالایی دارد و گوشه‌های تصویر را کاملا روشن و واضح نمایش می‌دهد. همچنین یک حسگر مجاورت در آن بکار رفته است تا هنگامی که از چشمی منظره‌یاب فاصله می‌گیرید، تصویر روی نمایشگر دوربین منتقل شود. می‌توان تصویر را از منظره‌یاب به نمایشگر انتقال داد تا فریم تصویر را راحت‌تر تنظیم کرد.

فوکوس دستی و تنظیمات سفارشی

با تنظیم‌پذیری گسترده‌ای‌ که این دوربین دارد، می‌توانید به‌سرعت تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید و خلاقیت را چاشنی عکاسی خود کنید. یکی از این تنظیمات پرکاربرد، قابلیت فوکوس دستی است که مورد‌علاقه بسیاری از عکاسان است. همچنین می‌توان 42 قابلیت را روی کلیدِ کاستوم (C) تعریف کرد؛ مانند انتخاب سرعت شاتر، تنظیمات ISO، تنظمیات دیافراگم و ... .

صفحه‌نمایش چرخی

صفحه‌نمایش چرخشی RX100 III، آن را از دیگر دوربین‌ها متمایز کرده است. این صفحه‌نمایش سه اینچی، دارای دقت ۱۲۲۹۰۰۰ نقطه است که کیفیت مطلوب و رزولوشنی معادل 640 * 480 دارد. خوشبختانه LCD این دوربین برخلاف مدل‌های قبلی می‌تواند به صورت تاشو باز شود و با چرخش ۱۸۰ درجه به بالا امکان گرفتن عکس سلفی همراه با کادربندی راحت را به کاربران می‌دهد.

باتری و قابلیت‌های ارتباطی

با ان‌اف‌سی و وای‌فای داخلی RX100 III، عکس‌ها و ویدئو‌های گرفته شده را به تلفن‌هوشمند و تبلت اندرویدی خود انتقال دهید. همچنین یک ریموت هوشمند داخل آن تعبیه شده است که امکان کنترل دوربین از طریق اسمارت‌فون را فراهم می‌کند.
این دوربین از یک باتری قابل شارژ لیتیوم-یون با ظرفیت 1240mAh استفاده می‌کند که از طریق درگاه یو‌اس‌بی شارژ می‌شود و قادر است با یک بار شارژ کامل، حدود ۳۲۰ عکس بگیرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
8963
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم