نمونه‌عکس‌های گرفته شده با نیکون D850

نمونه‌عکس‌های نیکون D850 را در پیکسل ببینید

7 3,970

اخیراً وب‌سایت DPREVIEW  تعدادی از نمونه‌عکس‌های گرفته شده با نیکون D850 را منتشر کرده که دارای جزئیات بسیار بالایی است. این عکس‌ها که برخی از آن‌ها در نور طبیعی و برخی دیگر در نور استودیویی به ثبت رسیده‌اند دارای رزولوشن چهل و شش مگاپیکسل هستند و در تمامی آن‌ها جزئیات بطور کامل قابل رویت است.

Nikon D850 sample image

برخی از این عکس‌ها با لنز 85 میلی‌متری و برخی دیگر با لنز 105mm نیکون که از لنزهای پیشنهاد شده‌ی نیکون برای عکاسی با D850 است به ثبت رسیده‌اند. همچنین Nikon D850 اولین دوربینی است که توانسته امتیاز ۱۰۰ را از DxOMark کسب کند و طبق ادعای این وبسایت دارای کیفیتی مشابه آنچه است که پیش از این در برخی دوربین‌های مدیوم فرمت دیده شده بود.

تعدادی از این عکس‌ها را در ادامه می‌بینید. با کلیک روی عکس می‌توانید نسخه پرحجم و اصلی عکس‌ها را مشاهده کنید:

Nikon D850 sample image

Nikon D850 sample image

Nikon D850 sample image

Nikon D850 sample image

Nikon D850 sample image

Nikon D850 sample image

7 نظرات
  1. رضا اعتمادیان می‌گوید

    ممنون جناب آیینه چی
    چه عکسهایی ، جزییات زیادی دیده میشوند براحتی عکسهای منظره رو میشه کراپ کرد
    ظاهرا نیکون با D850 میخواد پرونده ژانرعکاسی استودیویی رو تا چند سال ببنده

    1. سجاد آینه‌چی می‌گوید

      در واقع با وجود D850 هزینه رسیدن به این کیفیت کم‌تر شده، که همچنان برای بسیاری از عکاسان بالاست

  2. بابک می‌گوید

    بنظر من که در حد خودش خوبه البته برای من که از d810استفاده میکنم خیلی انگیزه ایجاد نمیکنه و اینکه یک عده ای با قطع متوسط میخوان مقایسه کنن بنظر من اصلا قابل قیاس نیست و اگر واقعا عکس فوق العاده میخواهیم باید به دنیای قطع متوسط ها وارد شویم فقط اگر ممکنه راجب دوربین فوجی قطع متوسط و مقایسه آن با هاسلبلاد و یا فیزوان هم مطالبی بگذارید
    خیلی ممنون از شما و شرکت پیکسل

  3. بهزاد راد می‌گوید

    بنده کاری با سایت ها و لابراتور های تست دوربین و سنسور ندارم و بیشت رهب چشمانم اعتماد میکنم چون همین چشمان ما هستند که عکس هارو بازبینی میکنند نه تجهیزات تست و لابراتور ها ، من حدود 2 سال هستش که از دی810 استفاده میکنم و بنظرم جزئیاتی که در این عکس ها و نمونه های دیگه تفاوت خیلی زیادی با بین 810 و 850 نیست با روتوش و ادیت صحیح حتی از این تصاویر شارپنس و وضوح بهتری نیز از عکسهای 810 به دست آوردم. عکس دوم هم حس میکنم فوکوس دقیق رو مردمک چشم نیست چون پلک تقریبا واضح اما مژه ها تقریبا فلو افتادن.
    بنظرم تفاوت اصلی فیلمبرداری 4کا و فریم های بیشتر عکاسی پی در پی هستش ،

    سپاس از سایت خوبتون

  4. ارمین می‌گوید

    سلام باتشکر از سایت خوبتون لطفا یه مقایسه بین 5d mark 4 و d850 بذارید ممنون میشم

    1. سجاد آینه‌چی می‌گوید

      سلام
      حتماً

  5. علیرضا می‌گوید

    کیفیت و جزئیات این دوربین واقعا خیره کنندس , در مورد ایزو به نسبت دوربین قبلی D810 رنج ایزوی این دوربین بهینه شده , برای نمونه اگر با شرایط یکسان از یک سوژه عکاسی کنید متوجه میشید ایزوی 6400 در نیکون d850 معادل ایزوی 3200 در d810 هست , سرعت عکاسی پیاپی با حافظه های پر سرعت عالیه و کاهش یا افت سرعت نداره , انتخابی کاملا مناسب برای برای عکاسی مدلینگ یا مجالس , براساس تجربیات خودم با این بدنه استفاده از لنزهای فیکس نیکون 85F1.8G , 50F1.8G , 24F1.8G , 20F1.8G رو با این بدنه بشما پیشنهاد میکنم

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.