کیت میکروفون بی سیم سونی مدل UWP-D22

نام تجاری:
  • مناسب برای فیلم‌برداری، ولاگینگ و خبرنگاری انفرادی
  • فرستنده قابل‌حمل در دست با قابلیت تنظیم خودکار گین
  • اسکن خودکار ۲۷۷۲ فرکانس همراه با NFC
  • نمایشگر OLED با نور کافی برای استفاده در طول روز
  • تأمین برق توسط باتری قلمی تا ۶ ساعت، امکان راه‌اندازی از طریق USB
  • میکروفون داینامیک با الگوی قطبی کاردیوید
  • True-Diversity Camera-Mount Receiver
  • قابلیت‌های حرفه‌ای برای بالا بردن سرعت جریان کار
  • خروجی هدفون
  • قابلیت نصب ۱۶ میکروفون، برد ۱۰۰ متری
ادامه مطلبShow less
25,000,000 تومان
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
24225
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی میکروفون سونی مدل UWP-D22

میکروفون بی‌سیم Sony UWP-D22 یک سیستم بی‌سیم با قابلیت نصب بر روی دوربین است که کیفیت صدای بالایی دارد و همچنین راه‌اندازی آن به واسطه عدم وجود منوهای پیچیده در این سیستم، بسیار آسان است. این میکروفون طراحی ساده‌ای دارد تا کسانی که به صورت انفرادی به فیلم‌برداری، ولاگینگ و خبرنگاری مشغول‌اند، بتوانند بدون نیاز به دستیار از این سیستم، نهایت استفاده را داشته باشند. این سیستم دارای قابلیت‌های حرفه‌ای مانند NFC Sync و تنظیم گین خودکار است که وجود این قابلیت‌ها موجب صرفه‌جویی در زمان در هنگام راه‌اندازی و هنگام کار می‌شوند. 

میکروفون UWP-D22 برای ارائه صدایی طبیعی از پردازش دیجیتالی سیگنال و انتقال صوت آنالوگ UHF بهره‌مند است تا هم امکان دریافت، پخش و ضبط صدایی طبیعی در دسترس باشد و هم در موقعیت‌های فیلم‌برداری در شرایط سخت نیز دریافت صدایی قابل اعتماد در اختیار کاربران باشد. این محصول ساختاری سخت و سبک دارد که شامل یک فرستنده و کپسول میکروفون با الگوی کاردیوید است که برای دریافت صدای مکالمات بهینه‌سازی شده است. این میکروفون برای شرایطی که نمی‌توان از میکروفون یقه‌ای استفاده کرد و یا میکروفون باید در میان تعداد زیادی از افراد دست‌به‌دست شود، انتخابی ایده‌آل است. این سیستم همچنین بر روی دوربین‌ها قابل مانت است که این ویژگی موجب سهولت در فیلم‌برداری و صدابرداری هم‌زمان و بدون دستیار شده است. 

 دارندگان دوربین‌های سونی می‌توانند از مبدل کفشک SMAD-P5 دیجیتال چند منظوره که به صورت جداگانه قابل خرید است، استفاده کنند. با این کفشک اتصال دیجیتالی مستقیم و واضح را در اختیارتان می‌گذارد و در دوربین‌های دارای این قابلیت می‌توانید از آن استفاده کنید. سیستم میکروفون بی‌‎سیم UWP-D22 امکان تمرکز بالا در ضبط ویدیو را برایتان فراهم می‌کند و به آسانی می‌توانید صدایی باکیفیت و شفاف را در ویدیوهای خود داشته باشید. این سیستم میکروفون برای استفاده در صدابرداری فیلم‌های مستند، ضبط ویدیو برای یوتیوب، مجالس عروسی، تولید محتوا و مصاحبه‌های بدون دستیار ابزاری ایده‌آل و کامل است.

سیستم میکروفون بی‌سیم UWP-D22 با Sony Wl-800 و سیستم‌های سری UWP سازگار است.

قابلیت‌های حرفه‌ای برای سرعت‌بخشی به جریان کار

حالت تنظیم کانال خودکار NFC

با فشار دادن و نگه داشتن دکمه NFC/Sync، گیرنده به صورت خودکار بهترین کانال فرکانس رادیویی را پیدا می‌کند. تنها کافی است که فرستنده خود را به گیرنده نزدیک کنید؛ این قابلیت باعث می‌شود که به صورت خودکار با هم سینک شوند و می‌توانید از این سیستم استفاده کنید. 

برخلاف سیستم‌هایی که سازوکار آن‌ها کاملا دیجیتال است، میکروفون UWP-D22 به شما امکان فرستادن صدای دریافتی توسط یک میکروفون را به دوربین‌های متعدد می‌دهد که این قابلیت‌ در موقعیت‌هایی مانند پخش‌های رسانه‌ای می‌تواند کارآمد باشد. اتصال سریع توسط NFC امکان اتصال این میکروفون با گیرنده‌های متعدد را در کسری از ثانیه امکان پذیر کرده است. 

تنظیم گین خودکار برای جلوگیری از دیستورشن

قابلیت‌ تنظیم گین خودکار موجب صرفه‌جویی در زمان و آسانی در راه‌اندازی و تنظیم ولوم ورودی این میکروفون می‌شود. این قابلیت با به‌کارگیری از لیمیتر موجب جلوگیری از دیستورت شدن صدا هنگام صدابرداری از سوژه‌ای که شدت صدای متغیری دارد، می‌شود. 

همچنین بوست ولوم +15 دسی‌بلی در گین موجب امکان دریافت صدایی بهتر در شرایطی که میکروفون از منبع صدا فاصله دارد و ولوم مناسبی برای دریافت صدا تنظیم نشده‌ است، می‌شود. 

امکان تنظیم دستی ولوم نیز در اختیار کاربران این میکروفون است.

نمایشگر با روشنایی بالا برای دید مطلوب در نور روز

هم گیرنده و هم فرستنده دارای نمایشگر OLED با نور کافی هستند. پاسخ‌دهی سریع نمایشگر امکان اعمال تنظیمات دقیق و بدون تأخیر در این میکروفون را فراهم کرده است. 

قابلیت در حافظه نگه داشتن کانال

این قابلیت امکان سوئیچ سریع بین میکروفون‌ها را فراهم کرده است. همچنین با وجود این قابلیت می‌توانید به سرعت میکروفون فعال را تغییر دهید.

دریافت صدای قابل اعتماد با تکنولوژی True Diversity 

برای دستیابی به صدایی تثبیت شده، گیرنده UWP-D به تکنولوژی True-Diversity همراه با دو آنتن و دو گیرنده مجزا مجهز است. به این ترتیب دو سیگنال رادیویی دریافت و به صورت خودکار شدت و قدرت این سیگنال‌ها مقایسه و بهترینشان انتخاب می‌شود. 

زاویه قرارگیری آنتن‌ها نیز قابل تنظیم است. این سیستم دارای طول باند ۷۲ مگاهرتزی همراه با ۲۷۷۲ فرکانس UHF است.

کیفیت صدای بالا با پردازش دیجیتال صدا

برخلاف سیستم‌های بی‌سیم آنالوگ قدیمی، UWP-D از تکنولوژی انتقال اطلاعات UHF به همراه پردازش صدای دیجیتال استفاده می‌کند. به همین دلیل این سیستم می‌تواند صدای با دقت بالا، واضح و طبیعی دریافت و پخش کند. 

میکروفون دستی دارای کپسول داینامیک با الگوی قطبی کاردیوید جهت دار است که موجب ممانعت از دریافت صدای اضافی محیط می‌شود و همین امر این میکروفون را برای استفاده در محیط‌های شلوغ مناسب کرده است. 

طراحی فرستنده این سیستم به گونه‌ای است که می‌توان به همراه آن از ۴۰ کپسول میکروفون ساخته شده توسط شرکت‌های مختلف استفاده کرد. این قابلیت امکان انتخاب دقیق میکروفون در شرایط مختلف رافراهم کرده است.

طراحی کامپکت مناسب برای استفاده به همراه دوربین 

این سیستم دارای بدنه‌ای تمام فلزی و سخت است، به موجب این امر استفاده از این سیستم در شرایط نامساعد آب‌وهوایی ممکن شده است. 

با استفاده از مانت کفشکی گیرنده به آسانی بر روی دوربین نصب می‌شود و وزن بسیار کمی را بر روی تجهیزات شما اضافه می‌شود. کابل‌های مورد نیاز برای نصب این میکروفون به دوربین‌های دارای پورت ۳.۵ میلی‌متری و XLR در بسته بندی محصول موجود است.

مانیتورینگ

اگر دوربین شما خروجی هدفون ندارد، حالت Phone به شما امکان پایش صدای اطراف را از طریق هدفون فراهم کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
24225

مشخصات

برند
Sony
نوع
بی سیم
<strong id="CustomFeaturesName">گیرنده</strong>
محدوده فرکانس RF
۴۷۰ تا ۵۴۲ مگاهرتز
درگاه اتصال
۳٫۵ میلی‌متری TRS
منبع تغذیه
۲ باتری قلمی | USB
نوع آنتن
دارای ۲ آنتن
ابعاد (میلی‌متر)
۶۳×۸۲×۲۳.۸
وزن (گرم)
۱۷۵.۸
<strong id="CustomFeaturesName">فرستنده</strong>
نوع فرستنده
UHF
درگاه اتصال
۳٫۵ میلی‌متری TRS
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع بی سیم

گیرنده

محدوده فرکانس RF ۴۷۰ تا ۵۴۲ مگاهرتز
درگاه اتصال ۳٫۵ میلی‌متری TRS
منبع تغذیه ۲ باتری قلمی | USB
نوع آنتن دارای ۲ آنتن
ابعاد (میلی‌متر) ۶۳×۸۲×۲۳.۸
وزن (گرم) ۱۷۵.۸

فرستنده

نوع فرستنده UHF
درگاه اتصال ۳٫۵ میلی‌متری TRS

سایر ویژگی‌ها

برند Sony

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم