ادعای زنی که می گوید آیفونش از ارتفاع بیش ۷۶۰ متری سقوط کرده و سالم مانده

0 1,064

هیچ انسانی نمی تواند سقوط از ارتفاع ۷۶۰ متری را تاب بیاورد. هیچ گجتی نیز از این دراپ تست هولناک جان سالم به در نخواهد برد. پس انتظار می رود اگر یک دستگاه آیفون ۵s از ارتفاع ۲۵۰۰ فوتی (حدود ۷۶۵ متری) به زمین بیوفتد، چیزی بیشتر از تکه های شکسته و از ریخت افتاده فلز و شیشه از آن باقی نماند.

با این حال زنی به نام جینین باک (Jeannine Buck) از ایالت بریتیش کلمبیای کانادا مدعی شده آیفون او توانسته از این دراپ تست سربلند بیرون بیابد. او مدعیست دوشنبه قبل، در حالی که سوار بر یک هواپیمای تک موتوره Cessna و مشغول عکاسی از مناظر بوده، ناگهان آیفون ۵s او از دستش لغزیده و از پنجره باز به بیرون افتاده است.

جنین می گوید که از آن بالا برخورد موبایلش با شاخ و برگ درختان پارک زیر پایش را دیده است و به نظر می رسد همین مسئله او را امیدوار ساخته که شاید آیفونش به نحوی نجات پیدا کرده باشد.

چند ساعت بعد این زن موبایل یکی از دوستانش را گرفته و سعی کرده از طریق نرم افزار Find My iPhone به دنبال آیفون خود بگردد. در کمال تعجب او توانسته از همین طریق موبایل خود را در پارک بیابد و حتی برای اثبات حرفش تصویری از آن را نیز در فضای مجازی منتشر ساخته است.

موبایل مذکور در برخی قسمت ها ضرب خورده شده و خراش هایی روی بدنه آن دیده می شود، اما نمایشگر آسیبی ندیده و آیفون این زن در مجموع سالم مانده است.

به طور قطع این واقعه در درجه اول یک خوش اقبالی محض بوده است، چرا که کافی بود آیفون جینین به جای برخورد با شاخ و برگ درختان و سپس سقوط روی خاک نرم، مستقیم با زمین سخت برخورد می کرد، در آن صورت به طور حتم تنها لاشه ای از آن باقی می ماند.

در هر حال آیفون 5s خانم باک سقوطی ۷۶۰ متری را تجربه کرده و زنده مانده است، و همین آن را در میان تمام آیفون ها دنیا خاص و استثنایی می نماید.

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.