لنز sony مدل FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

نام تجاری:
  • لنز فول‌فریم مانت E سونی
  • فاصله کانونی متغیر از ۷۰ تا ۳۰۰ میلی‌متر
  • بازشدگی دهانه دیافراگمF4.5 تا F22
  • دو المان ED و چهار المان aspherical
  • برخورداری از پوششِ نانو AR
  • مجهز به سیستم فوکوس خطی SSM
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار
  • مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکی
  • دیافراگم ۹ تیغه‌ای مدور
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • یک سال ضمانت شرکت همکار گستر
  • ۱۸ ماه ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+1,534,649 تومان محصول)
مرجع:
23302
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز زوم  FE 70-300mm f/4.5-5.6از سری لنزهای G سونی می‌باشد که فاصله کانونی آن از ۷۰ تا ۳۰۰ میلی‌متر متغیر است. بنابر‌این توسط این لنز می‌توان تصاویری با زاویه دید مدیوم تله تا تله را با وضوح بالایی به ثبت رساند. این لنز جهت اتصال و تشکیل تصویر بر روی سنسورِ دوربین‌های فول‌فریم مانت E  سونی طراحی شده است، با این وجود می‌توان آن را به دوربین‌‌هایAPS-C مانت E نیز متصل کرد که در این حالت فاصله کانونی معادل آن چیزی در حدود ۱۰۵ تا ۴۵۰ میلی‌متر، خواهد شد.

این لنز و به طور کلی‌تر لنز‌های سری  G، از لحاظ اپتیکی با دقت و حساسیت خاصی طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند و در رده برترین لنز‌های سونی قرار دارند. لنزFE 70-300mm f/4.5-5.6 با به کار‌گیری چهار عدسی Aspherical، اعوجاج و خطای لنز را به حداقل میزان ممکن کاهش داده است. به‌ علاوه با توجه به برخورداری از دو المانED، تصاویر با وضوح رنگی بسیار بالایی به ثبت می‌رسند و تفرق نوری به کمترین میزان ممکن کاهش می‌یابد. هر چند که در طراحی اپتیکی این لنز از ۱۶ المان استفاده شده، باید تا حد قابل‌توجهی گذردهی نور از لنز را کاهش دهد ‌ولی سونی با طراحی فوق‌العاده و منحصر به فرد خود و کوتینگ نانو AR، توانسته است تا به حداکثر بازشدگی دهانه دیافراگمی معادل F2.8 در این لنز دست یابد.

دهانه بازشدگی این لنز ازf/4.5-5.6تا F22 متغیر است بنابراین با توجه به شرایط نوری و میزان روشنایی محیط، کاربر در رسیدن به نتیجه مطلوب خود از آزادی عمل برخوردار خواهد بود. در ضمن دیافراگم این لنز از 9 تیغه با لبه‌های مدور تشکیل شده است. فرم خاص دهانه دیافراگم به علاوه حداکثر بازشدگیf/4.5-5.6  ظاهری محو و دایره‌ای به بوکه‌های تشکیل شده درپس‌زمینه تصویر می‌بخشد.

لنزFE 70-300mm f/4.5-5.6 G در صورت اتصال به بدنه دوربین‌های فول‌فریم زاویه دیدی از ۸ تا ۳۴ درجه را به خوبی پوشش می‌دهد. به علاوه کمینه فاصله فوکوس این لنز در حدود ۹۰ سانتی‌متر می‌باشد.

تار شدن و محوی تصویر هنگام عکاسی با لنز‌های تله، پدیده‌ای است که باید به آن بسیار توجه کرد چرا که کوچک‌ترین لرزش دست یا دوربین در زمان ثبت تصویر می‌تواند تأثیر مخرب و اغراق‌شده‌ای در نتیجه‌ نهایی به همراه داشته باشد. سونی برای رفع این مشکل، لنزFE 70-300mm f/4.5-5.6 Gرا به یک سیستم لرزشگیر اپتیکی مجهز کرده تا تصاویر با بیشترین وضوح و پایداری ممکن به ثبت برسند و بتوان با سرعت شاتر‌های پایین‌تر نیز عکس‌های قابل قبولی گرفت.

به لطف به‌کارگیری از سیستم فوکوس خطی SSM، عمل فوکوس با جابه‌جای المان‌های داخلی لنز، بسیار روان، بی‌سروصدا و به‌ صورت خودکار صورت می‌گیرد. عملکرد فوکوس در این لنز سونی با جابه‌جایی داخلی المان‌های لنز صپرت می‌گیرد و طول لنز هنگام فوکوس تغییر نمی‌کند.

بدنه لنزFE 70-300mm f/4.5-5.6 G به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است تا در برابر حرارت و همچنین نفوذ رطوبت و گرد‌وغبار از مقاومت بالایی برخوردار باشد. تمام المان‌های به کار رفته در ساختار اپتیکی لنز با یک لایه مخصوص نانو، پوشانده شده است تا جذب نور و بروز پدیده‌های flare و ghosting به حداقل برسند. به علاوه جهت جلوگیری از بازتاب نور توسط المان جلویی لنز و همچنین مقاومت در برابر رطوبت و غبار، سطوح خارجی آن با لایه‌ای از جنس فلورین پوشانده شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23302
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم