لنز تامرون مدل Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD مانت E

نام تجاری:

مانت سونی E

گشودگی دیافراگم f/2.8 تا f/22

یک المان XLD و یک المان LD

۳ المان آسفریکال

ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
  • یک سال ضمانت آفومار
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+1,213,443 تومان محصول)
مرجع:
19814
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز تامرون 28-75mm f/2.8 Di III RXD for Sony E یک لنز همه فن حریف است که مخصوص دوربین های بدون آیینه سونی با مانت E-mount و حسگر فول فریم ساخته شده است.میدان دید این لنز از زوایای عریض تا عکاسی پرتره را در بر می گیرد و بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.8 آن امکان استفاده از این لنز را در شرایط کم نور و برای کنترل عمق میدان تضمین می کند. طراحی عدسی های لنز Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD شامل مجموعه ای از عدسی های اسفریکال و با پراکندگی بسیار کم نور است که تصاویری اصلاح شده با حداقل خطاهای رنگی، نوری و کروی ایجاد می کند و شارپنس و شفافیت آن ها را افزایش می دهد. بر روی این عدسی ها از پوشش BBAR استفاده شده تا پدیده های flare و ghosting کاهش یابند و کنتراست و دقت رنگ ها در شرایط پرنور به خوبی حفظ شود. استپ موتور RXD فوکوس خودکار نیز عملکردی سریع و بی صدا دارد که برای فیلمبرداری بسیار مناسب است. فوکوس دستی همواره در دسترس است و حداقل فاصله فوکوس این لنز برابر 18 سانتی متر است. برای مقاومت بهتر این لنز در برابر رطوبت، عدسی جلویی با پوششی از جنس عنصر فلوئور پوشانده شده تا در برابر لکه و اثر انگشت نیز مقاوم باشد و رطوبت را دفع کند.

  • لنز همه کاره تامرون؛ مناسب دوربین های بدون آیینه سونی با دهانه لنز E-mount و حسگر فول فریم. در صورت استفاده با حسگر های کراپ سنسور (APS-C) فواصل کانونی معادل 42-112.5mm خواهند بود.
  • بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.8 در این لنز نوردهی مناسبی را در فواصل کانونی مختلف ایجاد می کند و کنترل بهتری بر روی عمق میدان در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • لنز تامرون 28-75mm f/2.8 Di III RXD for Sony E شامل یک المان XLD (eXtra Low Dispersion) و یک المان LD (Low Dispersion) است که خطاهای رنگی و نوری را به طور چشمگیریی کاهش داده و باعث افزایش شفافیت و دقت رنگ ها می شود.
  • دو عدسی اسفریکال هیبریدی و یک عدسی اسفریکال شیشه ای قالب گیری شده در کنار یکدیگر به کاهش اعوجاج تصاویر و خطاهای کروی شکل کمک می کنند تا در نهایت شارپنس و دقت خروجی افرایش یابد.
  • پوشش BBAR (Broad-Band Anti-Reflection) بر روی تک تک المان ها استفاده شده تا بازتاب های داخلی لنز از بین بروند و از بروز پدیده های flare و ghosting جلوگیری شود. در نتیحه کنتراست و دقت رنگ تصاویر نیز در شرایط پرنور بهبود می یابند.
  • موتور فوکوس خودکار RXD (Rapid eXtra-silent stepping Drive) عملکردی بی صدا و سریع دارد که برای کاربری های عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب است. نزدیک ترین فاصله ای که این سیستم فوکوس خودکار می تواند روی آن فوکوس کند برابر 18 سانتی متر است که در این شرایط بزرگنمایی برابر 1:2.9 خواهد بود. فوکوس دستی همواره قابل دسترس است و این لنز با قابلیت Sony Direct Manual Focus یا کنترل دستی fine-tuned سازگاری کامل دارد.
  • ساختمان این لنز در برابر رطوبت مقاوم است و می توان از آن در شرایط نامناسب آب و هوایی استفاده کرد. پوشش عدسی جلویی لنز نیز از جنس عنصر فلوئور است تا در برابر گرد و غبار، کثیفی و لکه مقاوم باشد.
  • دیافراگم 9 تیغه مدور این لنز سبب ایجاد بوکه هایی با کیفیت و چشم نواز می شود.

پیشنهادهای جایگزین

شارپنس عالی، وزن سبک، ابعاد جمع و جور و فوکوس سریع و دقیق تمام چیزی است که از یک لنز زوم نرمال انتظار می‌رود. اما برخلاف بسیاری از رقبای دیگر، حداقل فاصله کانونی این لنز بجای ۲۴ میلی‌متر، ۲۸ میلی‌متری طراحی شده که در ثبت کادرهای عریض کمی محدود کننده است. به علاوه پاسخدهی فوکوس دستی این لنز خطی نیست و این مسئله برای تغییر فوکوس‌های حرفه‌ای در زمان فیلمبرداری دردسرساز است. این لنز کیفیت ساخت قابل قبولی دارد که با توجه به عملکرد خارق‌العاده‌اش، آن را به گزینه‌ای ارزنده به نسبت قیمت تبدیل می‌کند. خطاهای نوری و رنگی این لنز قابل توجه نیست اما اگر به دنبال لنز حرفه‌ای تری هستید بهتر است به گزینه‌های دیگر نیز نگاهی داشته باشید.

۱- Sony FE 24-70mm f/2.8 GM: این لنز بی‌نقص‌ترین و حرفه‌ای گزینه‌ای است که می‌توان به عنوان یک لنز زوم نرمال برای دوربین‌های بدون آینه سونی انتخاب کرد. از برتری‌های این لنز می‌توان به شارپنس و کنتراست بهتر، کیفیت ساخت بسیار بالا، قابلیت عکاسی پیاپی تا ۲۰ فریم بر ثانیه و فوکوس خودکار دقیق‌تر اشاره کرد. اگرچه با قیمت بیش از دو برابر لنز تامرون، تهیه آن فقط برای کاربری‌های حرفه‌ای و به عنوان یک همراه همیشگی منطقی است. همچنین توجه داشته باشید که این لنز حدود ۳۰۰ گرم از لنز تامرون سنگین‌تر است.

۲- Sigma 24-70mm f/2.8 DG DN ART: اختلاف قیمت زیادی بین این لنز و لنز تامرون وجود ندارد. اما از لحاظ عملکرد و کیفیت ساخت، این لنز شباهت بسیار زیادی به لنز G-Master سونی دارد. در نتیجه اگر بتوانید کمی بیشتر هزینه کنید، خطاهای کمتر نوری و رنگی،‌ فوکوس دستی با پاسخدهی خطی، سوییچ‌های کنترلی روی بدنه، بوکه‌های چشم‌نواز و کیفیت‌ ساخت حرفه‌ای مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی است که بدست می‌آورید. این لنز ۳۰۰ گرم سنگین تر از لنز تامرون است که حمل و نقل آن را دشوارتر می‌کند اما کیفیت خروجی آن به طور قابل توجهی بهتر است.

۳- Sigma 28-70mm f/2.8 DG DN Contemporary: این لنز سیگما شباهت بسیار زیادی از لحاظ عملکرد با لنز تامرون دارد. با قیمت نسبتا مشابه، وزن و ابعاد نسبتا یکسان و کارایی تقریبا یکسان، می‌توان این لنز را برادر دوقلوی تامرون نامید.

۴- Sony Vario-Tessar T* FE 24-70mm f/4 ZA OSS: مهم‌ترین برتری این لنز نسبت به تامرون، کیفیت ساخت بسیار بالای آن است. در غیر این صورت، بیشینه گشودگی دیافراگم f/4 سبب محدودیت در عکاسی و فیلمبرداری در شرایط کم نور می‌شود. انتخاب این لنز برای دوربین‌های آلفای سونی که به لرزشگیر سنسور شیفت مجهز نیستند بسیار ایده‌آل است. اما امروزه بیشتر دوربین‌های بدون آینه سونی به این قابلیت مجهز شده‌آند. در نتیجه با قیمت نسبتا برابر این دو گزینه، انتخاب تامرون منطقی‌تر خواهد بود و کارایی بیشتری ارائه می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19814
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
83,000,000 تومان
  • حسگر فول‌فریم ۲۴ مگاپیکسل Exmor R BSI CMOS
  • پردازشگر تصویر  BIONZ X
  • ضبط ویدئو‌های UHD 4K با گامای S-log3 و HLG
  • لرزشگیر ۵ محوره SteadyShot داخلی
  • سیستم فوکوس هیبریدی ۶۹۳ نقطه‌ای
  • دارای منظره‌یاب OLED الکترونیکی با رزولوشن 2.36 میلیون نقطه
  • نمایشگر ۳ اینچی بازشو با رزولوشن ۱٬۲۲۸٬۰۰۰ نقطه
  • افزایش ایزو تا ۲۰۴۸۰۰ و عکس‌برداری ۱۰ فریم بر ثانیه
  • فاقد شارژر 
  • شارژ دستگاه به صورت داخلی انجام می شود

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم