لنز تامرون مدل Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 Di II VC مانت نیکون F

نام تجاری:
  • لنز زوم ماکرو با فاصله کانونی متغیر ۱۸ تا ۲۰۰ میلی‌متر
  • مانت F و مناسب برای دوربین‌های DX نیکون (سنسور APS-C)
  • کمینه فاصله فوکوس ۴۹ سانتی‌متر
  • مجهز به یک المان هیبرید aspherical و یک المان LD
  • موتور فوکوس خودکار
  • لرزشگیر اپتیکی
  • امکان تنظیم بازشدگی دیافراگم از F3.8 تا F40
  • دیافراگم ۷ تیغه‌ای با لبه‌های دایره‌ای
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و گرد‌وغبار
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • یک سال ضمانت آفومار
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+618,321 تومان محصول)
مرجع:
20126
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز ۱۸-۲۰۰میلی‌متر Tamron مدل f/3.5-6.3 Di II VC توسط کمانی تامرون ساخته شده و با توجه به فاصله کانونی متغیر آن از ۱۸ تا ۲۰۰ میلی‌متر می‌توان تصاویر متنوعی را با زاویه دید‌های مختلف از واید گرفته تا سوپرتله، با وضوح بالایی به ثبت رساند. این لنز که به طور اختصاصی برای دوربین‌های DX نیکون با حسگر APS-C طراحی شده است، کمینه فاصله فوکوسی برابر با ۴۹ سانتی‌متر در تمامی فواصل کانونی دارد بنابراین یک لنز ماکرو نیز به شمار می‌رود که حداکثر بزرگنمایی‌ای برابر با یک‌به‌چهار دارد. البته لازم به ذکر است که این لنز قابلیت اتصال به دوربین‌های فول‌فریم نیکون را نیز دارد و فاصله کانونی معادل آن در دوربین‌های فول‌فریم برابر با ۲۷ تا ۳۰۰ میلی‌متر خواهد بود. این بدین معناست که زاویه دیدی که این لنز در دوربین‌هایی با سنسور APS-C پوشش می‌دهد برابر با یک لنز ۲۷-۳۰۰ میلی‌متری دو دوربین‌های فول‌فریم است.

این لنز روم در دسته‌بندی اختصاصی تامرون در رده Di-ii قرار گرفته است و در ساختار اپتیکی آن از المان‌های کاهش پراکندگی نور LDاستفاده شده تا پدیده کالر فرینجینگ یا پراکندگی رنگی در لبه‌ها به حداقل میزان خود کاهش یابد. اگر بخواهیم دقیق‌تر ساختار اپتیکی این لنز را موردبررسی قرار دهیم، باید اشاره کرد که لنز ۱۸-۲۰۰تامرون از ۱۶ المان اپتیکی در ۱۴ گروه مختلف تشکیل شده و المان‌هایی مانند عدسی‌های هیبرید Aspherical در ساخت آن به کار رفته است تا خطاها و انحرافات مربوط به لنز به میزان قابل‌توجهی کاهش یابد.

در نام تجاری این محصول شاهد عبارت VC هستیم. VC خلاصه شده عبارت Vibration Compensation است. VC مکانیسم کاهش اثرات لرزش لنز هنگام عکس‌برداری است که به صورت انحصاری توسط تامرون طراحی شده است.لنز‌های که به این قابلیت مجهز هستند بهترین گزینه جهت عکاسی بر روی دست به‌حساب می‌آیند چرا که تاری حاصل از تکان‌های دست را در هنگام عکاسی به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. این ویژگی در دوربین‌های تله و سوپرتله بسیار حائز اهمیت است چرا که کوچک‌ترین لرزش دوربین می‌تواند تأثیرات اغراق‌شده‌ای بر روی تصویر بگذارد.

از دیگر ویژگی‌های این لنز می‌توان به سیستم فوکوس خودکار آن اشاره کرد که از نوع داخلی است. بازشدگی دهانه دیافراگم این لنز نیز از F3.8 تا F40 متغیر است و در شرایط نوری مختلف می‌توان عکس‌هایی با روشنایی مطلوب و مناسب به ثبت رساند. به علاوه که دیافراگم این لنز از ۷ تیغه با لبه‌های دایره‌ای شکل گرفته و به لطف‌ آن بوکه‌های بسیار محو و جذابی در پس‌زمینه تصویر و خارج از عمق میدان، تشکیل می‌شود.

لنز ۱۸-۲۰۰میلی‌متر Tamron مدل f/3.5-6.3 Di II VC بدنه‌ای بسیار مستحکم و مقاوم دارد و در مقابل نفوذ رطوبت و گرد‌وغبار از مقاومت بالایی برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20126
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم