دوربین بدون آینه فول فریم سونی Alpha a7 IV

نام تجاری:
  • حسگر ۳۳ مگاپیکسلی Exmor R CMOS
  • دو پردازنده BIONZ XR
  • قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه بصورت 10-Bit, S-Cinetone
  • منظره‌یاب الکترونیکی با رزولوشن ۳.۶۸ میلیون نقطه‌ای
  • نمایشگر لمسی ۳ اینچی
  • سیستم فوکوس خودکار ۷۵۹ نقطه‌ای
  • لرزشگیر داخلی ۵ محوره SteadyShot
  • فاقد شارژر 
  • شارژ دستگاه به صورت داخلی انجام می شود
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • یک سال ضمانت شرکت همکار گستر
  • ۱۸ ماه ضمانت شرکت ایده‌آل
مرجع:
23578
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(5)
محصولات مرتبط
توضیحات

معرفی سونی آلفا a7 IV

دوربین سونی Alpha a7 IV یک دوربین پیشرفته بدون آینه هیبریدی است که هم در عکاسی و هم در فیلم‌برداری عملکرد بسیار عالی دارد. این دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار با عملکردعالی و قابلیت ثبت رزولوشن بسیار بالا را دارد که بسیار مناسب عکاسی است، همچنین امکان فیلم‌برداری با کیفیت بسیار بالا و در حالت 4K 60p نیز در این دوربین وجود دارد که این دوربین را برای فیلم‌سازی و تولید محتوای ویدیویی نیز مناسب کرده است.

وجود سنسور جدید ۳۳ مگاپیکسلی Exmor R CMOS به همراه پردازشگر BIONZ XR که مشابه پردازشگری است که دردوربین Alpha 1 وجود دارد، موجب امکان عکس‌برداری سریع تا ۱۰ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری 4K 60p در این دوربین شده است. همچنین بازه حساسیت این دوربین نیز بسیار گسترده است و حداکثر آن برابر با ایزو 51200 و داینامیک رنج گسترده 15+ در دسترس کاربر است. علاوه بر کیفیت تصویر، وجود این سنسور و پردازشگر؛ امکان وجود سیستم فوکوس خودکار دارای هوش مصنوعی در لحظه که از فوکوس و تعقیب بدون تأخیر چشم نیز پشتیبانی می‌کند را فراهم کرده است.

بررسی و مشخصات آلفا a7 iv

چهارمین نسل از دوربین‌های a7 همچنین مجهز به طراحی بدنه جدیدی است که دارای منظره‌یاب الکترونیک با رزولوشن بالای ۳.۶۸ میلیون نقطه‌ای، نمایشگر لمسی با قابلیت تنظیم زاویه و دو اسلات مموری کارت که برای کارت حافظه‌های CFexpress Type A/SD UHS-II است. امکان اتصال لوازم جانبی مختلف و پخش زنده از دیگر قابلیت‌های این دوربین‌ است. با اتصال دوربین با کابل USB به کامپیوتر به سادگی می‌توانید با آن پخش زنده ویدیویی داشته باشید.

سنسور و پردازشگر

سنسور ۳۳ مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS

سنسور ۳۳ مگاپیکسلی فول فریم Exmor R این دوربین از نوع BSI است که موجب ثبت وضوح بالا، نویز پایین و رندری با رنگ‌هایی زنده در تصاویر می‌شود. طراحی این سنسور به گونه‌ای است که امکان تصویر برداری در شرایط نوری ضعیف برای کاربران فراهم شده است و همچنین دامنه حساسیت گسترده‌ ISO 100-51200 نیز در اختیار است. طراحی این سنسور همچنین دامنه داینامیک ۱۵ استاپی گسترده‌ای را در اختیار کاربران گذاشته است و همچنین فایل‌ها را می‌توان در فرمت‌های raw، JPEG و یا 10-bit HEIF ذخیره کرد.

حسگر و پردازشگر سونی a7 iv

پردازشگر BIONZ XR

با وجود پردازشگر پرچم‌دار BIONZ XR در این دوربین، سرعت بالای پردازش تصاویر در عکاسی سریع و پی‌درپی، فیلم‌برداری 4K و عملکرد فوکوس خودکار با قابلیت تعقیب سوژه در دسترس قرار گرفته است. پردازش سریع همچنین موجب کاهش پدیده رولینگ شاتر و دیگر انحرافات متداول که در تصویر برداری از سوژه‌های متحرک رخ می‌دهد، می‌شود.

از نظر سرعت نیز این دوربین قادر است تا ۱۰ فریم بر ثانیه با فعال بودن AF/AE و با شاتر مکانیکال و یا الکترونیک عکاسی پی‌درپی داشته باشد. همچنین ظرفیت بالای بافر امکان ثبت تصاویر به صورت پی‌درپی تا ۸۲۸ فریم را در فرمت raw + JPEG فراهم کرده است، البته برای دستیابی به این سرعت باید از کارت حافظه CFexpress Type A استفاده شود.

کنترل پیشرفته برای فلاش اکسترنال

این دوربین از سیستم سنجش فلاش P-TTL پشتیبانی می‌کند که برای تصویر برداری از سوژه‌هایی که حرکت سریعی دارند کارآمد است، همچنین این سیستم سنجش نوردهی در هنگام عکاسی پی‌درپی با سرعت بالا، متوسط و پایین نوردهی پایداری را ارائه می‌دهد. این قابلیت در نوردهی پایدار در فلاش‌های با نور کم و همچنین تغییر شدت نور و نوردهی ضعیف و پی‌درپی کارآمد است. این سیستم کنترل فلاش به‌روز شده همچنین با استفاده از اطلاعات AWB دوربین موجب کاهش تاخیر در عملکرد تریگر فلاش و رندر رنگ‌هایی طبیعی می‌شود.

فیلم‌برداری در سونی آلفا a7 IV

فیلم‌برداری 4K 60p ۱۰ بیتی

با استفاده از تمام سطح سنسور ۳۳ مگاپیکسلی و پردازش سریع؛ امکان فیلم‌برداری UHD 4K 30p XAVC HS 10-bit فراهم شده است، همچنین اورسمپلینگ 7K نیز موجب وضوح حیرت انگیز و ثبت تصاویری واقعی می‌شود.

امکان فیلم‌برداری در حالت 4K oversampled نیز با درگیر کردن 4.6K از سنسور و با کراپ Super 35 موجود است که در این حالت خروجی UHD 4K 60p 10-bit است.

دوربین a7 IV دارای دو کدک مختلف برای موقعیت‌های مختلف است. کدک XAVC HS از سیستم کد گذاری HEVC/H.265 برای دستیابی به جزئیات بالا در بیت‌ریت‌های پایین استفاده می‌کند و XAVC S-I یک کدک فریم میانی (intraframe) است که موجب عملکرد و کیفیت یکپارچه تا بیت‌ریت‌های ۶۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌شود.

S-Cinetone، S-Log3 و دیگر حالت‌های رنگ و کنترل گاما

حالت S-Cinetone را می‌توان برای دستیابی به رنگ‌هایی واضح و رنگ‌ پوست شاداب که با دوربین‌های FX9، FX6 و همچنین دوربین a1 و  a7S III هم‌خوانی دارد استفاده کرد، لازم به ذکر است که این حالت برگرفته از تکنولوژی موجود در دوربین‌‌‎های سینمایی مانند VENICE است. این حالت رنگ تناژ رنگ طبیعی، رنگ‌های نرم و مخصوصاً هایلایت‌هایی که به خوبی کنترل شده‌اند را در تصاویر به ثبت می‌رساند. 

پشتیبانی از HLG (Hybrid Log-Gamma) امکان ضبط در طیف وسیعی از رنگ‌ها را به منظور خروجی محتوای HDR به صورت مستقیم از دوربین، فراهم کرده است.

حالت S-Log3 نیز همچنین برای ایجاد محدوده دینامیکی 15+ استاپی با افزایش کنترل در درجه بندی مناطق تاریک تا مناطقی از تصویر با تناژ متعادل در دسترس است.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع

فوکوس برپایه هوش مصنوعی

با پوشش بیش از ۹۴ درصد سنسور، سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع این دوربین دارای ۷۵۹ نقطه تشخیص فاز برای عملکردی سریع و دقیق در موقعیت‌های نوری مختلف با حساسیت تا -4 EV است. این سیسم فوکوس در تمام حالت‌های ضبط در دسترس و همچنین هم در عکس‌برداری و هم در فیلم‌برداری، کارآمد است. 

فوکوس خودکار با قابلیت تعقیب در لحظه و همچنین تشخیص چشم

دوربین a7 IV دارای قابلیت ردیابی و تشخیص سوژه در فوکوس خودکار است. با وجود این قابلیت فوکوس به سرعت بر روی سوژه قفل می‌شود و همچنین چهره و چشم‌ها را نیز در سوژه‌ها تشخیص می‌دهد.

تعقیب بدون تأخیر به لطف وجود تشخیص سوژه و با کمک هوش مصنوعی فراهم شده است که این سیستم رنگ، شکل و مسافت سوژه‌ها را با دقت و سرعت بالا تشخیص می‌دهد. 

علاوه بر تعقیب سوژه‌ها، Real-time Eye AF با دقت بسیار بالا می‌تواند چشم‌های انسان‌ها، حیوانات و پرندگان را تشخیص و وضوح بالایی در تصاویر را فراهم کند. همچنین اگر سوژه از کادر خارج شود و دوباره به کادر برگردد نیز، فوکوس بر روی چشم‌ها باقی خواهد ماند.

فوکوس خودکار در فیلم‌برداری و دیگر حالت‌های فوکوس

فوکوس خودکار بر روی چشم در فیلم‌برداری نیز به‌صورت کامل پشتیبانی می‌شود و می‌توانید برای تشخیص و تعقیب چشم‌های افراد، حیوانات و حتی پرندگان از این حالت استفاده کنید. 

برای کنترل بیشتر بر روی جابجایی فوکوس در فیلم‌برداری ۷ درجه برای تنظیم سرعت تغییر فوکوس و همچنین ۵ درجه برای تنظیم حساسیت فوکوس تعبیه شده است.

برای جبران پدیده Focus Breathing در هنگام تغییر فوکوس از یک سوژه و بازگرداندن فوکوس بر روی آن، تغییر فوکوس روان‌تر می‌شود و زاویه دیدی یکپارچه در تصویر ارائه می‌کند.

یکی از روش‌های به تصویر در آوردن عمق میدان استفاده از روش Focus Map است که در این حالت با در نظر گرفتن حالت دیافراگم، دوربین نشان‌ می‌دهد که چه بخش‌هایی تصویر در فوکوس و چه بخش‌هایی خارج از فوکوس است.

یکی از ویژگی‌هایی که در این دوربین وجود دارد و این قابلیت را شرکت سونی از دوربین دیجیتال سینمایی FX6 برداشته است، AF Assist است که به کاربر امکان تغییر شهودی فوکوس به فوکوس دستی برای تنظیم فوکوس در هنگامی که تنظیمات بر روی فوکوس خودکار است را می‌دهد. این راه یکی از روش‌های تغییر سریع فوکوس به فوکوس دلخواه در حال فیلم‌برداری است.

طراحی بدنه، اتصالات و پخش زنده در سونی a7 IV

منظره‌یاب و نمایشگر

منظره‌یاب الکترونیک بهینه‌شده QVGA OLED این دوربین دارای رزولوشن ۳.۶۸ میلیون نقطه‌ای است که تقریبا به مقدار ۱.۶ برابر نسبت به دوربین‌های قبلی، رزولوشن بالاتری دارد. این منظره‌یاب را می‌توان در حالت‌های ۶۰ فریم بر ثانیه و ۱۲۰ فریم بر ثانیه تنظیم نمود. همچنین این منظره‌یاب دارای چشمی ۲۳ میلی‌متری، بزرگنمایی ۰.۷۸ برابری و زاویه دید ۳۷.۳ درجه‌ای است.

صفحه نمایشگر مفصل دار ۳ اینچی ۱.۰۳ میلیون نقطه‌ای این دوربین، قابلیت استفاده در تصویربرداری سلفی را نیز دارد که این قابلیت برای ولاگرها بسیار کارآمد است. همچنین می‌توان این نمایشگر را به بالا و پایین خم کرد تا در شرایط تصویر برداری از زاویه‌های کم و یا زیاد نیز دید خوبی فراهم باشد.

طراحی بدنه هیبریدی برای عکاسی و فیلم‌برداری

قابلیت جدیدی که در دوربین‌های آلفا ظاهر شده است، وجود سوییچ سه حالته عکاسی، فیلم‌برداری و S&Q است که این سوییچ امکان تغییر سریع حالت‌های مختلف فیلم‌برداری را فراهم کرده است. با تغییر حالت از عکاسی به فیلم‌برداری و برعکس، منوها و دکمه‌های شخصی‌سازی شده نیز تغییر می‌کنند.

رابط کاربری قابل شخصی‌سازی، به کاربر امکان انتخاب از بین ۱۶۹ قابلیت برای سینک کردن با ۱۸ دکمه مختلف را می‌دهد.

وجود دو درگاه کارت حافظه امکانات انعطاف پذیری در ذخیره سازی را برای کاربر فراهم کرده است. می‌توان دوربین را طوری تنظیم کرد که انواع فایل‌ها مختص یکی از کارت‌های حافظه باشد. یکی از این درگاه‌ها برای کارت‌های حافظه CFexpress Type A و دیگری برای کارت‌های حافظه SD است. هر دو درگاه از استاندارد UHS-II پشتیبانی می‌کنند.

منوی به‌روز رسانی شده این دوربین رابط کاربری بسیار شهودی برای تنظیمات مختلف عکاسی و فیلم‌برداری دارد. همچنین از طریق نمایشگر لمسی پشتی دوربین نیز می‌توان به این منو دسترسی پیدا کرد.

این دوربین از باتری لیتیوم یونی قابل شارژ با ظرفیت بالای NP-FZ100 پشتیبانی می‌کند که دوام این باتری هنگام استفاده از این دوربین به همراه منظره‌یاب الکترونیک ۵۲۰ شات، و در هنگام استفاده از نمایشگر ۵۸۰ شات است.

پورت‌ و درگاه‌ها

وجود درگاه HDMI تایپ A اتصال پایداری را هنگام کار با رکوردرهای اکسترنال فراهم می‌کند.

وجود پورت USB 3.2 نسل ۲ Type-C علاوه بر وجود پورت micro-USB موجب امکان تترینگ پایدار و سریع می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که از طریق اتصال با کابل USB Type-C می‌توان درحالی‌که دوربین به کامپیوتر وصل است، آن را شارژ کرد.

وجود هم‌زمان پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون و میکروفون امکان کنترل بیشتر صدابرداری در فیلم‌برداری را فراهم کرده است.

وجود هات شو با رابط کاربری چندمنظوره امکان اتصال میکروفون شات‌گان ECM-B1M و یا آداپتور کیت XKR-K3M XLR که با فرستادن سیگنال‌های صوتی دیجیتال موجب بهبود کیفیت و ضبط صدایی واضح‌تر از سیگنال‌های آنالوگ می‌شود را فراهم کرده است.

از طریق پورت USB Type-C می‌توان مبدل Ethernet به این دوربین متصل کرد تا اتصال 1000BASE-T برای تصویر‌برداری با سیم از راه دور و یا انتقال اطلاعات در بستر FTP فراهم شود.

تثبیت کننده تصویر ۵ محوره SteadyShot INSIDE

لرزشگیر ۵ محوره SteadyShot INSIDE این دوربین قادر است تا ۵.۵ استاپ اثر لرزش ناخواسته دوربین در ۵ حالت لرزش مختلف را جبران کند. این قابلیت هنگام استفاده از دوربین در دست برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری امکان استفاده از لنزهای مختلف، حتی لنزهای همراه با مبدل را بدون اینکه تداخلی در سیستم تثبیت کننده لنز ایجاد شود، فراهم کرده است.

لرزشگیر سونی آلفا a7 iv

در فاصله کانونی‌های طولانی این سیستم در محور pitch و yaw تصاویر را اصلاح می‌کند. در عکاسی ماکرو و بزرگنمایی زیاد نیز به موجب وجود محورهای لرزش‌گری در جهت‌های افقی و عمودی، می‌توان تصاویر بسیار باکیفیتی با این دوربین ثبت کرد. تمامی ۵ محور تثبیت کننده تصویر این دوربین، همیشه و حتی در اوقاتی که از دوربین به همراه لنزهایی که برای سایر برندها هستند و یا لنزهایی که با مبدل به دوربین وصل شده‌اند، کار خواهند کرد.

علاوه‌بر این‌ها، قابلیت Active IS نیز به صورت انحصاری برای فیلم‌برداری در این دوربین وجود دارد تا بتوان ویدیو‌های روان و تثبیت شده‌ای بدون نیاز به ویرایش، توسط این دوربین ضبط کرد.

اتصالات بی‌سیم و پخش زنده

وجود Wi-Fi در این دوربین موجب امکان کنترل کردن دوربین از راه دور و همچنین اشتراک گذاری آسان فایل‌ها از دوربین به گوشی‌های هوشمند شده است. این دوربین از باندهای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی برای استفاده از دوربین از راه دور پشتیبانی می‌کند.

با اپلیکیشن Imagine Edge می‌توان ارتباط پایداری از طریق بلوتوث بین این دوربین و گوشی‌های هوشمند برقرار کرد.

امکان پخش زنده با وصل کردن دوربین به کامپیوتر و یا گوشی‌های که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند به وسیله‌ کابل USB امکان پذیر است. از این طریق می‌توان از قابلیت‌های بصری و صوتی دوربین برای کنفرانس‌های آنلاین و پخش زنده استفاده کرد.

فیلم‌برداری در حالت‌های 4K 15p، FHD 60p/30p و HD 30p امکان پذیر است و همچنین افکت‌های Creative Look و Soft Skin نیز برای دستیابی به کیفیت بالا به صورت مستقیم و بدون ویرایش، در این دوربین موجود است.

مادامی که با این دوربین در حال پخش زنده هستید، دوربین قابلیت ضبط تصاویر دریافتی به صورت هم‌زمان در کارت حافظه SD را نیز دارد.

از استانداردهای UVC و UAC برای بهبود کیفیت صوتی و دیداری در پخش زنده، پشتیبانی شده‌ است.

دوربین Alpha A7 IV از Visual Story برای ذخیره سازی تصاویر در فضای ابری بلافاصله بعد از ثبت آن‌ها، پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23578

مشخصات

برند
Sony
نوع بدنه
بدون آینه
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۳۳
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل)
۳۴
نوع حسگر
BSI-CMOS
اندازه حسگر
فول‌فریم
پردازنده
Bionz XR
حساسیت
خودکار
۱۰۰-۵۱۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل)
۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر)
۲۰۴۸۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ
۷
تعادل رنگ سفارشی
دارد
لرزش‌گیر
دارد
نوع لرزش‌گیر
سنسور شیفت
فوکوس خودکار
دارد
ویژگی‌های فوکوس خودکار
Contrast Detect (sensor) | Phase Detect | Multi-area | Center | Selective single-point | Tracking | Single | Continuous | Touch | Face Detection | Live View
تنظیم دستی فوکوس
دارد
تعداد نقاط فوکوس
۷۵۹
ضریب فاصله کانونی
۱ برابر
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
Sony E
نوع صفحه‌نمایش
TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۳
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
دارد
تعداد نقاط صفحه‌نمایش
۱۰۳۶۷۰۰
منظره‌یاب چشمی
دارد
نوع منظره‌یاب
Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب
۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
۰٫۷۸ برابر
تعداد نقاط منظره‌یاب
۳۶۸۶۴۰۰
پخش زنده
دارد
حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
دارد
تقدم دیافراگم
دارد
نوردهی دستی
دارد
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
ندارد
فلاش داخلی
ندارد
قابلیت اتصال فلاش خارجی
دارد
سلف-تایمر
دارد
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
۱۰٫۰
براکت تعادل رنگ
دارد
حالات نورسنجی
Multi | Center-weighted | Highlight-weighted | Average | Spot
جبران نوردهی
±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی
±5 (3, 5 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV, 1/2EV، 2/3EV و 1EV)
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
4K
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4, XAVC S, XAVC HS, XAVC S-I, H.264, H.265
میکروفون
دارد
نوع میکروفون
استریو
بلندگو
دارد
نوع بلندگو
مونو
نوع حافظه جانبی
یک درگاه CFexpress Type A/UHS-II SD | یک درگاه UHS-II SD
استاندارد سرعت USB
USB 3.2 Gen 2 | تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه
HDMI
دارد
نوع HDMI
استاندارد
ارتباط بی‌سیم
دارد
توضیحات ارتباط بی‌سیم
وای‌فای
بلوتوث
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
دارد
ویژگی‌های ریموت‌کنترل
بی‌سیم | از طریق گوشی هوشمند
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
باتری قابل شارژ NP-FZ100 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA)
۵۸۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
وزن با احتساب باتری (گرم)
۶۵۹
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۳۱x۹۶x۸۰ میلی‌متر
حسگر چرخشی
دارد
GPS داخلی
ندارد
نظر(6)
رتبه‌بندی کلی
4.9
6 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(4.7)
چیکار کرده سونی با این دوربین
به نظرم آلفا a7 iv با این قیمت ۱۰ فریم بر ثانیه میکیره خیلی خوبه و تنوع لنز هم که نگو

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

نوع بدنه

نوع بدنه بدون آینه

مشخصات حسگر

تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۳۳
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل) ۳۴
نوع حسگر BSI-CMOS
اندازه حسگر فول‌فریم
پردازنده Bionz XR

مشخصات تصویر

حساسیت خودکار</br> ۱۰۰-۵۱۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل) ۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر) ۲۰۴۸۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ ۷
تعادل رنگ سفارشی
لرزش‌گیر
نوع لرزش‌گیر سنسور شیفت

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
ویژگی‌های فوکوس خودکار Contrast Detect (sensor) | Phase Detect | Multi-area | Center | Selective single-point | Tracking | Single | Continuous | Touch | Face Detection | Live View
تنظیم دستی فوکوس
تعداد نقاط فوکوس ۷۵۹
ضریب فاصله کانونی ۱ برابر
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز Sony E

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۱۰۳۶۷۰۰
منظره‌یاب چشمی
نوع منظره‌یاب Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب ۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۰٫۷۸ برابر
تعداد نقاط منظره‌یاب ۳۶۸۶۴۰۰
پخش زنده

مشخصات مرتبط با عکاسی

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۳۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
تقدم دیافراگم
نوردهی دستی
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
فلاش داخلی
قابلیت اتصال فلاش خارجی
سلف-تایمر
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۱۰٫۰
براکت تعادل رنگ
حالات نورسنجی Multi | Center-weighted | Highlight-weighted | Average | Spot
جبران نوردهی ±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
براکت نوردهی ±5 (3, 5 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV, 1/2EV، 2/3EV و 1EV)

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری 4K
فرمت فیلم‌برداری MPEG-4, XAVC S, XAVC HS, XAVC S-I, H.264, H.265
میکروفون
نوع میکروفون استریو
بلندگو
نوع بلندگو مونو

حافظه

نوع حافظه جانبی یک درگاه CFexpress Type A/UHS-II SD | یک درگاه UHS-II SD

اتصال

استاندارد سرعت USB USB 3.2 Gen 2 | تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه
HDMI
نوع HDMI استاندارد
ارتباط بی‌سیم
توضیحات ارتباط بی‌سیم وای‌فای </br> بلوتوث
ورودی میکروفون
خروجی هدفون
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
ویژگی‌های ریموت‌کنترل بی‌سیم | از طریق گوشی هوشمند

مشخصات فیزیکی

باتری باتری‌پک
توضیح باتری باتری قابل شارژ NP-FZ100 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) ۵۸۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
وزن با احتساب باتری (گرم) ۶۵۹
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۱۳۱x۹۶x۸۰ میلی‌متر

سایر ویژگی‌ها

برند Sony
حسگر چرخشی
GPS داخلی
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
1,340,000 تومان
  • حافظه جانبی SDXC
  • سرعت خوانش اطلاعات تا ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه
  • کلاس ۱۰ و مناسب برای فیلم‌برداری با کیفیت 4K
  • مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب
  • قابل استفاده در دمای منفی ۲۵ تا ۸۵ درجه سانتی‌گراد
  • ضمانت مادام‌العمر

29,500,000 تومان
  • لنز E  مانت مخصوص دوربین‌های فول‌فریم سونی
  • بازشدگی دهانه دیافراگم از f/1.8 تا f22
  • مجهز به یک المان ED
  • موتور فوکوس خودکار خطی دوگانه
  • دیافراگم ۹ پره‌ای با لبه‌های دایره‌ای
  • مقاومت در برابر شرایط محیطی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم