میکرفون رودوربینی RODE مدل Stereo VideoMic Pro Rycote

نام تجاری:
  • ایده‌آل برای دوربین‌های DSLR و فیلم‌برداری
  • ضبط صدای استریو با عمق طبیعی 
  • کپسول ۱/۲ اینچی
  • کابل مستحکم کِولار با خروجی ۳.۵ میلی‌متری
  • دارای سیستم نصب ضدشوک
  • قابلیت تقویت صدا تا ۲۰ دسی‌بل
  • شامل دو میکروفن حساس از نوع کاردیوید کاندنسر
  • به همراه بادگیر فومی
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • گارانتی ۱ ساله راژمان سیستم
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
27179
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفن VideoMic Pro Rycote محصولی از کمپانی باسابقه RODE است که اندکی پس از تولید به‌سرعت تبدیل به‌ یکی از محبوب‌ترین میکروفن‌ها در کار ضبط صدا در هنگام فیلم‌برداری با دوربین‌های اس‌ال‌آر گردید. با توجه به موفقیت این میکروفن و قابلیت ضبط صدای استریوی  Stereo، این میکروفن برای ضبط برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌برداری از نشت‌ها و مراسم مختلف بک انتخاب مناسب به حساب می‌اید. VideoMic Pro Rycote، صدا را با کیفیت و تفکیک‌پذیری ضبط می‌کند و برای صدابرداری در محیط‌های بزرگ، یا اجرای موسیقی نیز گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

VideoMic Pro Rycote از دو میکروفن حساس نیم اینچی از نوع کپسول‌های کاردیوید کاندنسر (Cardioid Condenser) تشکیل شده است. این کپسول‌ها در زاویه‌های یکسان به‌صورت جفت XY قرار گرفته‌اند تا صدای استریو با عمق طبیعی ضبط شود.

طراحی کامپکت و شکل ظاهری این میکروفن مناسب برای استفاده به همراه دوربین‌های اس‌ال‌آر دیجیتالی یا دوربین‌های فیلم‌برداری دارای حسگرهای بزرگ است. سیستم مانت ضدشوک این میکروفن باعث حذف ارتعاشات فیزیکی و نویز‌های حاصل از آن در هنگام ضبط می‌شود. به علاوه کابل‌های چندرشته‌ای این میکروفن باعث تجزیه‌ی آکوستیکی صدا و انتقال آن به دوربین می‌شوند تا میزان نویز بیش از پیش کاهش یابد.

طراحی پشت بدنه‌ی میکروفن که شامل کلید روشن/خاموش و تنظیمات متعادل‌سازی صدا است، باعث دسترسی سریع و آسان کاربران به این تنظیمات می‌شود. تنظیمات متعادل‌سازی شامل یک فیلتر بالاگذر (High Pass) تا 75 هرتز است که برای حذف نویز ناشی از تجهیزات تهویه‌ی مطبوع، ترافیک و تداخل فرکانس‌های طراحی شده است.

 -10dB PAD به کاربر اجازه می‌دهد تا حساسیت میکروفن را کاهش دهد تا بتواند صدای منابع صوتی شدید (مانند موسیقی زنده و رویدادهای ورزشی) را ضبط کند.

همانند میکروفن VideoMic Pro، این میکروفن نیز دارای یک تقویت‌کننده‌ی +20dB است که برای ضبط صدا‌‌های ضعیف کاربرد دارد. با فعال‌کردن این تقویت‌کننده، می‌توان کیفیت پایین ‌آمپلی‌فایر دوربین را با کاهش حساسیت آن، جبران نمود تا صدا با نویز کم‌تر و کیفیت واضح‌تری رکورد شود.

میکروفن VideoMic Pro Rycote از بک باتری ۹ ولتی کتابی به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند. البته این باتری را باید به صورت جداگانه تهیه نمود. با یک باتری با ظرفیت کامل می‌توان تا ۱۰۰ ساعت به ضبط صدا پرداخت.

VideoMic Pro Rycote به یک بادگیر فومی نیز مجهز است تا بتوان در محیط‌های خارجی و در شرایط بد آب‌و‌هوایی با کنترل و کاهش نویز صدای محیط، صدای باکیفیت‌تری را رکورد کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
27179

مشخصات

برند
Rode
نوع
شاتگان
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع شاتگان

سایر ویژگی‌ها

برند Rode

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم