مقایسه گیمبال‌های Smooth 5 ژیون و اوزمو موبایل ۵ DJI

0 3,806

اگر به تولید محتوای ویدیویی علاقه‌مندید احتمالا تا به حال به فکر تهیه یک گیمبال برای بالا بردن کیفیت ویدیوها، تثبیت و جلوگیری از اثر لرزش و تکان خوردن ناگهانی دست در ویدیوهای خود افتاده‌اید. بعد از جستجو و تحقیق برای خرید و آگاهی از بهترین گیمبال‌های موجود به احتمال زیاد فینالیست‌های این قیاس برای شما هم گیمبال‌های Smooth5 و OM5 بوده‌اند و البته متوجه این موضوع شده‌اید که تنها قابلیت گیمبال‌ها جلوگیری از اثر لرزش دست و تثبیت تصویر در فیلم‌برداری نیست و قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز مانند دنبال کردن سوژه و حالت‌های حرکتی ویژه نیز دارند.

در مورد پاسخ سوال اصلی این مقایسه یا به عبارت دیگر این موضوع که کدام یک از این گیمبال‌ها بهتر است باید گفت هر دو گیمبال نقاط مثبت و منفی خود را دارند و هر کدام ممکن است برای موقعیت و یا شخص خاصی مناسب باشد. گیمبال اسمو موبایل ۵ با وجود هولدر آهنربایی، استفاده آسان‌تری را در اختیار کاربر قرار داده است. همچنین نرم‌افزار مخصوص OM5 هم رابط کاربری نسبتا ساده‌تری دارد. اما در سوی دیگر گیمبال Smooth5 حالت‌های ویژه حرفه‌ای تری مانند حالت Vortex (چرخش ۳۶۰ درجه‌ای) دارد که می‌تواند حس بسیار سینمایی و حرفه‌ای در ویدیوها ایجاد کند.

به منظور شناخت بهتر هر دو گیمبال یک ویدیو مقایسه از این دو محصول را در اختیارتان قرار داده‌ایم تا با این گیمبال‌ها آشناتر شوید و در صورت تردید در انتخاب،‌ بتوانید محصولی که با نیازهایتان هماهنگی بیشتری دارد را تهیه کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.