Yi Smart Dash دوربین فیلمبرداری خودرو شیائومی مدل

نام تجاری:
  • ‏ امکان ضبط تصاویر باکیفیت 1080p در 60 فریم بر ثانیه
  • ‏ دارای لنز با زاویه دید ۱۶۵ درجه‌
  • ‏ مجهز به فیلتر مادون‌قرمز به‌منظور بهبود کیفیت فیلم‌برداری در شب‏
  • دارای صفحه‌نمایش ۲٫۷ اینچی ‏
  • ‏‏ مجهز به ‏WiFi
  • ‏ مجهز به تکنولوژی هوشمند ‏ADAS‏ (‏سیستم پیشرفته هشدار به راننده‏)
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • 18 ماه ضمانت رایانه همراه
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16252
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین ماشین و ضبط کننده تصویر شیائومی YI Camera، با توانایی ثبت تصاویر و ویدیو با کیفیت Full HD مانند یک دستیار راننده هوشمند برای کاربران عمل می‌کند و با فراهم کردن امکانات مختلف باعث تسلط بیش‌ازپیش رانندگان می‌شود.

Xiaomi Yi Smart Dash Camera Car DVR دارای ترکیبی از بالاترین استاندارد و بهترین عملکرد در بین دوربین‌های مداربسته است. هدف شرکت شیائومی از ساخت این دوربین جمع‌وجور ارائه محصولی با بالاترین عملکرد و بهترین قیمت بوده است. تکنولوژی ADAS که وظیفه آنالیز داده‌های مختلف ازجمله سرعت، مسافت، فاصله از خودرو جلویی و دیگر اطلاعات را دارد، به راننده کمک می‌کند با کنترل سرعت و حفظ فاصله ایمنی رانندگی کم‌خطری داشته باشند. در صورت عدم رعایت سرعت و یا انحراف خودرو از خطوط اصلی جاده، هشدار صوتی دستگاه شروع به اخطار دادن خواهد کرد.زاویه دید 165 درجه‌ای لنز دوربین شیائومی هر سه خطوط جاده یا خیابان را به‌طور کامل پوشش می‌دهد و تسلط و توانایی راننده را در هنگام رانندگی افزایش خواهد داد.

رانندگی در شب و ساعات پایانی روز به دلیل خستگی و عدم نور کافی در جاده‌ها خطرات بیشتری را در پی دارد، دوربین‌های Xiaomi Yi Smart Dash Camera Car DVRشیائومی مجهز به فیلتر مادون‌قرمز بوده و دیافراگم f/1.8 و حساسیت بالای آن برای بالا بردن کیفیت فیلم‌برداری در شب و دید کافی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

دوربین مجهز به سیستم Wifi داخلی است که امکان اتصال دستگاه به موبایل و تبلت را به‌صورت بی‌سیم می‌دهد. بدنه این دوربین در مقابل اشعه UV، دمای بسیار بالا و پایین و آتش مقاوم است و برای طول عمر بیشتر، بر روی بدنه آن دریچه ورودی و خروجی هوا تعبیه‌شده است. برق موردنیاز دستگاه از طریق کابل USB و یک شارژر فندکی تأمین می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16252
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم