سونی از محصولات عکاسی جدید خود رونمایی کرد

سونی در مراسم امروز از محصولات عکاسی جدیدی رونمایی کرد که این محصولات، شامل دو دوربین a7CR، a7C II و لنز FE 16-35mm f/2.8 GM II می‌شوند.

0 1,134

دوربین a7CR

دوربین سونی a7CR یک دوربین قدرتمند با حسگری ۶۱ مگاپیکسلی و پردازشگر BIONZ XR است که امکانات پیشرفته عکاسی را در ابعادی تقریبا جمع‌وجور در اختیار گذاشته است. امکان عکاسی پیاپی با سرعت ۸ فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری با رزولوشن 4K با فریم‌ ریت‌های ۲۳.۹۸، ۲۹.۹۷، ۵۹.۹۴ فریم بر ثانیه به همراه این دوربین وجود دارد. تثبیت‌کننده تصویر داخلی این دوربین قادر است اثر لرزش دست را حداکثر تا ۷ استاپ جبران کند. سونی a7CR مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز با ۶۹۳ نقطه است که تا ۷۹ درصد فریم را پوشش می‌دهد. از امکانات قابل‌توجه این دوربین برای عکاسی با وضوح بسیار بالا باید به امکان عکس‌برداری با وضوح ۲۴۰.۸ مگاپیکسلی در حالت پیکسل شیفت اشاره کرد که می‌تواند بسیاری از کاربران را از خرید دوربین مدیوم فرمت برای عکاسی تبلیغاتی بی‌نیاز کند.

دوربین a7cR

این دوربین دارای پروفایل‌های رنگ S-Log3، S-Gamut3، S-Cinetone است که به ایجاد دقت و هماهنگی رنگ میان تصاویر دریافتی از چند دوربین یاری می‌رساند، همچنین با استفاده از این حالت‌ها، برای ویرایش ویدیوها زمان کمتری صرف خواهد شد.

دوربین a7C II

دوربین سونی a7C II همان مشخصات نسل اول را به همراه دارد؛ جمع‌وجور اما کارآمد برای تولید محتوا. این دوربین مجهز به سنسور فول فریم ۳۳ مگاپیکسلی Exmor R BSI و پردازشگر تصویر ‌‌‌BIONZ XR است. همراه با a7C II می‌توان با حداکثر سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه به‌صورت پی‌درپی عکاسی کرد. دامنه حساسیت ایزو این دوربین از ۵۰ تا ۲۰۴۸۰۰ قابل تنظیم است. دوربین a7C II در فیلم‌برداری، عملکرد جالب توجهی به همراه دارد، به همراه این دوربین می‌توان با رزولوشن 4K و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به‌صورت ۱۰ بیتی به ضبط ویدیو پرداخت.

امکان استفاده از پروفایل‌های رنگ S-Log3، S-Gamut3، S-Cinetone و LUTهای شخصی‌سازی‌شده در این دوربین در اختیار کاربران است. سونی a7C II دارای تثبیت‌کننده تصویر داخلی با قدرت خنثی کردن لرزش دوربین تا ۷ استاپ است که در بسیاری از موقعیت‌ها، نیاز حمل سه‌پایه را از بین برده است. سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز این دوربین دارای ۷۵۹ نقطه است که ۹۴ درصد سطح سنسور را پوشش داده‌اند. از دیگر ویژگی‌های این دوربین باید به منظره‌یاب OLED با وضوح ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای، نمایشگر چرخان ۳ اینچی با وضوح ۱.۰۳ میلیون نقطه‌ای و امکان استریم آنلاین از طریق پورت USB اشاره کرد.

دوربین سونی a7C II

لنز سونی FE 16-35mm f/2.8 GM II

لنز زوم سونی FE 16-35mm f/2.8 GM II سونی، طوری طراحی شده که بتواند با لنزهای پرایم بالارده رقابت کند. با وجود به‌روزرسانی‌های انجام شده در نسل دوم این لنز، رزولوشن، وضوح و بوکه تصاویر ثبت شده به همراه آن بهبودیافته است. گشودگی دیافراگم این لنز از f/2.8 تا f/22 قابل تنظیم است. این لنز نسبت به نسل پیشین خود به مقدار ۲۰ درصد وزنی سبک‌تر و ۱۰ درصد ابعادی کوچک‌تر دارد. چهار موتور خطی XD در سیستم فوکوس خودکار شناور این لنز وجود دارد که فوکوس بسیار دقیق، بی‌نقص و سریع در اختیار خواهد گذاشت. یک سوئیچ به نام Zoom Smoothness بر روی بدنه این لنز قرار گرفته است که امکان تغییر حالت تغییر بزرگنمایی برای زومی نرم‌تر را در اختیار گذاشته است. با ما همراه باشید، به‌زودی نقد و بررسی کاملی از این محصولات در مجله پیکسل منتشر خواهد شد.

لنز سونی FE 16-35mm F2.8 GM II

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.