میکروفن شاتگان Marantz مدل Audio Scope SB-C2

نام تجاری:
  • ضبط صدا با الگوی X-Y
  • قابلیت تنظیم حساسیت از ۰ تا ۱۰ دسی‌بل برای ضبط صدا در محیط‌های مختلف
  • فیلتر داخلی Low Cut برای کاهش دادن نویز
  • مجهز به تکنولوژی RFI برای حذف نویز تلفن‌های همراه
  • قابل اتصال به هات‌شوی دوربین با مکانیسم جاذب ضربه
  • خروجی استریوی ۳.۵ میلی‌متری

ارسال بعد از ۲۴ ساعت کاری

ادامه مطلبShow less
3,990,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی یک‌ساله شرکت نظام

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
24784
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

Audio Scope SB-C2 یک میکروفون کاندنسر استریو با قابلیت صدابرداری X/Y برای دوربین های DSLR است که توسط کمپانی Marantz Professional تولید می گردد. با توجه ساختار ویژه و منحصر به فرد میکروفون های مناسب برای دوربین های DSLR، میکروفون Audio Scope SB-C2 نیز یک میکروفون استریو با قابلیت هایی است که معمولا فقط در مدل های گرانتر پیدا می شود.

از آنجایی که اکثر دوربین های DSLR دارای میکروفون های داخلی با کیفیتی نیستند و همچنین اینگونه از دوربین ها عموما از منبع تغذیه فانتوم پاور پشتیبانی نمی کنند و فقط یک ورودی لاین دارند. Audio Scope SB-C2  با مدار تغذیه داخلی خود که از طریق یک باتری قلمی در سایز AAA راه اندازی می گردد، و میتواند میکرفون مناسب و ارزان قیمتی برای دریافت بهینه تر صدا و اتصال به دوربین های DSLR باشد.

این میکروفون شامل دو کپسول می شود که در صدابرداری حالتX/Y  یک فضای استریوی واقعی را نمایان می کند و همچنین یک سوییچ برش فرکانس پایین که روی بدنه قرار دارد می تواند، نویزها و صداهای مزاحم را تا حد زیادی کاهش دهد. سوییچ های دیگری برای تضعیف صداهای بلند محیط و محافظ RFI برای عدم تداخل با امواج موبایل ها نیز روی بدنه وجود دارد.

این میکروفون به راحتی بر روی قسمت Hot-Shoe دوربین های DSLR نصب می شود که معمولا برای اضافه کردن فلاش به دوربین کاربرد دارد. از ویژگی های این میکروفون میتوان به طراحی دو کپسول داخلی با قرار گیری به صورت ضربدری با همان X/Y، سوییچ تغییر حساسیت میکروفون برای صدابرداری در محیط های آرام و شلوغ، فیلتر Low-cut برای کاهش نویزهای موجود در فرکانس پایین، یک LED مستقل برای نمایش اخطار تعویض باتری،  لرزه گیر انحصاری با قابلیت جدا شدن از Hot Shoe و یک خروجی اختصاصی از طریق کانکشن استریوی ۳.۵ میلیمتری TRS اشاره نمود.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
24784

مشخصات

برند
Marantz
نوع
شاتگان
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع شاتگان

سایر ویژگی‌ها

برند Marantz

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم