باتری جدید دوربین‌های گوپرو با نام Enduro عرضه خواهد شد

0 2,493

شرکت گوپرو برای دوربین‌های Hero9 Black و Hero 10 Black باتری جدیدی عرضه خواهد کرد که موجب افزایش طول زمان کارکرد آن‌ها با هر بار شارژ می‌شود، همچنین این باتری‌ها در سرما نیز عملکرد بهتری خواهند داشت. باتری GoPro Enduro از اواخر ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که با به‌روزرسانی فریمور اکشن کمرای Hero 10 حتی بدون تعویض باتری نیز، زمان ضبط ویدیو در این دوربین افزایش خواهد یافت. این آپدیت تا اواخر ماه اکتبر و از طریق اپلیکیشن Quik در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اکشن کمراهای گوپرو Hero9 و Hero 10 با عرضه باتری‌های با ظرفیت بیشتر جدید و آپدیت فریمور، دوام باتری طولانی‌تری خواهند داشت

باتری GoPro Enduro با قیمت ۲۵ دلار عرضه خواهد شد. به ادعای شرکت گوپرو در طراحی و ساخت این باتری از تکنولوژی‌ جدید و انقلابی استفاده شده است که می‌تواند عملکرد اکشن کمراهای Hero9 Black و Hero 10 را تا حد بسیار زیادی در دمای پایین؛ مانند هنگام استفاده از دوربین در هنگام اسنو بورد سواری و اسکی بالا ببرد. همچنین وجود این باتری‌ها در دو دوربین ذکر شده موجب افزایش طول زمان کارکرد این دوربین‌ها در دمای متعادل می‌شود.

باتری جدید گوپرو ENDURO

عملکرد باتری در دمای پایین

در شرایطی که دمای سطح باتری دوربین، منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد باشد؛ دوربین Hero 10 Black به همراه باتری Enduro  قادر خواهد بود تا:

  • ۵۶ دقیقه در حالت 3K60
  • ۵۰ دقیقه در حالت 4K120
  • ۷۶ دقیقه در حالت 4K60
  • ۱۱۵ دقیقه در حالت 1080p30 فیلم‌برداری کند.

شرکت گوپرو تاکید کرده است که اطلاعات بالا برای شرایط آب‌وهوایی است که دمای خود باتری برابر با منفی ۱۰ درجه است و دمای محیط بسیار پایین تر از دمای ذکر شده است.

عملکرد باتری در دمای متعادل

باتری Enduro همچنین در شرایط دهوایی با دمای بالاتر نیز دوام بیشتری نسبت باتری قبلی به همراه دارد. در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد رکوردهای زیر همراه با دوربین Hero 10 و باتری Enduro به ثبت رسیده است.

  • ۶۰ دقیقه فیلم‌برداری در حالت 3K60 (۲۸ درصد افزایش طول عمر شارژ باتری نسبت به باتری استاندارد)
  • ۵۱ دقیقه فیلم‌برداری در حالت 4K120 (۴۰ درصد افرایش طول عمر شارژ باتری نسبت به باتری استاندارد)
  • ۷۱ دقیقه فیلم‌برداری در حالت 4K60 (۱۳ درصد افزایش طول عمر شارژ باتری نسبت به باتری استاندارد)

 

آپدیت فریمور

این آپدیت سه حالت فیلم‌برداری به دوربین اضافه می‌کند که با استفاده از این حالت‌ها می‌توان در سناریوهای خاص، طول عمر باتری را افزایش داد.

  • Maximum Video Performance Mode: این حالت حداکثر رزولوشن و فریم ریت را در اختیار می‌گذارد تا بالاترین کیفیت تصاویر حاصل شود و همچنین بتوانید ویدیوهای به شدت آهسته داشته باشید.
  • Extended Battery Mode: در این حالت رزولوشن و فریم ریت در بهینه‌ترین حالت برای دستیابی به حداکثر دوام باتری، تنظیم می‌شوند.
  • Tripod / Stationary Video Mode: این حالت برای ضبط ویدیوهای بسیار طولانی با حداکثر رزولوشن و فریم ریت، در حالی که دوربین کاملا ثابت است و در اثر این ثبات نیز جریان هوایی برای خنک کردن دوربین وجود ندارد، تعبیه شده است. در این حالت GPS و تثبیت کننده تصویر HyperSmooth خاموش می‌شوند. در اثر همین امر، دوربین Hero 10 قادر است طول زمانی به مقدار ۴۷ درصد بیشتر از قبل و در با رزولوشن 4K و با ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. به عبارت دیگر کاربر قادر خواهد بود تا ۲۹ دقیقه در این حالت ویدیو ضبط کند. اگر با رزولوشن 4K و با ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید، حداکثر طول زمان فیلم‌برداری تا حد بسیار زیاد ۱۵۴ درصد افزایش خواهد یافت و یا به عبارت دیگر می‌توان ۶۳ دقیقه کلیپ ضبط کرد.
نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.