قابلیت جدید اینستاگرام: امکان استفاده از چند اکانت

0 1,226

یکی از مشکلات عکاسان برای ورود به دنیای شبکه‌های اجتماعی، عدم توانایی جدا کردن شبکه‌های زندگی شخصی و کاری‌شان از یکدیگر است. بسیاری از سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، به عکاسان اجازه ثبت شناسه‌های متفاوت کاری و شخصی را نمی‌دهند. این کاربران که شغل‌شان مرتبط با ارائه تصاویر مختلف روی این شبکه است، اغلب مجبورند که قید یکی از این دو هدف را بزنند و در صفحه اینستاگرام‌شان تنها تصاویری با یکی از این دو رویکرد را منتشر کنند. به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال برطرف کردن این مشکل است. به عنوان مثال پیکسل دارای دو اکانت مختلف در اینستاگرام به نام‌های Pixel.ir و Pixel.Offers است و برای به روز کردن آن‌ها می‌بایست از دو دستگاه مختلف استفاده کند.

این شرکت اعلام کرده است که در نسخه جدید برنامه اینستاگرام، کاربران می‌توانند از طریق یک دستگاه، به اکانت‌های متعددی دسترسی داشته باشند. بنابراین افرادی مانند عکاسان می‌توانند روی یک دستگاه، هم اکانت شخصی خودشان را باز کنند و هم روی یک یا چند اکانت دیگر که احتمالاً اکانت‌های کاری‌شان است، تصاویر مورد نظرشان را منتشر کنند. این امکان روی نسخه 7.12.0 ارائه می‌شود که تا پیش از انتشار عمومی، می‌توانید نسخه آزمایشی آن را از APK Mirror یا بخش تست نسخه‌های بتای نرم‌افزارها در گوگل پلی دریافت کنید.

البته احتمالاً مدت زیادی تا انتشار رسمی این نسخه باقی نمانده است. بنابراین بهتر است نام مورد نظرتان را برای صفحه رسمی یا شخصی بعدی‌تان آماده کنید و به محض انتشار این نسخه، نام خودتان را ثبت کنید.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.