این روزها شاید مشتری ها مثه گذشته دغدغه ی گارانتی نداشته باشن ولی هنوز هم خرید کالای دیجیتال پیچیدگی های خودش رو داره. ما تصمیم گرفتیم تا با تعریف یک سطح از خدمات سعی کنیم تا جائی که می تونیم در انتخاب، خرید و خدمات پس از فروش به شما کمک کنیم. این سرویس وخدمات در مرحله ی اول فقط روی دوربین ها و لنز ها ارائه می شه و کم کم کالا های دیگر هم شامل این سرویس ها می شن.

 

در اولین مرحله خدمات سرآمد پیکسل برای دوربین ها و لنز ها رو به صورت زیر تعریف می کنیم:

  • تغییر نسبت عرضه و تقاضا، تغییر نرخ عرض، معرفی کالای جدید و عوامل متعدد دیگر باعث ایجاد تغییرات ناگهانی قیمت محصولات الکترونیکی میشه، همیشه موقع خرید به این فکر می کنیم که شاید فردا پیشنهاد قیمت بهتر و ارزانتری وجود داشته باشد، ما تا ۷ روز کاهش قیمت ناگهانی کالا از جانب خودمون رو به صورت کوپن تخفیف برای خرید بعدی به شما برمی گردانیم تا همین الان خرید کنید و صبر نکنید که کالا تخفیف بخوره.
  • اگر در ۳۰ روز اول خرید برای دوربین یا لنز شما مشکلی پیش بیاد که طبق شرایط کارخانه مشمول گارانتی باشه، پیکسل کالا رو با یک کالای نو برای شما عوض می کنه.
  • توجه داشته باشید که هرکاری سلسه مراتبی داره، در خیلی از موارد، مشتریان هر عملکرد نادرستی رو خرابی می دونن. در حالیکه همیشه اینچنین  نیست، پس لازمه در ابتدا دوربین یا لنزشما بررسی بشه و اگر کالا خراب بود و این خرابی طبق شرایط سازنده مشمول گارانتی باشه کالای خراب شما با یه دونه نو عوض می شه.
  • اصل و بدل بودن باطری، شارژر یا دیگر متعلقات داخل جعبه ی دوربین، یکی دیگه از معظلات این روزها در هنگام خرید وسایل الکترونیکی یه. ما این مشکل رو برای شما حل کردیم، هرچند ما سازنده ای رو نمی شناسیم که باطری و شارژر وسیله ای رو گارانتی کنه(جز در شرایط خاص) ما تصمیم گرفتیم که باطری و شارژر دوربین شما رو مدت ۹۰ روز گارانتی کنیم چون چندین سال سابقه فروش محصولات دیجیتال ثابت کرده جنس بدلی عمر خیلی کمی داره هرچند ظاهرش مثه جنس اصلی باشه.

متاسفانه بیشتر ما نمی دونیم که حتی بزرگترین شرکت ها شرایط گارانتی یه سختگیرانه و پیچیده ای دارند، برای همین معمولا وقتی دوربین یا هر وسیله ی الکترونیکی دیگه مون خراب می شه و اون رو برای استفاده از خدمات پس از فروش به شرکت خدمات دهنده می بریم یه جواب می شنویم:

  • "این کالا مشمول گارانتی نیست".
  • این مشکل بیشتر یه سوء تفاهمه، برای اینه که معمولا شرایط گارانتی کالاها رو نمی خونیم.
  • این روز ها سوای گارانتی با شرایط عمومی، خدمات کامل تری هم برای بعد از فروش کالا عرضه می شه که بابت اون سطح از خدمات باید هزینه جداگانه ای تحت عنوان بیمه پرداخت بشه تا شرایطی که باعث ابطال گارانتی استاندارد وسیله می شه رو هم جزء گارانتی بیاریم.

پیکسل در بسته حمایتی یه <<خدمات سرآمد پیکسل>> 18 ماه بیمه روی کالای شما می ده.

این یعنی اتفاقاتی که مشمول گارانتی نیست، مثه ضربه خوردن، رطوبت دیدن و ... هم گارانتی کالای شما رو باطل نمی کنه، مگر بررسی فنی نشون بده که این  اتفاق عمدی بوده باشه، مثه بیمه بدنه ماشین.

ما تمام تلاش خودمون رو می کنیم تا شما یه خرید مطمئن داشته باشید.

مسلما این خدمات برای ما هزینه داره اما سعی می کنیم تا جائی که میشه قیمت کالا رو افزایش ندیم تا بدون دغدغه کالا روبا <<خدمات سرآمد پیکسل>> بخرید.

این قدم اول پیکسل برای تعریف سطح جدیدی از خدماته و با راهنمائی و پیشنهاد های شما برای هر گروه کالا خدماتی رو که شما انتظار دارید تعریف و عرضه خواهیم کرد.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم