Broncolor Verso A4 RFS 2400 Watt/Second Power Pack

نام تجاری:
  • باطری پک با قدرت 2400 ژول
  • سرعت شارژ مجدد حداکثر 1.8 ثانیه
  • مدت زمان تابش نور بسیار کوتاه
  • دارای دو خروجی جداگانه
  • دارای گیرنده داخلی رادیویی و نوری
  • امکان استفاده برای نور‌های پیوسته ویدئویی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9521
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

باطری پک Broncolor Verso A4 RFS 1200 یک شارژر با ورودی چند ولتاژی ساخت شرکت معتبر Broncolor است که می‌تواند نیروی مورد نیاز برای فلاش‌های این شرکت را در مکان‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد تامین کند. این باطری همراه، دارای سه خروجی جداگانه برای فلاش‌های Broncolor است و می‌تواند نیروی مورد نیاز برای تمامی فلاش‌های این شرکت که از سال 1972 به بعد ساخته شده‌اند را تامین کند. نحوه توزیع نیرو بین این سه خروجی به صورت غیر متقارن می‌باشد و می‌توان به دلخواه میزان قدرت خروجی را برای هر کدام از خروجی‌ها به طور جداگانه تعیین کرد.

زمان شارژ مجدد  Verso A4 RFS 1200حداقل و حداکثر 0.3 تا 1.8 می‌باشد. مدت زمان تابش نور، در قدرت کامل فلاش برابر 1/250 و در قدرت 300 ژول فلاش برابر  1/1750 ثانیه است. باطری این فلاش می‌تواند با هر بار شارژ 350 فلاش با قدرت کامل بزند. در صورت نیاز به تغییر شدت فلاش‌ها، می‌توان مقدار فلاش‌ها را در 7 گام‌ مختلف با دقت 0.1 گام تغییر داد.

این باطری پک دارای گیرنده فلاش داخلی برای فرستنده‌های RFS یا سیستم‌های فرکانس رادویی مخصوص Broncolor است که نگرانی بابت ارتباط نادرست توسط چشمی نوری مادون قرمز را برطرف می‌کند. این گیرنده رادیویی بسیار دقیق‌تر از ارتباط مادون قرمز عمل می‌کند و نسبت به این روش ارتباطی تقریبا بدون اشتباه است. اگرچه برد این گیرنده تا 300 متر هم تست شده است، اما فاصله مورد انتظار در فضای خارجی تا 50 متر و در فضای داخلی تا 30 متر است. در داخل بدنه این باطری پک یک فن خنک کننده وظیفه پایین نگاه داشتن دمای باطری‌ها را بر عهده دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9521
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم