میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM20

نام تجاری:

میکروفون شات گان برای خبرنگاران و ولاگرها

مناسب استفاده با دوربین و موبایل

باتری داخلی قابل شارژ

پیچ Gain و سوییچ Bass Roll-Off

خروجی 3.5 میلیمتری TRRS با تنظیم خودکار

نمایشگر باتری OLED

وزن سبک، بدنه فلزی عایق در برابر امواج رادیویی

کفشک شاک مانت جداشونده

به همراه کابل، بادگیر و کیس حمل و نقل

ادامه مطلبShow less
9,700,000 تومان
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

مرجع:
22344
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفون شاتگان کامیکا Comica CVM-VM20 کیفیت ضبط صدا را برای خبرنگاران و فیلمبرداران به طور قابل توجهی افزایش می دهد. خروجی 3.5 میلیمتری TRRS با تنظیم خودکار امکان استفاده از تبدیل TRS به TRRS را با دوربین، موبایل یا تبلت فراهم می کند. برای استفاده از این میکروفون نیازی به همراه داشتن باتری نیست زیرا این محصول به یک باتری قابل شارژ داخلی مجهز شده؛ با این حال می توان انرژی مورد نیاز برای راه اندازی آن را از طریق USB نیز تأمین کرد.

پیچ Gain این محصول به طور یکنواخت و غیر پله پله عمل می کند؛ در نتیجه تغییر سطح صدای میکروفون در هنگام ضبط، بدون نگرانی از نویز های اضافه امکان پذیر است. اگر صدای بم ناشی از نویز محیط بر روی صدا اثر می گذارد، می توان از فیلتر Low-Cut داخلی این میکروفون در دو حالت 75 و 150 هرتز استفاده کرد. شاک مانت همراه میکروفون شاتگان کامیکا Comica CVM-VM20 نیز باعث ضبط صداهایی شفاف و بدون نویز ناشی از حرکت دوربین می شود.

خروجی 3.5 میلیمتری TRRS با تنظیم خودکار

میکروفون شاتگان کامیکا Comica CVM-VM20 با بیشتر جک های میکروفون 3.5 میلی متری سازگار کامل دارد. در این میان استفاده از دوربین یا موبایل تفاوتی نمی کند و نصب این میکروفون بسیار ساده خواهد بود. به همراه این میکروفون یک تبدیل 3.5 میلی متری TRS به TRRS نیز ارائه شده تا نیاز به تعویض کل کابل برای استفاده با دوربین و موبایل نباشد.

کنترل غیر پله پله Gain

به لطف استفاده از یک پیچ Gain با چرخش یکنواخت، می توان صداهای دریافتی را تا 20 دسیبل تقویت کرد و نگران نویز ناشی از تغییر سطح صدا نبود.

فیلتر Low-Cut با قابلیت تنظیم

میکروفون شاتگان کامیکا Comica CVM-VM20 در دو سطح 75Hz و 150Hz قابلیت حذف نویزها با فرکانس پایین را دارد تا صدای شفاف و بدون نویز محیط ضبط شود.

دریافت متمرکز صدا

معمولا میکروفون های دوربین یا موبایل از نوع تمام جهته هستند. در مقابل، میکروفون شاتگان کامیکا Comica CVM-VM20 از الگوی قطبی سوپرکاردیوید استفاده می کند تا تنها از یک فضای محدود در جلوی میکروفون صداها را دریافت کند و صداهای اطراف را به حداقل برساند. در نتیجه صدای حرف زدن افراد یا افکت های صدایی با دقت و بدون نویز محیط ثبت می شوند.

باتری قابل شارژ داخلی

این محصول به یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون مجهز شده که طول عمر بالایی دارد. برای شارژ این میکروفون می توان از کابل USB Type-C همراه آن استفاده کرد و آن را به کامپیوتر، شارژر یا پاوربانک متصل کرد. از این محصول حتی در زمانی که به منبع برق متصل باشد نیز می توان استفاده کرد.

نشانگر باتری OLED

نشانگر OLED روی این میکروفون وضعیت باتری را در هر لحظه به نمایش می گذارد. برای صرفه جویی در مصرف باتری، می توان میکروفون را در زمان هایی که استفاده نمی شود، خاموش کرد.

بدنه سبک و مقاوم

میکروفون شاتگان کامیکا Comica CVM-VM20 ساختمانی فلزی دارد که نه تنها دوام بالایی به آن بخشیده، بلکه از بروز تداخلات رادیویی نیز پیشگیری می کند.

لوازم جانبی کارامد

به همراه این محصول یک شاک مانت نیز ارائه شده که در قسمت شو مانت دوربین نصب می شود تا لرزش های ناشی از حرکت یا کار با دوربین سبب ایجاد نویز در صدای ضبط شده نشود. بادگیر نیز برای کاهش نویز های ناشی از باد یا تهویه مطبوع می شود. برای پیشگیری از نویز بادهای شدید باید بادگیر از نوع Furry Windshield به صورت جداگانه تهیه شود. میکروفون شاتگان کامیکا Comica CVM-VM20 به همراه یک کیس حمل و نقل عرضه شده تا جابجایی آن آسان، ایمن و بی دردسر باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22344

مشخصات

وزن
۸۴ گرم
ظرفیت باتری
300 mAh
برند
Comica
نوع
شاتگان
الگوی قطبی
سوپرکاردیوید
نوع میکروفون
Electret Condenser
ابعاد (میلی‌متر)
۲۲x۱۷۷
درگاه خروجی
3.5mm TRRS
لوازم جانبی همراه
شاک مانت | بادگیر فومی | کابل 3.5mm TRS به TRRS | کابل شارژ USB Type-C | کیس حمل و نقل
نمایشگر
OLED
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع شاتگان

گیرنده

الگوی قطبی سوپرکاردیوید

فرستنده

نوع میکروفون Electret Condenser
ابعاد (میلی‌متر) ۲۲x۱۷۷

مشخصات اصلی دوربین فیلم‌برداری

درگاه خروجی 3.5mm TRRS

سایر ویژگی‌ها

وزن ۸۴ گرم
ظرفیت باتری 300 mAh
برند Comica
لوازم جانبی همراه شاک مانت | بادگیر فومی | کابل 3.5mm TRS به TRRS | کابل شارژ USB Type-C | کیس حمل و نقل
نمایشگر OLED

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم