تبلت نوری Wacom مدل Intuos Pro Paper Edition

نام تجاری:
  • سطح فعال ۲۲۴×۱۴۸ سانتی‌متر
  • امکان طراحی بر روی کاغذ یا صفحه تبلت
  • پشتیبانی از مولتی تاچ
  • ۸۱۹۲ درجه حساسیت نسبت به فشار قلم
  • کلید‌های قابل برنامه‌ریزی
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر و دیوایس‌های دیگر از طریق USB و بلوتوث
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز و Mac
  • به همراه قلم نوری Wacom Pen2 و قلم جوهری Finetip
  • طراحی کامپکت و پرتابل
  • کلیپس کاغذ و ۱۰ برگ کاغذ A5
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17581
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

تبلت‌های نوری یا تبلت‌های گرافیکی، دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند جایگزین ماوس برای طراحان و نقاشان دیجیتال شود. این تبلت‌ها امروزه در میان هنر‌مندان دیجیتال ابزاری بسیار کارآمد به حساب می‌آیند و توسط آن‌‌ها می‌توان اثر‌های هنری جذاب و مبتکرانه‌ای را خلق کرد. این تبلت‌ها سرعت عمل بسیار بالاتری را نسبت به ماوس در اختیار طراحان قرار می‌دهند و کشیدن خطوط و انحناها بسیار کنترل شده تر انجام می‌پذیرد. به علاوه به لطف استفاده از این تبلت‌ها دقت در طراحی تا حد قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. همچنین در روتوش تصاویر می‌توان با آزادی عمل بیشتری عکس‌ها را اصلاح کرد و با توجه به اینکه این تبلت‌ها اغلب به میزان فشار وارده شده توسط قلم بر روی صفحه حساس هستند و پاسخ‌های متفاوتی به آن می‌دهند، می‌توان با تمرکز بیشتری بر روی جزئیات کار کرد. قابلیت حساسیت در برابر فشار قلم در تبلت‌های  Wacom به نزدیک‌تر شدن هرچه بیشتر فضای طراحی دیجیتال به طراحیبر روی کاغذ منجر شده است.

در حالت طراحی با کاغذ یا Paper Mode می‌توان بدون اتصال تبلت به کامپیوتر، می‌توان با قلم FinePin، خودکار‌ یا حتی مداد، بر روی کاغذ طراحی کرد و طرح خود را از طریق بلوتوث به گوشی‌های iOS و اندروید منتقل کرد.

Intous Pro Paper Edition نیز یکی از همین نوع تبلت‌ها می‌باشد که توسط Wacom طراحی شده و به یک سطح حساس به قلم با ابعاد ۲۲۴×۱۴۸ سانتی‌مترمجهز است. این صفحه به ۸۱۹۲ درجه فشار حساس است و با دقتی بسیار زیادی می‌توان بر روی آن با قلم نوری طراحی کرد. Wacom برای هر چه نزدیک‌تر شدن فضای طراحی دیجیتال به طراحی با قلم و کاغذ، از یک نوع شیشه مات خاص بهره گرفته که بر روی نمایشگر قرار گرفته شده است. به علاوه می‌توان با قرار دادن یک کاغذ A5 بر روی سطح حساس تبلت و با استفاده از قلم Finetip که در کنار این تبلت قرار داده شده است، به طراحی پرداخت. این ویژگی تنها در تبلت‌های سری Paper وجود دارد و برای طراحان و هنرمندان و نقاشان دیجیتال که هنوز به طراحی بر روی تبلت‌های نوری مسلط نشده‌اند، یک گزینه ایده‌ال به حساب می‌آید.

در کنار Intous Pro Paper Edition یک قلم نوری Wacom Pen 2 نیز عرضه می‌شود که از دقت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. این قلم نسبت به نمونه قبلی از ۸ برابر حساسیت بیشتری در مقابل فشار، (۸۱۹۲ درجه سطح حساسیت) برخوردار است. Pen 2 بدون باتری کار می‌کند و نیازی به شارژ مداوم آن نیست و نسبت به زاویه قرارگیری بر روی تبلت از -۶۰ تا +۶۰ نیز حساس است.

این تبلت از ابعاد بسیار کامپکت و نازکی برخوردار است و سایز مدیوم تبلت‌های Intous paper به حساب می‌آید و می‌توان در شرایط مختلف آن را به همراه داشت.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17581
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم