میکروفن استریو ZOOM مدل iQ7 مناسب آیفون

نام تجاری:
  • یک جفت میکروفن ZOOM استریو
  • زاویه قابل‌تغییر محدوده ضبط صدای استریو از ۹۰ تا ۱۲۰ درجه
  • سازگار با درگاه لایتنینگ و دارای اپلیکشن اختصاصی iOS
  • دارای تنظیم چرخنده Gain روی بدنه میکروفن
  • امکان استفاده به‌صورت افقی و عمودی
  • جک هدفون روی بدنه میکروفن برای بررسی مستقیم صدا
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • گارانتی ۱ ساله شرکت ارتباط
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17374
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفن استریو ZOOM مدل iQ7 مناسب برای کسانی طراحی شده که قصد دارند با کمترین هزینه بالاترین کیفیت را در ضبط صدا داشته باشند. البته این میکروفن فقط با آیفون‌ها و آیپدهای دارای پورت لایتنینگ کار می‌کند. کاربر با نصب این میکروفن روی آیفون یا آیپد می‌تواند با صدایی شفاف با مشخصات  ۴۸ کیلوهرتز و به‌صورت  16-bitضبط کند که فقط رکوردرهای حرفه‌ای از پس آن برمی‌آیند.

میکروفن‌های خازنی قرارگرفته روی بدنه iQ7 دارای امکان چرخش پایه برای راحتی در هنگام کار هستند. این میکروفن همچنین دارای تنظیمات Gain برای دستیابی به صدایی با شفافیت موردنظر است و روی بدنه آن نیز یک ورودی هدفون ۳٫۵ میلی‌متری قرار دارد که کاربر بتواند به‌صورت مستقیم صدایی که میکروفن در حال ثبت آن است را بشنود. این مورد برای کاربران مدل‌های جدید آیفون که جک هدفون ندارند بسیار حیاتی است.

تنظیمات این میکروفن گرچه از طریق اکثر نرم‌افزارهای ضبط صدا قابل‌تغییر است، اما ZOOM یک اپلیکیشن اختصاصی برای آن طراحی کرده که با نصب آن گوشی به یک رکوردر واقعی تبدیل خواهد شد.

این میکروفن زاویه متغیر ۹۰ تا ۱۲۰ درجه را پوشش می‌دهد که این مورد آن را حتی برای هر کاری از خبرنگاری و دانشجویی تا تصویری و فیلم‌سازی مناسب می‌سازد. زوایای قرارگیری این دو میکروفن به‌گونه‌ای است که یکی از آن‌ها بتواند صدای سوژه و دیگری صدای محیط اطراف را ثبت کند. البته حالت‌های ضبط صدا و اینکه هر میکروفن به چه شکل عمل کن از طریق اپلیکشن قابل‌تغییر است. این موارد با توجه به اینکه شما برای کار خبرنگاری یا فیلم‌سازی از آن استفاده کنید، قابل‌تغییر است.

اگر کاربر iOS هستید و قصد ضبط صدا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت را دارید، میکروفن‌های سری iQ زوم بهترین انتخاب شما برای ضبط صدا هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17374

مشخصات

برند
Zoom
نوع
شاتگان
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظر
کیفیت
(4)
قیمت
(4)
چطوری میشه با این میکروفون موقع فیلمبرداری صدا رو ضبط کرد؟\nموقع فیلمبرداری صدا نمیگیره چرا؟\nاپ دیگه ای لازمه؟\nلطفا جواب بدین

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع شاتگان

سایر ویژگی‌ها

برند Zoom

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم