کیت میکروفن بی سیم Rode مدل Wireless GO

نام تجاری:
  • گیرنده و فرستنده دارای میکروفن داخلی
  • مناسب برای خبرنگاران و تولید‌کنندگان ویدئو
  • ابعاد کامپکت و جمع‌وجور
  • ورودی ۳.۵ میلی‌متری
  • دارای گیره برای اتصال آسان و سریع
ادامه مطلبShow less
6,440,000 تومان
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۱/۱۲/۰۷

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
20103
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

کیت میکروفن بی سیم Rode مدل Wireless GO یک سیستم میکروفون بی‌سیم فوق العاده جمع و جور است که از انتقال اطلاعات دیجتالی Series III 2.4GHz استفاده می‌کند. به لطف استفاده بسیار آسان، این محصول برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوای ویدئویی و ولاگر‌ها با هر سطحی از دانش و تجربه مناسب است. این کیت به سادگی فشردن یک دکمه آماده استفاده و ضبط است تا تمام تمرکز کاربر بر روی فیلمبرداری باشد و بدون نگرانی تا فاصله ۷۰ متری صدای با کیفیتی را ضبط کند. هیچ منوی تظیمات یا پیچ‌های گمراه‌کننده‌ای بر روی این دستگاه قرار ندارد و بجز دکمه خاموش/روشن یک صفحه نمایش LCD با کیفیت اطلاعات مورد نیاز را به نمایش می‌گذارد.

 ضبط صدا با بالاترین کیفیت حتی بدون استفاده از میکروفون جداگانه نیز ممکن است. در حقیقت کیت میکروفن بی سیم Rode مدل Wireless GO یک مجموعه شامل یک فرستنده گیره‌ای با میکروفون تمام‌جهته و یک گیرنده گیره‌ای است. به همراه این محصول تعدادی از لوازم جانبی مورد نیاز برای استفاده‌های مختلف نیز ارائه شده است. فرستنده به سادگی به لباس یا کمربند سوژه متصل می‌شود، گیرنده نیز به راحتی توسط یک کابل به موبایل یا دوربین یا رکوردر متصل می‌شود. در صورتی که نیاز به دریافت صدایی شفاف‌تر و دقیق‌تر وجود داشته باشد، امکان اتصال میکروفون یقه‌ای Rode Lavalier GO نیز به فرستنده این مجموعه وجود دارد.

بیرون از جعبه، آماده استفاده

در طراحی کیت میکروفن بی سیم Rode مدل Wireless GO سادگی و کارایی مد نظر قرار گرفته تا استفاده از آن به محض اراده ممکن باشد. یک دکمه برای روشن کردن، یک دکمه برای جفت شدن فرستنده و گیرنده و حالا همه چیز برای ضبط گزارش یا ویدئو آماده است.

خبرنگاران، فیلمبرداران و ویدئوبلاگرها قطعا از ابعاد و قابل حمل بودن این محصول استقبال می‌کنند. فرستنده و گیرنده هرکدام تنها ۲۸ گرم وزن دارند و ابعادشان نیز ۴.۳×۴.۳×۱.۸ سانتی‌متر است.

فرستنده مینیاتوری به راحتی به لباس یا کمربند متصل شده یا حتی می‌توان آن را درون جیب قرار داد. استفاده از این فرستنده دقیقا مانند استفاده از یک میکروفون یقه‌ای است. البته امکان اتصال میکروفون یقه‌ای جداگانه مانند Rode Lavalier GO نیز به این فرستنده وجود دارد.

مانت کردن گیرنده بر روی دوربین یا موبایل بسیار ساده است. صفحه نمایش با کنتراست بالای آن نیز وضعیت باتری هر دو قطعه را در کنار سطح صدای دریافتی، قدرت سیگنال و غیره نمایش می‌دهد.

میکروفون کاملا بی‌سیم

کیت میکروفن بی سیم Rode مدل Wireless GO به یک میکروفون یقه‌ای تمام جهته با کالیبر بالا و از پیش پولاریزه شده مجهز شده است تا صدای با کیفیتی بدون نیاز به میکروفون جداگانه در اختیار کاربران قرار گیرد.

الگوی قطبی تمام جهته میکروفون داخلی این محصول امکان دریافت صدا را از تمامی جهات دارد و بازه پاسخدهی فرکانسی 50Hz تا 20kHz را پوشش می‌دهد و صدای افراد را با شفافیت بالایی ضبط می‌کند.

قابلیت اتصال میکروفون خارجی

در صورتی که میکروفون یقه‌ای خودتان یکی از بهترین‌هاست، به راحتی می‌توان از طریق ورودی ۳.۵ میلی‌متری TRS تعبیه شده بر روی فرستنده، آن‌ها را به هم متصل کرد. البته توجه به این نکته ضروری است که جک کانتکتور میکروفون یقه‌ای باید از نوع غیر قفل شونده باشد (مانند Rode Lavalier GO) تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

ورودی میکروفون ۳.۵ میلی‌متری TRS صداهایی در بازه 20Hz تا 20kHz را به سمت آمپلی‌فایر اولیه داخلی هدایت می‌کند و با داینامیک رنج وسیع، نیازی به دستکاری تنظیمات نیست.

امنیت و کیفیت بالا در ارسال و دریافت صدا

همانند سیستم بی‌سیم محبوب RODELink، کیت میکروفن بی سیم Rode مدل Wireless GO نیز از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی برای ارتباط بیسیم بین فرستنده و گیرنده استفاده می‌کند تا دیگر نیازی به استفاده از مجموعه فرکانس‌های گیج کننده UHF با کانال‌های متعدد و جست‌وجو برای پیدا کردن بهترین فرکانس نباشد.

الگوریتم ارسال اطلاعات توسط کمپانی رود بهینه‌سازی شده و حالا تا فاصله ۷۰ متری امکان ارسال سیگنال‌های صدا بدون افت کیفیت وجود دارد.

سیستم ارسال اطلاعات RODE Series III 2.4GHz از کدگذاری ۱۲۸ بیتی اطلاعات انتقالی بین فرستنده و گیرنده بهره می‌برد تا امنیت اطلاعات ارسال شده تضمین شود. فرکانس کاری این سیستم با قوانین رایج در مکان‌های خاص تداخلی ندارد و نیازی به داشتن مجوز برای استفاده از آن نیست.

برای عملکرد بهتر سیستم انتقال اطلاعات بیسیم، بهتر است همواره یک خط قابل رویت میان فرستنده و گیرنده وجود داشته باشد تا سیگنال‌ها با بالاترین کیفیت ارسال و دریافت شوند.

ویژگی‌ها

خروجی ۳.۵ میلی‌متری TRS سیگنال‌هایی مانند میکروفون‌های یقه‌ای ارسال می‌کند تا برای استفاده با طیف وسیعی از دستگاه‌ها مانند دوربین‌های DSLR یا رکوردرهای قابل حمل مناسب باشد.

تنظیمات gain صدا شامل کم، متوسط و زیاد (0dB ، -6dB و -12dB) است برای بهبود سطح سیگنال به کار می‌رود.

وضعیت باتری فرستنده و گیرندخ بر روی صفحه نمایش روشن و با کنتراست بالای گیرنده قابل مشاهده است.

امکان استفاده همزمان از ۸ کیت میکروفن بی سیم Rode مدل Wireless GO به طور همزمان در یک محیط وجود دارد.

به همراه کابل تلفنی SC2 با کانکتور ۹۰ درجه ۳.۵ میلی‌متری TRS برای اتصال به دوربین‌های DSLR. برای اتصال این میکروفون به موبایل یا تبلت باید از کابل TRS به TRRS مدل SC7 استفاده شود که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. امکان اتصال مبدل VXLR نیز برای اتصال گیرنده به دوربین‌های فیلمبرداری یا رکوردرهای حرفه‌ای مجهز به درگاه XLR وجود دارد.

باتری لیتیوم یون داخلی تا ۷ ساعت عمر مفید برای دریافت و ارسال صدا دارد که برای ضبط‌های طولانی مدت بسیار مناسب است.

درگاه USB Type-C برای شارژ کردن فرستنده و گیرنده و بروزرسانی نرم‌افزار دستگاه به کار می‌رود.

مدت زمان لازم برای شارژ کامل این مجموعه تنها ۲ ساعت است.

به همراه دو عدد کابل USB Type-C به USB Type-A برای شارژ همزمان گیرنده و فرستنده.

به همراه دو عدد بادگیر خزدار برای کاهش نویز باد یا کشیده شدن میکروفون به لباس.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20103

مشخصات

برند
Rode
نوع
بی سیم
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع بی سیم

سایر ویژگی‌ها

برند Rode
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
2,900,000 تومان
  • دارای ۱۹۲ لامپ LED
  • توان ۱۹.۵ وات
  • استاندارد CRI>95
  • قابلیت تنظیم شدت نور از صفر تا ۱۰۰ درصد حداکثر توان
  • امکان تنظیم دمای رنگی از ۳۲۰۰ تا ۵۶۰۰ کلوین

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم