دوربین دیجیتال بدون آینه Fujifilm مدل X100F رنگ نقره ای

نام تجاری:
  • حسگر سی‌ماس APS-C X-Trans با رزولوشن ۲۴.۳ مگاپیکسل
  • پردازنده X-Processor Pro
  • لنز فیکس فوجینون ۲۳ میلی‌متری f/2
  • ویوفایندر هیبریدی (اپتیکال- الکترونیکی)
  • صفحه نمایش س اینچی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه
  • فیلم‌برداری فول اچ‌دی 1080p
  • سیستم فوکوس ۹۱ یک نقطه‌ای با ۴۹ نقطه فوکوس تشخیص فازی
  • افزایش ایزو تا ۵۱۲۰۰ و ۸ فریم‌برثانیه عکاسی پی‌درپی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
21017
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین کامپکت X100F محصولی از کمپانی Fujifilm است که از یک حسگر ۲۴.۳ مگا‌پیکسلی APS-C برخوردار است. این حسگر که از نوع X-Trans تایپ ۳ می‌باشد که تکنولوژی آن تنها در اختیار فوجی است در این سنسور با حذف فیلتر Low Pass و به کارگیری الگوریتمی خاص در چینش پیکسل‌ها، وضوح و کیفیت تصویر را به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. ترکیب این سنسور و یک پردازشگر E X-Processor Pro سرعت عمل دوربین را بسیار بالا برده تا حدی که می‌تواند با سرعت ۸ فریم بر ثانیه و به‌صورت پی‌در‌پی به ثبت تصاویر پرداخت.

برای رسیدن به بهترین نوردهی و شرایط نوری مختلف، حساسیت ایزوی دوربین X100F را می‌توان از ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ تنظیم نمود. علاوه بر این به لطف یک لنز فیکس فوجینون ۲۳ میلی‌متری با حداکثر بازشدگی دهانه دیافراگم f/2 می‌توان در محیط‌های کم‌نور و نسبتاً تاریک نیز عکس‌هایی را با روشنایی قابل‌قبول و وضوح بالا به ثبت رساند.

سیستم فوکوس این دوربین کامپکت نیز با به کارگیری دو متد فوکوس کنتراستی و فوکوس تشخیص فازی، با دقت و سرعت بسیار بالایی بر روی سوژه به صورت خودکار فوکوس می‌کند. فوجی درباره سیستم فوکوس این دوربین ادعا کرده است که۵۱۲۰۰ قادر است در شرایط نوری مناسب در کمتر از ۰.۰۸ ثانیه بر روی سوژه فوکوس کند. به علاوه در شرایط بسیار کم‌نور نیز از یک لامپ کوچک کمکی، استفاده می‌شود تا فوکوس سریع‌تر و دقیق‌تر صورت پذیرد.

برای دیدن تصاویر یا رسیدن به کادر‌بندی موردنظر می‌توان از صفحه‌نمایش این دوربین استفاده کرد. این نمایشگر از وضوح و تفکیک‌پذیری بالایی معادل ۱.۰۴ هزار نقطه برخوردار است. به علاوه بر این دوربین X100F از یک ویوفایندر دقیق هیبریدی با رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای با پوشش ۱۰۰ درصدی کادر نیز بهره می‌برد. X100F به وای‌فای داخلی نیز مجهز است و می‌توان با استفاده از آن دوربین را به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS متصل کرد و عکس‌ها را در کسری از ثانیه در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

لنز متصل به بدنه X100F فاصله کانونی معادلی، برابر با ۳۵ میلی‌متر در دوربین‌های فول‌فریم دارد. این لنز در ساختار اپتیکی خود به یک المان aspherical و ۳ المان کاهش تفرق نوری (Extra low Dispersion) مجهز است تا خطاهای اپتیکی لنز و انحرافات رنگی به کمترین میزان خود برسند. تمامی المان‌های داخل لنز نیز با لایه مخصوص به نام HT-EBC پوشیده شده تا افت نوری و بازتاب داخلی نور کاهش یابد. لازم به ذکر است که لنز دوربین  X100F به یک لرزشگیر اپتیکی مجهز است که اثرات لرزش دست و دوربین را هنگام تصویربرداری تا ۳ استاپ سرعت شاتر کاهش می‌دهد. به لطف این لرزشگیر در حالت ماکرو و در فاصله‌ای ۳ سانتی‌متری نسبت به سوژه می‌توان تصاویری با وضوح بسیار بالا، خلق نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
21017
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم