لنز Sigma مدل Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports مانت کانن

نام تجاری:
  • مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم کانن با مانت EF
  • بازشدگی دهانه دیافراگم: F2.8 تا F22
  • برخورداری از المان‌های اپتیکی FLD و SLD
  • مجهز به موتور فوکوس خودکار هایپرسونیک
  • کوتینگ چند لایه
  • دیافراگم ۱۱ تیغه‌ای بالبه‌های منحنی
  • مجهز به لرزشگیر اپتیکی
  • کوتینگ چندلایه بر روی المان‌‌های لنز
  • تشکیل شده از قطعات TSC و دهانه مانت برنجی
  • مستحکم و مقاوم برابر  نفوذ گرد‌وغبار
  • رینگ اتصال به سه‌پایه با مانت آرکا
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
19065
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز جدید Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports برای دوربین‌های فول‌فریم کانن با مانت EF طراحی شده‌ است. این لنز در واقع تصاویر نرمال تا مدیوم‌تله را با کمترین اعوجاج و با دقت رنگی بالایی بر روی حسگر دوربین ثبت می‌کند. بزرگ‌نمایی این لنز و نیز سرعت بالایش، آن را برای عکاسی پرتره، عکاسی ورزشی و عکاسی طبیعت بسیار مناسب می‌سازد. برخورداری از یک المان SLD و ۹ المان FLD پراکندگی نور و انحرافات رنگی را در هنگام زوم کردن نیز به کمترین میزان خود رسانده است. در ضمن پوشش چندلایه مخصوص بر روی عدسی‌ها احتمال بروز پدیده Flare و Ghosting را به کمترین میزان ممکن رسانده است و باعث خواهد شد که در شرایط پرنور تصویر با کنتراست بیشتری به ثبت برسد. این لنز بر روی دوربین‌هایی با سنسور APS-C فاصله کانونی معادل ۳۲۰-۱۱۲ میلی‌متر را به شما ارائه خواهد داد.

علاوه بر امکان تنظیم فوکوس دستی، لنز Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports به یک موتور فوکوس هایپرسونیک نیز مجهز است. این موتور نسبت به نمونه‌های قبلی با الگوریتمی بهینه‌تر کار می‌کند تا دقت و سرعت بیشتری را در فرایند فوکوس خودکار ارائه دهد. این لنز برای دسترسی به تنظیم دقیق و بی‌نقص فوکوس در حالت Manual از یک رینگ فوکوس بزرگ و خوش‌دست نیز بهره می‌برد.

همانند سایر لنزهای Sports سیگما، این لنز نیز در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است. همچنین عدسی جلویی لنز با یک کوتینگ ضد آب و ضد چربی پوشانده شده تا اثر انگشت و نیز رطوبت را به خود جذب نکند. 

دیافراگم این لنز سیگما از ۱۱ تیغه دایر‌ه‌ای تشکیل شده است که در نتیجه آن پس‌زمینه تصویر بسیار طبیعی‌تر به نظر خواهد رسید.برخورداری از این تعداد تیغه در دیافراگم بوکه‌ها را تقریباً به صورت دایره‌ای و نزدیک به آن چیزی که چشم انسان مشاهده می‌کند به ثبت می‌رساند.

در ساختار اپتیکی Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports از ۲۴ المان اپتیکی در ۲۲ گروه مختلف استفاده شده است. به علاوه تمامی قطعات به کار گرفته شده در این لنز در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این لنز از دهانه مانت برنجی برخوردار است تا استحکام آن در برابر تعویض و اتصال مداوم به بدنه افزایش یابد.

امکان تنظیم بازشدگی دهانه دیافراگم از F2.8 تا F22 در این لنز آزادی عمل گسترده‌ای را در تنظیم عمق میدان ارائه می‌دهد. در ضمن حداقل بازشدگی F22 تصویری با عمق میدان بسیار بالا ارائه می‌دهد. این ویژگی برای زمان‌هایی که می‌خواهید چند سوژه در فاصله‌های مختلف را در یک کادر قرار دهید بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که کمینه فاصله فوکوس در این لنز ۱.۲ متر است.

در کنار ویژگی‌های که به آن اشاره شد لنز Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports به یک لرزش‌گیر اپتیکال نیز مجهز است که اثرات لرزش دست و دوربین را هنگام  فیلم‌برداری و عکاسی را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. این ویژگی به خصوص در فواصل کانونی تله که لرزش بسیار کم دوربین نیز می‌تواند در وضوح تصویر تأثیر منفی بگذارد بسیار حائز اهمیت است.

لنز Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports قابل اتصال به USB Dock سیگما می‌باشد تا در صورت لزوم تنظیمات لنز و پارامتر‌های مرتبط اصلاح شوند و با فرم‌ویر لنز ارتقا داده شود. علاوه بر این، لنز مذکور با تله‌کانورترهای سیگما سازگاری کامل دارد.

قطعات به کار گرفته شده در این لنز از نوع TSC بوده که به معنای مقاومت بالای آن‌ها در برابر حرارت می‌باشد.

پیشنهادهای جایگزین

این گزینه یکی از ارزنده‌ترین گزینه‌هاییست که در میان لنزهای زوم ۲۰۰-۷۰ میلی‌متری می‌توان انتخاب کرد. طراحی پیشرفته عدسی‌ها، بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.8، شارپنس فوق‌العاده و کنتراست عالی از مشخصه‌های بارز این لنز هستند. ۱۱ تیغه دیافراگم، کیفیت چشم‌نواز بوکه‌ها را تضمین می‌کنند و به لطف پوشش‌های پیشرفته عدسی‌ها، پدیده‌های flare و ghosting به ندرت رخ می‌دهند. لرزشگیر این لنز نیز عملکرد بسیار مناسبی دارد. شاید تنها نکته تأمل برانگیز این لنز، وزن نسبتا بالای ۱.۸ کیلوگرمی آن نسبت به سایر رقبا باشد که در استفاده‌های طولانی مدت کمی خسته‌کننده خواهد بود؛ اما با نگاهی به قیمت آن قطعا جای هیچ اعتراضی باقی نمی‌ماند. در هر صورت اگر به دنبال گزینه‌‌های دیگری هستید، لنزهای زیر را در نظر داشته باشید:

۱- لنز کانن مدل Canon 70-200mm f/2.8L IS III USM: این لنز گل سرسبد لنزهای ۲۰۰-۷۰ میلی‌متری به شمار می‌آید. کیفیت ساخت بالا، شارپنس فوق‌العاده و کنتراست چشمگیر از ویژگی‌های برجسته این لنز به شمار می‌آیند. وزن این لنز در حدود ۱.۴۹ کیلوگرم است که در مقایسه با رقیب همرده سیگما، تقریبا ۳۰۰ گرم سبک‌تر است. اگر عکاس حرفه‌ای ورزشی در سالن‌های سرپوشیده، حیات‌وحش یا جشن‌ها و مراسم‌های طولانی مدت هستید، شاید وزن سبک‌تر این لنز در مدت زمان طولانی اثر قابل توجهی بر سرعت عمل شما داشته باشد. در غیر این صورت، با اختلاف قیمت نسبتا زیاد بین این دو گزینه، به راحتی می‌توانید به همراه لنز سیگما، یک لنز با کیفیت اضافه نیز تهیه کنید.

۲- لنز تامرون مدل Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2: این لنز کنتراست چشمگیری که در لنزهای سیگما و نسل سوم کانن دیده می‌شود را ایجاد نمی‌کند؛ اما کیفیت آن به هیچ عنوان ناامید کننده نیست. در حقیقت دو لنز سیگما و کانن به جرئت تصاویری بی‌نقص ایجاد می‌کنند. اما شارپنس بی‌نظیر، وزن ۱.۴۷ کیلوگرمی، حداقل گشودگی دیافراگم f/32 در برابر f/22 در سیگما و قیمت به مراتب کمتر از لنز سیگما، اندکی کنتراست کمتر را به خوبی توجیه می‌کند. توجه داشته باشید که جهت چرخش حلقه زوم در لنز تامرون مخالف جهت لنزهای کانن یا سیگما است و به همین دلیل ممکن است عادت کردن به آن کمی زمان‌بر باشد. در ضمن، اگر از فیلترهای حرفه‌ای پولاریزه یا گرادیان استفاده می‌کنید، این لنز به دلیل ثابت بودن المان جلویی، گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

۳- لنز کانن مدل Canon 70-200mm f/4L IS II USM: اگر به سفر کردن عادت دارید و بیشتر سوژه‌های شما در شرایط نوری مناسب و یا نور روز هستند، این یک لنز فوق‌العاده برای عکاسی یا حتی فیلمبرداری خواهد بود. وزن این لنز تقریبا نصف لنز سیگما است،‌ لرزشگیر قدرتمندی دارد و فوکوس خودکار سریع و دقیقی را برای ثبت لحظه‌ها فراهم می‌کند. در عوض اگر به دنبال عکاسی از جشن‌ها، کنسرت یا سوژه‌هایی هستید که شرایط نوری مناسبی ندارند و نمی‌توانید نور کافی برای آن‌ها تآمین کنید، این لنز کانن در مقابل لنز پیشرفته سیگما با بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.8 حرفی برای گفتن نخواهد داشت. خطاهای نوری در این لنز به نسبت لنز سیگما بیشتر هستند و گاهی اوقات حتی در شرایط نوری مناسب هم لبه‌های تاریک دیده می‌شوند. اما بهتر است در این مورد حساسیت به خرج ندهید و با ادیت عکس‌ها، نواقص آن‌ها را برطرف کنید. قطعا اختلاف قیمت قابل توجه این دو لنز و تفاوت کارایی آن‌ها در شرایط کم‌نور، انتخاب را برای شما ساده‌تر می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19065

مشخصات

برند
Sigma
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اصلی</strong>
نوع لنز
لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت
فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر)
۷۰-۲۰۰
لرزش‌گیر تصویر
دارد
نوع اتصال دهانه
Canon EF
<strong id="CustomFeaturesName">دیافراگم</strong>
حداکثر بازشدگی دیافراگم
F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم
F22
تعداد تیغه‌های دیافراگم
۱۱
توضیحات دیافراگم
دیافراگم مدور
تعداد المان‌ها
۲۴
تعداد گروه‌ها
۲۲
زاویه دید
۳۴.۳° - ۱۲.۳°
<strong id="CustomFeaturesName">فوکوس</strong>
حداکثر بزرگنمایی
۰٫۲۱ برابر
فوکوس خودکار
دارد
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر)
۱۲۰
نوع موتور فوکوس
HSM
فوکوس دستی دائمی
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
وزن (گرم)
۱۸۰۰
طول (میلی‌متر)
۲۰۲.۹
قطر (میلی‌متر)
۹۴.۲
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر)
۸۲٫۰
حلقه اتصال لنز به سه‌پایه
دارد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

مشخصات اصلی لنز

نوع لنز لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر) ۷۰-۲۰۰
لرزش‌گیر تصویر
نوع اتصال دهانه Canon EF

دیافراگم

حداکثر بازشدگی دیافراگم F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم F22
تعداد تیغه‌های دیافراگم ۱۱
توضیحات دیافراگم دیافراگم مدور

مشخصات اپتیکی

تعداد المان‌ها ۲۴
تعداد گروه‌ها ۲۲
زاویه دید ۳۴.۳° - ۱۲.۳°

فوکوس

حداکثر بزرگنمایی ۰٫۲۱ برابر
فوکوس خودکار
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر) ۱۲۰
نوع موتور فوکوس HSM
فوکوس دستی دائمی

مشخصات فیزیکی

وزن (گرم) ۱۸۰۰
طول (میلی‌متر) ۲۰۲.۹
قطر (میلی‌متر) ۹۴.۲
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر) ۸۲٫۰
حلقه اتصال لنز به سه‌پایه

سایر ویژگی‌ها

برند Sigma

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم