سونی به‌صورت رسمی از عرضه محصولات جدید خود در تاریخ ۲۹ اوت خبر داد

سونی اعلام کرد که در تاریخ سه‌شنبه، هفتم شهریورماه و در ساعت ۷:۳۰ بعدازظهر به معرفی محصولات جدید خود، خواهد پرداخت و این مراسم رونمایی به‌صورت زنده از پلتفرم یوتیوب، پخش خواهد شد.

0 353

درحالی‌که بیشتر دنبال کنندگان علاقه‌مند به عکاسی، منتظر معرفی دوربین‌ سونی جدید توسط این کمپانی هستند، ممکن است بخش بزرگی از محصولاتی که قرار است سه‌شنبه معرفی شوند، لنزهای عکاسی و لوازم جانبی، اعم از فلاش و میکروفون باشند. به گفته سونی، محصولاتی که معرفی می‌شوند، باعث پیشرفت بی‌سابقه در تولید محتوا خواهند بود. البته این اولین بار نیست که چنین کمپانی برای بازاریابی، ادعایی به این شدت می‌کند، اما محصولات جدیدی که برای تولید محتوا طراحی شده‌اند، هرچه باشند؛‌ احتمالاً هیجان‌انگیز خواهند بود.

پستر مراسم رونمایی محصولات عکاسی سونی

شایعات بسیاری بر مبنای عرضه نسخه دوم دوربین سونی A7C وجود دارند. در صورت عرضه نسخه دوم این دوربین، احتمالاً بر روی آن سنسور ۶۱ مگاپیکسلی که پیش‌تر در دوربین A7R V استفاده شده، وجود خواهد داشت. البته باوجود بدنه جمع‌وجور دوربین سونی A7C، شاید استفاده از لنزهای بزرگ G Master بر روی این دوربین و نسخه دوم آن‌که ممکن است چند روز دیگر معرفی شود، حس چندان خوبی نداشته باشد. اما به‌هرحال دوربین A7C برای طرفداران دوربین‌های سونی دوربین جالبی است و دوربین‌هایی مثل دوربین سونی ZV-E1 نیز با الهام از آن،‌ طراحی‌شده‌اند و در صورت معرفی نسخه دوم آن با حسگر فول فریم ۶۱ مگاپیکسلی، سونی اولین تولیدکننده بزرگ دوربین جمع‌وجور رنج‌فایندر با این مشخصات خواهد بود.

دوربین سونی

با عرضه دوربینی با محوریت استفاده برای تولید محتوا، این دوربین چهارمین و شاید پنجمین دوربین سونی خواهد بود که با این هدف عرضه می‌شود. با توجه به این موضوع که دوربین‌های ZV-1 II، ZV-E1 و A6700 از دیگر دوربین‌هایی هستند که با هدف استفاده در تولید محتوا توسط سونی عرضه‌شده‌اند، این سؤال پیش می‌آید که آیا تولیدکنندگان محتوا به این تعداد گزینه برای انتخاب، نیاز دارند یا خیر؟

در زمان کوتاهی به واقعی بودن یا نبودن این شایعات پی خواهیم برد، ممکن است شگفتی محصولاتی که عرضه خواهند شد از شایعات منتشر شده بیشتر باشد. اگر نمی‌توانید در زمان اعلام شده، لایو یوتیوب سونی را تماشا کنید، تمام محصولاتی که در مراسم رونمایی معرفی خواهند شد را در مجله پیکسل معرفی و بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

منبع digitalcameraworld.com
نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.