سال ۱۳۹۵ مبارک!

0 1,554
سلام، سلام به همه‌ی اون‌های که با ما بودن، همراه ما بودن چه از ما خرید کردن، چه خرید نکردن
پیکسل یک سال دیگر را هم گذروند، با همه‌ی مشکلاتی که داشتیم هنوز همه‌مون خوب و سر حالیم.
خدا رو شکر.
هنوز تلفن‌ها پشت سر هم زنگ می‌خوره و مشتری‌ها سوال می‌پرسن، بعضی‌ها جواب درست می‌گیرن و بعضی‌ها …
بعضی‌ها خرید می‌کنن و بعضی‌ها …
من هنوز هستم، احسان هم هست، سعید و ابوالفضل و …شاید شما فقط میلاد یا مهدی و احسان رو تو فروشگاه بینید یا وقتی حسابی کلافه شدید رو خط شکایات با من صحبت می‌کنید، اما اگر تا به حال از پیکسل خرید کردید لازمه بدونید گروه‌ما بیست و چند نفره، بیشتر اون‌ها رو شما نه می‌بینید نه می‌شناسید.
مثل فیلم سینمائی می‌مونه، شما فقط هنرپیشه‌ها رو می‌بینید، هیچ وقت هم اسم عوامل پشت دوربین رو که رو صفحه‌ی سیاه نوشته می‌شه حتی نمی‌خونید، نمی‌بینید و نمی‌شناسید اما هستن خیلی هم کار می‌کنن.

من بعد از گذروندن یک سال پر فراز و نشیب امروز از همه‌ی همکارهام تشکر می‌کنم، چون اگر شما از ما راضی هستید نتیجه تلاش همه‌ی گروه پیکسله و اگر از ما ناراضی هستید من مسئولیت همه اشتباهات رو به عهده می‌گیرم.متشکرم از همه‌ی شما، چه از ما خرید کردید، چه خرید نکردید، متشکرم از مشتریان وفادارمون، اونهائی که تا دلخور می‌شن صاف و مستقیم اعتراضشون رو به خودمون می‌گن و کمکمون می‌کنن تا ما بهتر بشیم، بیشتر با ما (مخصوصا من mohammad@pixel.ir) در ارتباط باشید، لطفآ.چند سال پیش که خیلی درگیر تبلیغ کردن برای پیکسل بودم، هادی یه شعار تبلیغاتی برای پیکسل نوشت: ” کاسبی بی کلک”.
فروشگاه پیکسل در سال هزار و دویست و نود و چند برای خدمت به مشتریان افتتاح نشده.
پیکسل یه کارو کسب واقعی یه که با یه سرمایه‌ی خانوادگی کوچک کار خودش رو شروع کرده، سعی کرده و می‌کنه که با مشتریان‌اش ساده و رو راست باشه. به سود فکر می‌کنه، اما سود منصفانه و کسبِ شرافتمندانه.
تو این روزها “کاسبی بی کلک” خیلی سخت شده وقتی که هر لحظه ممکنه یه کپی از خودمون رو تو چین بسازن و به خانوادمون قالب کنن.
تغییرات زیادی رو تو سال جدید در پیکسل خواهید دید، اما حتما باید خرید کنید تا متوجه بشید، “بی کلک”.
بی کلک، سال نو مبارک (:محمدرضا منفرد

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.