لنز سیگما مدل Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports مانت نیکون

نام تجاری:
  • مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم نیکون با مانت F
  • بازشدگی دهانه دیافراگم: F2.8 تا F22
  • برخورداری از المان‌های اپتیکی FLD و SLD
  • مجهز به موتور فوکوس خودکار هایپرسونیک
  • کوتینگ چند لایه
  • دیافراگم ۱۱ تیغه‌ای بالبه‌های منحنی
  • مجهز به لرزشگیر اپتیکی
  • کوتینگ چندلایه بر روی المان‌‌های لنز
  • تشکیل شده از قطعات TSC و دهانه مانت برنجی
  • مستحکم و مقاوم برابر  نفوذ گرد‌وغبار
  • رینگ اتصال به سه‌پایه با مانت آرکا
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
19069
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز جدید Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports برای دوربین‌های فول‌فریم نیکون با مانت F طراحی شده‌ است. این لنز در واقع تصاویر نرمال تا مدیوم‌تله را با کمترین اعوجاج و با دقت رنگی بالایی بر روی حسگر دوربین ثبت می‌کند. بزرگ‌نمایی این لنز و نیز سرعت بالایش، آن را برای عکاسی پرتره، عکاسی ورزشی و عکاسی طبیعت بسیار مناسب می‌سازد. برخورداری از یک المان SLD و ۹ المان FLD پراکندگی نور و انحرافات رنگی را در هنگام زوم کردن نیز به کمترین میزان خود رسانده است. در ضمن پوشش چندلایه مخصوص بر روی عدسی‌ها احتمال بروز پدیده Flare و Ghosting را به کمترین میزان ممکن رسانده است و باعث خواهد شد که در شرایط پرنور تصویر با کنتراست بیشتری به ثبت برسد. این لنز بر روی دوربین‌هایی با سنسور APS-C فاصله کانونی معادل ۳۲۰-۱۱۲ میلی‌متر را به شما ارائه خواهد داد.

علاوه بر امکان تنظیم فوکوس دستی، لنز Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports به یک موتور فوکوس هایپرسونیک نیز مجهز است. این موتور نسبت به نمونه‌های قبلی با الگوریتمی بهینه‌تر کار می‌کند تا دقت و سرعت بیشتری را در فرایند فوکوس خودکار ارائه دهد. این لنز برای دسترسی به تنظیم دقیق و بی‌نقص فوکوس در حالت Manual از یک رینگ فوکوس بزرگ و خوش‌دست نیز بهره می‌برد.

همانند سایر لنزهای Sports سیگما، این لنز نیز در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است. همچنین عدسی جلویی لنز با یک کوتینگ ضد آب و ضد چربی پوشانده شده تا اثر انگشت و نیز رطوبت را به خود جذب نکند. 

دیافراگم این لنز سیگما از ۱۱ تیغه دایر‌ه‌ای تشکیل شده است که در نتیجه آن پس‌زمینه تصویر بسیار طبیعی‌تر به نظر خواهد رسید.برخورداری از این تعداد تیغه در دیافراگم بوکه‌ها را تقریباً به صورت دایره‌ای و نزدیک به آن چیزی که چشم انسان مشاهده می‌کند به ثبت می‌رساند.

در ساختار اپتیکی Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports از ۲۴ المان اپتیکی در ۲۲ گروه مختلف استفاده شده است. به علاوه تمامی قطعات به کار گرفته شده در این لنز در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این لنز از دهانه مانت برنجی برخوردار است تا استحکام آن در برابر تعویض و اتصال مداوم به بدنه افزایش یابد.

امکان تنظیم بازشدگی دهانه دیافراگم از F2.8 تا F22 در این لنز آزادی عمل گسترده‌ای را در تنظیم عمق میدان ارائه می‌دهد. در ضمن حداقل بازشدگی F22 تصویری با عمق میدان بسیار بالا ارائه می‌دهد. این ویژگی برای زمان‌هایی که می‌خواهید چند سوژه در فاصله‌های مختلف را در یک کادر قرار دهید بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که کمینه فاصله فوکوس در این لنز ۱.۲ متر است.

در کنار ویژگی‌های که به آن اشاره شد لنز Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports به یک لرزش‌گیر اپتیکال نیز مجهز است که اثرات لرزش دست و دوربین را هنگام  فیلم‌برداری و عکاسی را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. این ویژگی به خصوص در فواصل کانونی تله که لرزش بسیار کم دوربین نیز می‌تواند در وضوح تصویر تأثیر منفی بگذارد بسیار حائز اهمیت است.

لنز Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports قابل اتصال به USB Dock سیگما می‌باشد تا در صورت لزوم تنظیمات لنز و پارامتر‌های مرتبط اصلاح شوند و با فرم‌ویر لنز ارتقا داده شود. علاوه بر این، لنز مذکور با تله‌کانورترهای سیگما سازگاری کامل دارد.

قطعات به کار گرفته شده در این لنز از نوع TSC بوده که به معنای مقاومت بالای آن‌ها در برابر حرارت می‌باشد.

پیشنهادهای جایگزین

یک لنز ۲۰۰-۷۰ با کارایی بسیار بالا و کیفیت شگفت‌انگیز در برابر شما قرار دارد. بیشینه گشودگی f/2.8 برای تصویربرداری در نور کم یا ثبت تصاویر پرتره ایده‌آل است، طراحی پیشرفته عدسی‌ها سبب کاهش خیره‌کننده خطاهای نوری و رنگی شده‌اند و عملکرد فوکوس همواره راضی کننده است. احتمالا بزرگترین نقطه ضعف این لنز وزن ۱.۸ کیلوگرمی آن باشد که با توجه به قیمت آن و مقایسه آن با رقبا، منطقی به نظر می‌رسد. توجه داشته باشید که جهت چرخش حلقه زوم در لنز سیگما مخالف لنزهای نیکون است و این مسئله نیازمند اندکی زمان برای عادت کردن است. در هر صورت اگر شما هم در مورد وزن بالای این لنز مردد هستید، به گزینه‌های زیر توجه کنید.

۱- لنز نیکون مدل Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR: این یک لنز یک شاهکار نسبتا بی‌نقص با کیفیت ساخت فراتر از حرفه‌ای است! طراحی پیشرفته عدسی‌ها، وزن ۱.۴ کیلوگرمی، دکمه‌های متعدد قابل شخصی‌سازی، فوکوس خودکار سریع و دقیق و بی‌صدا و کیفیت ساخت بی‌رقیب از مشخصه‌های برجسته این لنز به شمار می‌روند. اگر به صورت مداوم و برای زمان‌های طولانی از لنز ۲۰۰-۷۰ میلی‌متر استفاده می‌کنید، وزن کمتر این لنز در کنار کیفیت ساخت و طول عمر بسیار بالا، آن را به یک همراه قابل اطمینان تبدیل می‌کند. اختلاف قیمت بین این دو لنز قابل توجه است و اگر به چنین ویژگی‌های حرفه‌ای نیاز ندارید، بهتر است با بودجه یکسان، به فکر تهیه لنزهای اضافه دیگر باشید و دنیای عکاسی را بیش از پیش کاوش کنید!

۲- لنز تامرون مدل Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2: با این شارپنس خیره‌کننده،‌ وزن متناسب و فوکوس سریع، این لنز انتخاب فوق‌العاده‌ای برای بیشتر کاربران خواهد بود. البته کنتراست خروجی لنز سیگما در برابر این لنز بیشتر است و صدای فوکوس بسیار کمتری دارد. در نهایت با توجه به قیمت فوق‌العاده مناسب این لنز و وزن به مراتب کمتر از سیگما، تنها اگر به دنبال گزینه‌ای بی‌نقص برای فیلمبرداری هستید باید بیشتر فکر کنید. در غیر این صورت این لنز برای بیشتر کاربری‌ها مناسب است و قطعا شارپنس آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

۳- لنز نیکون مدل Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/4G ED VR: این لنز نزدیک به یک کیلوگرم از لنز سیگما سبک‌تر است! کیفیت ساخت بالا، فوکوس دقیق و سریع و شارپنس خیره‌کننده از ویژگی‌های برجسته این لنز هستند. اگرچه بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.8 لنز سیگما بوکه‌های جذاب‌تری، به خصوص برای عکاسی پرتره ایجاد می‌کند و استفاده از آن‌ را برای تصویربرداری در شرایط کم نور مانند مهمانی‌ها، جشن‌ها و کنسرت مناسب‌تر می‌کند. اگر به دنبال لنز سبک‌تری برای عکاسی در سفر هستید، در انتخاب این لنز با کیفیت نیکون شک نکنید. قطعا با وزن سبک‌تر، ابعاد کوچکتر و شارپنس و سرعت بالای این لنز، هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهید داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19069

مشخصات

برند
Sigma
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات اصلی</strong>
نوع لنز
لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت
فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر)
۷۰-۲۰۰
لرزش‌گیر تصویر
دارد
نوع اتصال دهانه
Nikon F
<strong id="CustomFeaturesName">دیافراگم</strong>
حداکثر بازشدگی دیافراگم
F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم
F22
تعداد تیغه‌های دیافراگم
۱۱
توضیحات دیافراگم
دیافراگم مدور
تعداد المان‌ها
۲۴
تعداد گروه‌ها
۲۲
زاویه دید
۳۴.۳° - ۱۲.۳°
<strong id="CustomFeaturesName">فوکوس</strong>
حداکثر بزرگنمایی
۰٫۲۱ برابر
فوکوس خودکار
دارد
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر)
۱۲۰
نوع موتور فوکوس
HSM
فوکوس دستی دائمی
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
وزن (گرم)
۱۸۰۰
طول (میلی‌متر)
۲۰۲.۹
قطر (میلی‌متر)
۹۴.۲
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر)
۸۲٫۰
حلقه اتصال لنز به سه‌پایه
دارد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

مشخصات اصلی لنز

نوع لنز لنز زوم
حداکثر ابعاد فرمت فول‌فریم
فاصله کانونی (میلی‌متر) ۷۰-۲۰۰
لرزش‌گیر تصویر
نوع اتصال دهانه Nikon F

دیافراگم

حداکثر بازشدگی دیافراگم F2.8
حداقل بازشدگی دیافراگم F22
تعداد تیغه‌های دیافراگم ۱۱
توضیحات دیافراگم دیافراگم مدور

مشخصات اپتیکی

تعداد المان‌ها ۲۴
تعداد گروه‌ها ۲۲
زاویه دید ۳۴.۳° - ۱۲.۳°

فوکوس

حداکثر بزرگنمایی ۰٫۲۱ برابر
فوکوس خودکار
حداقل فاصله فوکوس (سانتی‌متر) ۱۲۰
نوع موتور فوکوس HSM
فوکوس دستی دائمی

مشخصات فیزیکی

وزن (گرم) ۱۸۰۰
طول (میلی‌متر) ۲۰۲.۹
قطر (میلی‌متر) ۹۴.۲
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
قطر دهانه فیلتر (میلی‌متر) ۸۲٫۰
حلقه اتصال لنز به سه‌پایه

سایر ویژگی‌ها

برند Sigma
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
  • مجهز به پوشش چندلایه
  • قابلیت اتصال به لنز‌هایی با دهانه ۸۲ میلی‌متر
  • بسیار شفاف و گذردهی کامل نور مرئی
  • مقاوم در برابر خراشیدگی و لک شدن
  • مناسب برای محافظت از دهانه خراجی لنز
  • حذف کامل امواج UV

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم