فراخوان طراحی استند برای محک

2 3,668
فراخوان طراحی استند
فراخوان طراحی استند

استندهای تبریک و تسلیت محک جایگزینی برای تاج‌های گلی است که افراد در مناسبت‌های مختلف برای یکدیگر ارسال می‌کنند، همچنین افراد می‌توانند با ارسال این استندها ضمن ابراز شادی یا همدردی با نزدیکان در انجام یک کار خیر مشارکت کنند.

نمونه ای از استندهای تسلیت محک
نمونه ای از استندهای تسلیت محک

موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک در نظر دارد برای طراحی استندهای خود از ایده‌های نو در زمینه‌های مختلف طراحی از جمله تایپوگرافی، عکاسی، تصویرسازی و… استفاده کند، از این رو از کلیه طراحان و ایده پردازان که علاقه‌امند به همکاری داوطلبانه با موسسه خیریه محک می‌باشند دعوت می‌شود برای هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 23501195 تماس حاصل نمایند.

2 نظرات
  1. سروش نفيسي می‌گوید

    محک …. موسسه محک …. همیشه برایم این موسسه برای کارهای خیری که انجام میدهد و یاری به کودکان سرطانی میرساند قابل احترام بوده و هست . این کار هم علاوه بر اجر معنوی از کارهایی است که خیری را به این موسسه و کودکان رسانده و میتوان گوشه ای از این سفره گسترده شده برای کودکان را در دست گرفت و با حمایت های این چنینی از پژمرده شدن گلهای زیبای وطن جلوگیری کنیم، بیایید دست به دست هم دهیم و به اهداف بلند این موسسه یاری رسانیم .

  2. محجوبه می‌گوید

    با سلام
    من ساکن تهران نیستم اما علاقمند به تصویر سازی برای این استند هستم
    اگر طرح موفقی را آماده کردم آنرا چگونه میتوانم ارائه دهم؟

    با تشکر

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.