رونمایی سونی از یک لنز سینمایی جدید

0 1,217

اکنون نمایشگاه IBC 2016 در شهر آمستردام هلند در حال برگزاری است و شرکت‌های مختلف کوچک و بزرگ در حال رونمایی از جدیدترین محصولات و در معرض نمایش قرار دادن آن‌ها هستند. سونی که همیشه به هر نمایشگاهی به چشم یک فرصت نگاه می‌کند، در این نمایشگاه بین‌المللی نیز حضور پررنگی دارد.

sony-e1

این غول صنعت صدا و تصویر به تازگی در این رویداد از یک لنز سوپر 35 با فاصله کانونی 110-18 میلی‌متر برای مانت E رونمایی کرده که به طور اختصاصی برای فیلم‌برداران حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است. این محصول در واقع دومین لنز از سری لنزهای که از فناوری SMO بهره می‌برد. به لطف برخورداری از این فناوری، فوکوسی دقیق و نرم در اختیار کاربران قرار گرفته و امکان جابجایی فوکوس در محورهای مختلف هنگام بزرگنمایی فراهم است. از دیگر مزیت‌های این لنز حرفه‌ای برای فیلم‌برداران می‌توان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار اشاره داشت. همچنین لرزشگیر داخلی SteadyShot نیز می‌تواند تجربه رکورد ویدئوهای نرم و بدون لرزش را برای کاربران خود به همراه داشته باشد. علاوه بر این رینگ geared فوکوس، زوم و دیافراگم مجزا باعث کنترل دقیق و بهتر پارامترهای فوق می‌شود.

در پایان لازم به اشاره است که لنز E PZ 18-110mm F4 G OSS در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی 3500 دلار برای آن درنظر گرفته شده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.