دوربین کامپکت فیلم برداری کانن مدل Legria HF R77

نام تجاری:
  • فیلم‌برداری Full HD با فریم‌ریت 60P
  • حسگر فول‌اچ‌دی ۳.۲۸ مگاپیکسلی
  • پردازنده DIGIC DV 4
  • حافظه داخلی ۱۶ مگاپیکسلی
  • فیلم‌برداری اسلو و فست‌موشن
  • 57x زوم اپتیکال. مجهز به لرزشگیر اپتیکی
  • نمایشگر لمسی ۳ اینچی قابل چرخش
  • اتصال به دیوایس‌های هوشمند از طریق وای‌فای و NFC
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17227
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین کامپکت فیلم‌برداری HF R77 محصولی از کانن است که از یک سنسور۳.۲۸ مگاپیکسلی از نوع CMOSبرای فیلم‌برداری و عکاسی استفاده می‌کند... به لطف استفاده از این حس‌گر و پردازنده‌یDIGIC DV 4 این دوربین قادر است با رزولوشن 1080pو حداکثر سرعت 60 فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین این دوربین قادر است عکس‌هایی با رزولوشن بالا نیز ثبت کند.

لنز استفاده‌شده در این دوربین ساخت کانن است و در وایدترین حالت به فاصله‌ی کانونی معادل ۳۲.۵ میلی‌متر می‌رسد. این فاصله‌‌ی کانونی اجازه‌ی جای دادن گستره‌ی وسیعی از مناظر را در تصویر می‌دهد و به لطف زوم اپتیکال ۵۷ برابری می‌توانید به‌راحتی از سوژه‌های بسیار دور نیز فیلم‌برداری کنید.

صفحه‌‌نمایش ۳ اینچیHF R77 دارای رزولوشن ۲۳۰ هزاراست و تصاویری دقیق، روشن و واضح را برای کنترل دوربین و کادربندی در اختیار کاربر می‌گذارد. سیستم لرزشگیر هوشمند۴ محورهنیز به ثبت تصاویری واضح و بدون لرزش کمک می‌کند.

این دوربین دارای حالت‌های تصویربرداری مختلف مانند حالت شب، طلوع و غروب آفتاب، منظره، پرتره، ساحل، فیلم‌برداری اسلوموشن و فست‌موشن و... است که می‌توان آن‌ها را به‌صورت دستی یا خودکار مورد استفاده قرار داد و تصاویر جذاب و مبتکرانه‌ای را خلق کرد.

HF R77قادر است به‌صورت هم‌زمان با دو فرمت مختلف فیلم‌برداری کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید از فرمت MP4 که دارای حجم کمتری است برای به اشتراک‌گذاری سریع در جوامع مجازی استفاده کنید و فرمت حرفه‌ای AVCHD را برای ویرایش با کیفیت بالاتر به کار بگیرید.

برای راحت‌تر شدن کار انتقال فایل‌ها به کامپیوتر، HF R77دارای کابل USB 2.0 داخلی است و نیازی به استفاده از کابل جداگانه ندارد. این کابل به‌راحتی در داخل دستگیره‌ی دوربین جاسازی شده است تا مزاحمتی را در حین کار ایجاد نکند. شارژ دوربین نیز از طریق USB انجام می‌پذیرد و قادر است به ازای هر دو دقیقه شارژ یک دقیقه فیلم‌برداری کند. هم‌چنین دوربین HF R77 به وای‌فای و اتصال NFC مجهز است و می‌توان به صورت بی‌سیم فایل‌های ذخیره شده را به موبایل و تبلت‌های هوشمند منتقل کرد با کنترل دوربین را از طریق اپلیکیشن اندروید و iOS به دست گرفت.

باتری دوربین فیلم‌برداری HF R77 از ظرفیت بالایی برخوردار است و با یک بار شارژ کامل می‌توان تا ۲ ساعتت ۵۵ دقیقه به فیلم‌برداری پرداخت. هر چند که این دوربین از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی برخوردار است ولی دارای درگاه SD نیز می‌باشد و می‌توان کارت‌های حافظه تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت را به آن متصل کرد. البته کارت حافظه‌ای در کنار این محصول در نظر نگرفته و باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17227
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم