میکروفون رودوربینی RODE مدل Stereo VideoMic X

نام تجاری:
  • میکرون اکسترنال RODE مناسب برای دوربین‌های DSLR
  • الگوی ضبط صدای قطبی کاردیود (Cardioid Polar)
  • ضبط صدای استریو
  • حساسیت به صدا در دامنه ۴۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
  • استفاده از باتری ۹ ولتی یا منبع تغذیه فانتوم
  • به همراه بادگیر برای کاهش نویز
  • مانت ضربه گیر
  • ابعاد کامپکت و سبک
  • ساختار مستحکم ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • گارانتی ۱ ساله راژمان سیستم
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
27181
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفن اکسترنال Stereo VideoMic X محصولی از کمپانی استرالیایی RODE می‌باشد که کیفیت بالا و حرفه‌ای را در رکورد صدا هنگام فیلم برداری با دوربین‌های DSLR ارائه می‌دهد. دوربین‌های فیلم‌برداری یا DSLR اغلب به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بهترین نتیجه‌ ممکن در تصویربرداری را ارائه دهند ولی این ابزار‌ها برای ضبط صدای باکیفیت، به میکروفون‌های جانبی (میکروفن اکسترنال) نیاز دارند چرا که وظیفه اصلی دوربین در مرحله اول ثبت باکیفیت تصویر است و نه ضبط صدا.

البته دوربین‌های دیجیتال امروزی از قابلیت ضبط صدا با کیفیت معمولی برخوردار هستند که برای فیلم‌برداری‌های غیرحرفه‌ای کاملاً مناسب به نظر می‌آید. میکروفون دوربین‌های DSLR نسبت به میکروفون‌های داخلی گوشی‌های هوشمند، عملکردی به مراتب بهتر را از خود نشان می‌دهند. ولی نکته قابل توجه اینجاست که برای فیلم‌برداری به صورت حرفه‌ای، میکروفون‌ داخلی دوربین‌های امروزی ابداً یک ابزار مناسب به شمار نخواهد رفت و باید از یک میکروفن اکسترنال باکیفیت برای رکورد صدا کمک گرفت.

Stereo VideoMic X نیز که یکی از همین نوع میکروفن‌ها به حساب می‌آید، یک ابزار کامل و قدرتمند برای رکورد صدا به شمار می‌رود که به طور اختصاص برای ضبط صدای محیط، موسیقی‌های زنده و آمبیانت، صدابرداری مصاحبه‌ها و مراسم‌های مختلف طراحی شده است. این میکروفن اکسترنال از دو میکروفن حساس نیم اینچی از نوع کپسول‌های کاردیوید کاندنسر (Cardioid Condenser) تشکیل شده است. این کپسول‌ها در زاویه‌های یکسان به‌صورت جفت XY قرار گرفته‌اند تا صدای استریو با عمق طبیعی ضبط شود. طراحی ارگونومیک و شکل ظاهری این میکروفن مناسب برای استفاده به‌همراه دوربین‌های اس‌ال‌آر دیجیتالی یا دوربین‌های فیلم‌برداری دارای حسگرهای بزرگ است. سیستم نصب ضد شوک این میکروفن اکسترنال باعث ارتعاشات فیزیکی حداقلی و نویز کم در هنگام ضبط می‌شود. کابل‌های چندرشته‌ای این میکروفن باعث تجزیه‌ی آکوستیکی عالی از دوربین می‌شوند تا میزان نویز کاهش یابد. به علاوه برای اتصال میکرون به دوربین یا دیوایس‌های دیگر در این میکرون دو پورت XLR و ۳.۵ میلی‌متری در نظر گرفته شده است.

در قسمت پشتی میکرون Stereo VideoMic X کلید‌های تعبیه شده که می‌توان با استفاده از آن‌ها پارامتر‌های مختلف مثل گِین صدا، استفاده از فیلتر بالاگذر یا High Pass و تقویت HF را تنظیم کرد و با توجه به موقعیت، صدا را با تفکیک‌پذیری بالاتری رکورد کرد.

این میکروفن از ابعادی کامپکت و وزن کمی برخوردار است و می‌توان در پروژه‌های مختلف آن را به راحتی‌ به همراه داشت. به علاوه بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده تا در عین سبکی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
27181

مشخصات

برند
Rode
نوع
شاتگان
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع شاتگان

سایر ویژگی‌ها

برند Rode

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم