مشاهده تمام تصاویر

Zoom iQ5 Stereo Microphone for iOS Devices with Lightning Connector

نام تجاری:

میکروفون حرفه‌ای استریو برای آیفون، آیپد و آیپاد با درگاه Lightning

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
  • سفید
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
7872
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این میکروفون کاندنسر و کوچک می‌تواند با کیفیت عالی 1 / 44 کیلوهرتز – 16 بیت صدا را ضبط کند. این میکروفون ابزاری کارآمد برای ضبط صدا در کنسرت، جمع‌آوری خبر و فایل صدای ویدئو است.
این محصول دارای کپسول میکروفون چرخنده است که امکان ضبط صدا به صورت عمودی و افقی را فراهم می‌کند. زمانی‌که این محصول را بر روی دستگاه iOS خود نصب می‌کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که در هر محیطی قرار داشته باشید، صدای استریو را از هرجهتی به خوبی ضبط می‌کنید.
کپسول میکروفون این محصول دارای دو میکروفون عمود برهم است. میکروفون Mid صدای جلوی را ضبط کرده و میکروفون دوجهته (Bidirectional) صدای محیط را ثبت می‌کند. عرض استریو می‌تواتند به صورت 90 یا 120 درجه تنظیم شود. امکان دیگر آن است که سیگنال‌های دو میکروفون به صورت جداگانه و خام ضبط شوند و سپس با استفاده از نرم‌افزار Zoom’s Handy Recorder iOS صدای استریو تنظیم شود. با استفاده از این نرم‌افزار همچنین می‌توانید سیگنال استریو را به سیگنال مونوی تک فاز تبدیل کنید. این امکان در هنگام ضبط صدای انسان در هنگام مصاحبه مفید خواهد بود.
این محصول امکان تنظیم سطح ضبط صدا را به صورت دستی از طریق چرخاندن MIC GAIN فراهم می‌کند. همچنین ‌می‌توانید از حالت خودکار و سه حالت از پیش تنظیم شده‌ی Concert، Solo یا Meeting استفاده کنید. این حالت‌های از پیش تنظیم‌شده دارای حدود داخلی برای محافظت در برابر دریافت حجم صدای بیش‌از اندازه هستند.

  • این محصول با آیفونهای 5 به بالا، آیپاد نسل 5 به بالا، آیپد نسل 4 به بالا و آیپدهای مینی با iOS 6.0 و بالاتر سازگار است.
  • این محصول با بسیاری از نرم‌افزاری iOS که دارای قابلیت دریافت صدا از خارج و با میکروفون هستند، سازگاری دارند. به‌عنوان‌مثال نرم‌افزار GarageBand با این محصول سازگار است. 
  • بر روی این محصول درگاه اتصال به هدفون وجود دارد. به کمک این درگاه اتصالی می‌توانید ضبط صدا را به‌صورت همزمان بررسی کرده و همچنین بازپخش آن را مرور کنید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
7872
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم