Wacom Intuos Photo Pen & Touch

نام تجاری:
  • سطح لمسی با ابعاد ۹۴ × ۱۵۲ میلی‌متر
  • ۱۰۲۴ درجه فشار متفاوت
  • رابط اتصال USB
  • ۴ دکمه قابل‌برنامه‌ریزی روی صفحه لمسی
  • قلم حساس به فشار بدون باطری
  • همراه با نسخه رایگان نرم‌افزار Corel PaintShop Pro
  • نسخه رایگان نرم‌افزار Corel AfterShot Pro
ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • یک سال ضمانت شرکت لیماک افزار مبین
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9536
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کاربرانی که به‌صورت حرفه‌ای درزمینهٔ نقاشی دیجیتال (Digital painting)، گرافیک کامپیوتری و رتوش عکس فعالیت می‌کنند، به‌طور حتم با دیجیتایزرها (در اصطلاح متداول‌تر، قلم‌های نوری) Wacom آشنا هستند یا دستکم تعریف آن‌ها را شنیده‌اند. کمپانی ژاپنی Wacom که در کشور ما بانام‌های مانند (واکوم، وکوم و وکام) شناخته می‌شود، در حال حاضر مطرح‌ترین سازنده قلم‌های گرافیکی در جهان به شمار می‌رود.

این شرکت محصولات بسیار گران‌قیمت و حرفه‌ای را در این زمینه تولید و به بازار عرضه کرده است؛ اما Wacom علاوه بر محصولات رده-بالا، دیجیتایزرهایی هم دارد که برای کارهای ساده‌تر طراحی‌شده‌اند و با صرف هزینه‌ای کمتر می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. سری Intuos در نام‌گذاری جدید محصولات این شرکت، اشاره به محصولات باکیفیت اما غیرحرفه‌ای این شرکت دارد که معمولاً قیمت مناسب و امکانات خوبی برای کاربران تازه‌کار دارند.

قلم و صفحه نوری Wacom Intuos Comic Pen & Touch Small Tablet یکی از محصولات بسیار پرطرفدار این شرکت است. این محصول دارای سطح لمسی با ابعاد ۹۴ × ۱۵۲ میلی‌متر می‌باشد. این ابعاد برای کارهای نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای مناسب است و می‌توانید با آن به انجام کارهای گرافیکی، نقاشی، تصویرسازی، درج متون دست‌نویس و گرفتن امضاء نامه‌هاى‌ الکترونیکی بپردازید.

قلم این محصول به شکل بدون باطری طراحی‌شده و به فشار روی صفحه حساس است. این میزان فشار روی صفحه دارای ۱۰۲۴درجه متفاوت است که ضخامت خط دیجیتالی که با آن می‌کشید را کنترل می‌کند. همچنین می‌توانید از یک یا چند انگشت برای جابه‌جا کردن، اسکرول کردن، زوم کردن یا چرخاندن صفحه نیز استفاده کنید. این قلم و صفحه دیجیتالی، از انواع قابلیت‌های لمس چند انگشتی (multi-touch gestures) پشتیبانی می‌کند. همراه با این محصول نسخه‌های رایگان چندین برنامه مخصوص ویرایش عکس مانند Corel AfterShot Pro و Corel PaintShop Pro نیز ارائه می‌شوند که می‌توانید علاوه بر نرم‌افزارهای دیگر موجود روی کامپیوتر خودتان، از آن‌ها نیز برای طراحی و ویرایش تصاویر استفاده کنید. بر روی قلم ۲ عدد کلید و بر روی صفحه چهار عدد کلید وجود دارند که با نصب برنامه و درایور همراه آن قابل‌برنامه‌ریزی هستند.

این قلم نوری با ویندوز‌های ۷، ۸ و ۱۰ و سیستم‌عامل مک سازگار بوده و می‌تواند به‌راحتی در هنگام کار با نرم‌افزارهای طراحی جایگزین موس شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9536
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم