شایعاتی در مورد گوپرو ۱۲ – نبرد میان DJI و GoPro

آخرین دوربین ورزشی DJI یا همان Osmo Action 4 سنسور بزرگ‌تری از سنسور موجود در هیرو ۱۱ دارد که برتری قابل توجهی نسبت به این مدل محسوب می‌شود. آیا نسخه بعدی گوپرو، سنسوری با ابعاد بزگ‌تر دارد؟

0 1,120

بر اساس شایعه‌ای که در سایت WinFuture منتشر شده، گوپرو هیرو ۱۲، اواسط سپتامبر معرفی خواهد شد. باوجود رقابتی که با عرضه دوربین Action 4 میان GoPro و DJI شکل گرفت، به‌ نظر بسیاری گوپرو هیرو ۱۲ نیز، همانند نسخه قبلی (GoPro Hero 11) مجهز به سنسور 1/1.9 اینچی خواهد بود. GoPro Hero 11 با این سنسور، قادر به عکاسی با وضوح ۲۷ مگاپیکسلی و فیلم‌برداری با رزولوشن 5.3K است. در صورت عدم استفاده از سنسوری جدید در گوپرو هیرو ۱۲، دوربین ورزشی Action 4 از نظر ابعاد سنسور و احتمالاً قابلیت تصویربرداری در شرایط نوری ضعیف، به گوپرو هیرو ۱۲ نیز برتری خواهد داشت.

مقاله مذکور در سایت WinFuture از زبان آلمانی به انگلیسی ترجمه و منتشر شده است. به گفته این منبع، Hero 12 با قیمت ۴۸۸ دلار عرضه خواهد شد و تنها تغییراتی در سیستم تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال خود (HyperSmooth 6.0) و دوام باتری این دوربین (افزایش دوام باتری از ۱۳۷ دقیقه به ۱۵۰ دقیقه) انجام شده است.

شایعات بسیاری در مورد GoPro Hero 12 منتشر شده است. از میان این شایعات می‌توان به استفاده از سنسور بزرگ‌تر از نسخه‌های پیشین برای رقابت با دوربین ورزشی اکشن ۴ و نمایشگر بزرگ که تمام سطح پشتی هیرو ۱۲ را می‌پوشاند، اشاره کرد که در صورت حقیقی بودن مطلب منتشر شده در سایت WinFuture، اطلاعات این شایعات فراموش خواهند شد.  حساب کاربری Tech Insights نیز تصویری از گوپرو ۱۲ منتشر کرده و ادعا کرده که این مدل دارای نمایشگر پشتی بزرگ است که تمام قسمت پشتی این دوربین را پوشش داده است.

توییت در مورد گوپرو هیرو ۱۲

در سمتی دیگر بعضی از منابع، اطلاعاتی از قبیل توانایی گوپرو هیرو ۱۲ به فیلم‌برداری با رزولوشن 8K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، منتشر کرده‌اند که به نظر بسیاری از کارشناسان، اعمال این تغییر بزرگ در گوپرو هیرو ۱۲، بعید است. اما تا معرفی و عرضه گوپرو هیرو ۱۲ نمی‌توان هیچ‌ یک از شایعات منتشر شده را کاملا درست و یا نادرست دانست. پس مجبوریم تا نشر اطلاعاتی با منبع موثق‌تر و یا عرضه کامل این محصول منتظر بمانیم. شما چه اطلاعاتی در فضای مجازی از گوپرو هیرو ۱۲ کسب کرده‌اید، به نظر شما این مدل با سنسوری بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی عرضه می‌شود؟ شما GoPro Hero 11 را ترجیح می‌دهید یا اکشن ۴ ساخته شده توسط کمپانی DJI؟

منبع digitalcameraworld
نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.