دوربین بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5 II

نام تجاری:
  •  حسگر 20.3 مگاپیکسلی MOS همراه با کوتینگ AR
  •  فیلم‌برداری با کیفیت DCI/UHD 4K 60p، 10 بیتی
  •  دارای حالت V-Log L و فیلم‌برداری بدون کراپ در کیفیت 4K
  •  تثبیت کننده تصویر Dual I.S. 2 5 محوره با قابلیت جبران 6.5 استاپ
  •  منظره یاب OLED 0.76 برابری 3.6 میلیون نقطه‌ای
  •  سیستم ردیابی سوژه پیشرفته همراه با حالت فوکوس خودکار 225-Area DFD AF
  •  قابلیت تماشای ویدیو از طریق Wi-Fi
  •  حالت‌های عکس‌برداری 4K و 6K
  •  صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 1.84m-Dot که از تمام زوایا واضح دیده می‌شود
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22658
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین پاناسونیک Lumix GH5 II با توانایی‌های به‌روز شده فیلم‌برداری و طراحی پیشرفته، دوربینی با کیفیت حرفه‌ای است. این دوربین مخصوص عکاسانی است که دوربینی کامپکت با کارایی بالا، برای استفاده هم در عکاسی و هم در فیلم‌برداری می‌خواهند. این محصول از یک حس‌گر 20.3 مگاپیکسلی لایو MOS با کوتینگ AR بهره مند است، که قابلیت ضبط با کیفیت‌های DCI  و  UHD 4K از تمام سطح سنسور را دارد. همچنین توانایی خروجی 10 بیتی 4:2:0 تا 60p  و یا 4:2:2   در 30p را دارد.  دوربین GH5 II قابلیت فیلم‌برداری بدون محدودیت و با مکث بسیار کمی را دارد، همچنین دارای حالت از پیش نصب شده  V-Log L است که در فیلم‌برداری‌های چند دوربینه با دیگر دوربین‌های سری VariCam، کنترل رنگی راحت را فراهم می‌کند. این محصول دارای باتری DMW-BLK22 است که با هر بار شارژ، تقریباً تا 410 بار عکس‌برداری دوام می‌آورد، همچنین از طریق درگاه USB 3.1 Type-C به‌سرعت شارژ می‌شود. همچنین می‌توانید هنگام شارژ دوربین از طریق کابل USB به‌طور هم‌زمان از آن استفاده کنید.

 

صفحه نمایشگر TFT سه اینچی 1.84 میلیون نقطه‌ای این محصول کادربندی انعطاف‌پذیر، دید بسیار بالا و رنگ‌های بسیار زنده‌ای دارد که از تمام زوایا قابل استفاده است. حسگر تثبیت کننده و به‌روز شده 5 محوره این دوربین با کارکردی هماهنگ با لنزهای O.I.S دوربین، موجب فعال شدن سیستم Dual I.S. 2 می‌شود، این سیستم لرزشگیر دوگانه، در جبران لرزش دوربین بسیار مؤثر است. در نسخه قبلی دوربین، لرزشگیر قادر به جبران لرزش تا 5 استاپ بود ولی لرزش گیر این دوربین قادر به جبران لرزش تا 6.5 استاپ سرعت شاتر می‌باشد. حالت فوکوس خودکار Depth-from-Defocus هم برای عکس‌برداری و هم برای فیلم‌برداری عملکردی سریع و دقیق به همراه دارد. این دوربین دارای قابلیت تشخیص چهره، چشم، سر، بدن و حیوانات است. تکنولوژی هوش مصنوعی این محصول قابلیت تشخیص چهره و چشم را با دو برابر سرعت دوربین GH5 دارد که این سرعت به بر هم نخوردن تمرکز شما هنگام ترکیب‌بندی در فیلم‌برداری و عکس‌برداری کمک می‌کند. این دوربین برای تولیدکنندگان و مخاطبان امروزی طراحی شده است، اپلیکیشن Lumix Sync با رابط کاربری بسیار ساده خود، استریم با کیفیت ویدیوها و عکس‌ها را در گوشی و تبلت با کمترین لوازم فراهم می‌کند.  همچنین می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار Lumix Network Setting از طریق روتر نیز استریم کنید. اگر در خانه و یا خارج از خانه باشید، برای پخش تصاویر تنها نیاز به یک گوشی هوشمند و دوربین خواهید داشت، این امکان دوربین GH5 II را به گزینه‌ای ایده‌ال برای اخبار آنلاین، سفر، رویدادها، سخنرانی و تجارت زنده تبدیل کرده است.

حسگر دیجیتال 20.3 مگاپیکسلی MOS همراه با کوتینگ AR و موتور Venus

دوربین GH5 II دارای حسگر دیجیتال 20.3 مگاپیکسلی MOS به همراه کوتینگ تازه تولید شده AR و پردازشگر تصویربرداری پیشرفته Venus Engine است. این به‌روزرسانی‌ها موجب کاهش سایه‌دار شدن و پدیده فلر در مجاورت با منبع نور می‌شود و همچنین رنج دینامیک را تا 25 درصد بالاتر برده است و طیف رنگی بسیار دقیق را در تصاویر فراهم می‌کند. تکنولوژی Multipixel Luminance Generation وضوح تصاویر را به حداکثر رسانده و رنگ‌هایی واقعی را حتی در شرایط نوری شدید، ثبت می‌کند. این محصول، کنترل رنگی سه‌بعدی و کاهش دقیق نویز تصاویر را تا حساسیت ISO 25600 فراهم کرده است. همچنین دارای قابلیت عکس‌برداری تا 12 فریم بر ثانیه در حالت‌ها فوکوس دستی و AF-S است.

 

فیلم‌برداری با کیفیت 4K

دوربین GH5 II عملکرد ویدیویی بالایی برای فیلم‌برداری حرفه‌ای دارد و قادر به فیلم‌برداری نامحدود در تنظیمات مختلف است. این محصول توانایی ضبط با کیفیت‌های DCI و UHD 4K 60p 4:2:0 10 بیتی و همچنین خروجی هم‌زمان 4:2:2 10 بیتی از طریق کابل HDMI را دارد. پورت HDMI برای خروجی با کیفیت بالا در مانیتورهای بیرونی و ضبط، روی دوربین قرار دارد. همچنین این دوربین دارای قابلیت ضبط با بیت‌ریت بالا برای ثبت تصاویری با جزییات بالا و بدون عملیات فشرده‌سازی است.

برای کاربران حرفه‌ای‌تر، چندین حالت تصویری و دو حالت پیش‌فرض Cinelike gamma در Photo Style ارائه‌شده است. با این قابلیت‌ها، رنگ‌های گرم پوست و ظرافت‌های تابش نور و سایه، بدون تغییر رنگ در حالت V-Log ثبت می‌شوند. در تنظیمات Cinelike D2 اولویت با رنج دینامیکی است ولی در تنظیمات Cinelike V2 کنتراست در اولویت قرار دارد. مدهای L. Monochrome  و L. Classic Neo نیز، به تنظیمات این دوربین برای فیلم‌برداری آنامورفیک اضافه شده‌اند.

این دوربین همچنین از توسعه‌پذیری بالایی برخوردار است، قابلیت‌های فراوانی برای فیلم‌برداری بهتر در این دوربین تعبیه‌شده است. برای مثال وجود پورت XLR برای نصب میکروفون و پایه نصب تجهیزات روی این دوربین قرار گرفته است. کاربران همچنین می‌توانند از ورودی و خروجی استاندارد 3.5 میلی‌متری برای هدفون و میکروفون استفاده کنند.

استریم لایو از طریق اتصال باسیم و بی‌‌سیم

اپلیکیشن Lumix Sync با رابط کاربری آسان، برای استریم زنده با کمترین تجهیزات برای گرده‌همایی‌های آنلاین خبری، استفاده در طول سفر، رویدادها، همایش و استفاده معاملات زنده طراحی شده است. چه در محل کار و خانه و چه در بیرون، تنها داشتن دوربین و یک گوشی هوشمند برای این کار کافی است. استریم زنده از طریق روتر نیز با نرم‌افزار Lumix Network Setting امکان پذیر است. علاوه بر این‌ها، لایو استریم از طریق کابل USB-LAN IP در آپدیت بعدی سیستم‌عامل امکان‌پذیر خواهد بود.

 

225-Area Depth-from-Defocus Autofocus System

سیستم فوکوس خودکار این دوربین عملکردی بسیار سریع و دقیق به همراه دارد که با بهره‌مند بودن از هوش مصنوعی قادر به ردیابی سوژه‌های مختلف از جمله انسان‌ها و جانورانی با حرکت سریع است. سیستم بهینه‌سازی شده ردیابی در این دوربین، عملکردی سریع به حرکت چهره و چشم نشان می‌دهد و همچنین قادر به تشخیص بدن انسان در پشت سوژه‌های متحرک (مثل برگه‌‌های درخت یا هنگامی که فوکوس روی فردی است که آن‌طرف خیابان است و ماشین‌ها از روبروی او در حال عبور هستند) است. دوربین به ردیابی خود ادامه می‌دهد حتی اگر آن فرد خیلی سریع حرکت کند، پشت به دوربین کند، سرخود را بچرخاند و یا خیلی دور شود. این روش ردیابی از طریق کنتراست، هم در عکاسی و هم در فیلم‌برداری کاربردی است. این سیستم در تعقیب سوژه از رنگ، اندازه و حالت‌های حرکتی آن سوژه برای قفل شدن دقیق فوکوس روی سوژه کمک می‌گیرد. تکنولوژی Depth-from-Defocus محاسبات فواصل مکانی را خیلی سریع انجام می‌دهد و موجب سرعت و دقت عکس‌برداری شما می‌شود.

تثبیت کننده تصویر Dual I.S. 2

این تثبیت کننده پیشرفته باعث دستیابی به بالاترین وضوح هنگام در دست داشتن دوربین می‌شود. با این سیستم لرزشگیر با ترکیب تثبیت کننده حسگر دوربین و لنز، بسیاری از لرزش‌ها و حرکت دوربین را جبران و موجب رندری با وضوح بیشتر و ثبت تصاویری واضح می‌شود. برای استفاده از سیستم لرزشگیر Dual I.S. 2 نیازمند نصب لنز Lumix با قابلیت O.I.S هستید، این سیستم تثبیت کننده تصویر به‌روز شده دوربین GH5 Mark II قادر به جبران لرزش دوربین تا 6.5 استاپ می‌کند.

طراحی بدنه

·         ویوفایندر بزرگ OLED دارای رزولوشن بالای 3068 میلیون نقطه‌ای با قابلیت بزرگنمایی 0.76 برابری است.

·         ابزارهای بسیاری برای ترکیب‌بندی و مشاهده در این دوربین موجود است. ازجمله صفحه نمایشگر لمسی TFT 3 اینچی با رزولوشن 1.84 نقطه‌ای که از تمام زوایا قابل مشاهده است همچنین می‌توانید در تمام زوایا آن‌ را تنظیم کنید. با قابلیت لمسی بودن این صفحه نمایش می‌توانید به‌راحتی تنظیمات شهودی خود را اعمال کنید.

·         وجود هم‌زمان دو درگاه حافظه UHS-II SD قابلیت‌هایی مثل Relay Recording را فراهم می‌کند. با این قابلیت به‌طور خودکار بعد از پر شدن یک کارت حافظه از دیگری استفاده می‌شود، همچنین قابلیت استفاده از یکی از کارت‌های حافظه به‌عنوان پشتیبان فراهم شده که به‌طور هم‌زمان تصاویر شما در دو کارت حافظه ذخیره می‌شود و یا قابلیت ساماندهی فایل‌ها که امکان اختصاص دادن هرکدام از کارت‌های حافظه را به فایل‌هایی خاص فراهم می‌کند.

·         ساختار بدنه این دوربین از فریم‌های عقب و جلو از جنس آلیاژ منیزیم ساخته شده است که دوام بالایی دارد و همچنین همه اتصالات، پیچ‌ها و دکمه‌ها مقاوم در برابر نفوذ رطوبت هستند، همین امر این دوربین را در برابر نفوذ قطرات آب و گردوغبار مقاوم می‌کند. علاوه براین، این ساختار باعث مقاومت در شرایط آب‌وهوایی سرد تا -10 درجه سانتی‌گراد می‌شود.

 

عکس‌برداری با کیفیت‌های 4k و 6k

مواقعی که برای ثبت تصاویر به سرعت بالایی نیاز دارید می‌توانید از حالت 4K PHOTO استفاده کنید، این حالت به شما امکان ثبت تصاویر با کیفیت 8 مگاپیکسل و با سرعت 30 و یا 60 فریم بر ثانیه را می‌دهد. حالت 6K PHOTO نیز قادر به ثبت تصاویر با کیفیت 18 مگاپیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. هر دوی این حالات قابلیت ضبط تصاویر در هر زمانی را دارند، همچنین وجود حالت pre-burst باعث ثبت تصاوری از یک ثانیه قبل از فشار دادن دکمه شاتر تا یک ثانیه بعد از آن را می‌دهد، در این حالت 60 فریم ضبط می‌شود و می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید.

دیگر قابلیت‌های این دوربین

·         وجود صفحه کانونی مکانیکال باعث سرعت بالای شاتر  1/8000 ثانیه و همچنین عملکرد سریع و هماهنگ فلاش با سرعت 1/250 می‌شود. همچنین وجود شاتر الکترونیک باعث به دست آمدن سرعت بالای 1/16,000 می‌شود، این توانایی به کار در شرایط نوری شدید با دیافراگم باز سهولت می‌بخشد.

·         باتری DMW-BLK22 قادر به دوام تقریبی تا 410 بار عکاسی را دارد البته این امر بستگی به لنزی که روی دوربین سوار کرده‌اید نیز دارد.

·         سه حالت عکس‌برداری جدید در این دوربین اضافه شده است که شامل: L. Classic Neo که حالتی فیلم‌گونه که حسی نرم و نوستالژیک را فراهم می‌کند، حالت L. Monochrome S که برای پرتره‌های سیاه‌وسفید تعبیه شده، حالت Cinelike D2 که رنج دینامیک در اولویت قرار دارد و حالت Cinelike V2 که کنتراست در اولویت است.

·         قابلیت از پیش تعبیه‌شده V-Log L برای پروژه‌های چند دوربینه کاربردی است. هنگام استفاده از این دوربین با دیگر دوربین‌های سری VariCam این قابلیت به ضبط و ادیت ویدیوها با هماهنگ سازی رنگ‌ها سهولت می‌بخشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22658

مشخصات

برند
Panasonic
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
نوع بدنه
بدون آینه
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
‌حداکثر تفکیک‌پذیری
۵۱۸۴ x ۳۸۸۸
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۲۰
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل)
۲۲
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)
۱:۱, ۴:۳ ، ۳:۲, ۱۶:۹
نوع حسگر
CMOS
اندازه حسگر
چهار سوم
پردازنده
Venus Engine
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
حساسیت
خودکار
۲۰۰-۲۵۶۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل)
۱۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر)
۲۵۶۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ
۵
تعادل رنگ سفارشی
دارد (۶)
لرزش‌گیر
دارد
کیفیت خروجی JPEG
Fine
Standard
فرمت فایل خام
RAW
<strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
تنظیم دستی فوکوس
دارد
تعداد نقاط فوکوس
۲۲۵
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
میکرو چهار سوم
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
نوع صفحه‌نمایش
TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۳
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
دارد
تعداد نقاط صفحه‌نمایش
۱,۰۴۰,۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
دارد
نوع منظره‌یاب
Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب
۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
۱.۵۲×
پخش زنده
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
۶۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
۱/۸۰۰۰
حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی (ثانیه)
۱/۱۶۰۰۰
تقدم شاتر
دارد
تقدم دیافراگم
دارد
نوردهی دستی
دارد
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
ندارد
فلاش داخلی
ندارد
قابلیت اتصال فلاش خارجی
دارد
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
۱۲٫۰
براکت تعادل رنگ
دارد
جبران نوردهی
±5 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV‏)
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4, H.264, H.265
میکروفون
دارد
نوع میکروفون
استریو
بلندگو
دارد
نوع بلندگو
مونو
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
Dual SD/SDHC/SDXC (UHS-II compatible)
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
استاندارد سرعت USB
USB 3.2 Gen 1 | تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
HDMI
دارد
نوع HDMI
HDMI full size
ارتباط بی‌سیم
دارد
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
DMW-BLK22 lithium-ion battery & charger
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA)
۴۰۰
وزن با احتساب باتری (گرم)
۷۲۷
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۳۹ x ۹۸ x ۸۷
<strong id="CustomFeaturesName">دیگر ویژگی‌ها</strong>
ضبط تایم‌لپس
دارد
GPS داخلی
ندارد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

نوع بدنه

نوع بدنه بدون آینه

مشخصات حسگر

‌حداکثر تفکیک‌پذیری ۵۱۸۴ x ۳۸۸۸
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۲۰
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل) ۲۲
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض) ۱:۱, ۴:۳ ، ۳:۲, ۱۶:۹
نوع حسگر CMOS
اندازه حسگر چهار سوم
پردازنده Venus Engine

مشخصات تصویر

حساسیت خودکار</br> ۲۰۰-۲۵۶۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل) ۱۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر) ۲۵۶۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ ۵
تعادل رنگ سفارشی دارد (۶)
لرزش‌گیر
کیفیت خروجی JPEG Fine</br>Standard
فرمت فایل خام RAW

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
تنظیم دستی فوکوس
تعداد نقاط فوکوس ۲۲۵
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز میکرو چهار سوم

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۱,۰۴۰,۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
نوع منظره‌یاب Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب ۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۱.۵۲×
پخش زنده

مشخصات مرتبط با عکاسی

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۶۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۸۰۰۰
حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی (ثانیه) ۱/۱۶۰۰۰
تقدم شاتر
تقدم دیافراگم
نوردهی دستی
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
فلاش داخلی
قابلیت اتصال فلاش خارجی
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۱۲٫۰
براکت تعادل رنگ
جبران نوردهی ±5 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV‏)

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

فرمت فیلم‌برداری MPEG-4, H.264, H.265
میکروفون
نوع میکروفون استریو
بلندگو
نوع بلندگو مونو

حافظه

نوع حافظه جانبی Dual SD/SDHC/SDXC (UHS-II compatible)

اتصال

استاندارد سرعت USB USB 3.2 Gen 1 | تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
HDMI
نوع HDMI HDMI full size
ارتباط بی‌سیم
ورودی میکروفون
خروجی هدفون

مشخصات فیزیکی

باتری باتری‌پک
توضیح باتری DMW-BLK22 lithium-ion battery & charger
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) ۴۰۰
وزن با احتساب باتری (گرم) ۷۲۷
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۱۳۹ x ۹۸ x ۸۷

سایر ویژگی‌ها

برند Panasonic
ضبط تایم‌لپس
GPS داخلی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم