لنز سیگما مدل Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemporary - مانت نیکون

نام تجاری:

لنز سیگما برای مانت EF کانن و فرمت فول فریم

بازه دیافراگم از f/5 تا f/22

4 المان SLD

پوشش چندلایه ویژه

موتور فوکوس خودکار Hyper Sonic

لرزشگیر اپتیکال تصویر

دیافراگم 9 تیغه گرد

ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • دوسال ضمانت ایده آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
16762
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز سیگما Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemporary یک لنز تله فوتو زوم مانت EF کانن با طراحی جدید عدسی ها است که به ابعاد جمع و جور و وزن سبک آن شناخته می شود. در قسمت عدسی ها، این لنز از 4 المان شیشه ای SLD بهره می گیرد که به کاهش قابل توجه خطاهای نوری و رنگی در تمام طول بازه زوم کمک می کند تا شفافیت و دقت رنگ ها نیز بهبود یابد. یک پوشش چندلایه نیز بر روی عدسی ها اعمال شده که سبب افزایش کنتراست تصاویر در شرایط نوری شدید می شود.

نیرو محرکه این عدسی ها، یک موتور فوکوس Hyper Sonic است که عملکردی سریع، دقیق و بی صدا ارائه می کند. فوکوس دستی نیز همواره در دسترس است. یک لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز برای افزایش شارپنس تصاویر و جبران لرزش های دوربین در نظر گرفته شده است. طراحی فیزیکی این لنز به گونه ای است که در برابر حرارت مقاوم باشد و دوام بالایی در شرایط نامناسب آب و هوایی داشته باشد. مانت این لنز از جنس فلز برنج است و اتصال محکم و قابل اعتمادی بین لنز و دوربین ایجاد می کند.

به عنوان عضوی از سری Contemporary لنز های سیگما، این لنز عملکرد و کارایی متناسب و متعادلی دارد و ابعاد مناسب و وزن سبکی را به ارمغان می آورد.

لنز سیگما Sigma 100-400mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemporary یک لنز تله فوتو زوم است که برای دوربین های فرمت فول فریم شرکت کانن با مانت EF طراحی و عرضه شده است. البته در صورت استفاده از این محصول با دوربین های مجهز به حسگر APS-C، فاصله کانونی معادل برابر 160-640mm خواهد بود.

4 عدسی SLD (Special Low Dispersion) با پراکندگی بسیار کم نور در طراحی عدسی های این لنز به کار رفته که سبب کاهش خطاهای رنگی و نوری شده و شفافین و دقت رنگ ها را در تمام طول بازه زوم حفظ می کند.

یک پوشش Super Multi-Layer بر روی تمامی المان های این لنز به کار رفته که از بروز پدیده های flare و ghosting پیشگیری می کند و تصاویری با کنتراست بالا و رنگ های خنثی ایجاد می کند.

موتور فوکوس خودکار یکپارچه Hyper Sonic (HSM) عملیات فوکوس را سریع و بی صدا انجام می دهد. الگورتیم بهینه فوکوس خودکار نیز عملکرد فوکوس را یکنواخت تر می کند. این موتور امکان فوکوس دستی را با چرخاندن حلقه فوکوس به صورت تمام وقت فراهم می کند.

لرزشگیر اپتیکال در هنگام تصویربرداری روی دست سبب خنثی شدن لرزش ها و ایجاد تصاویر شارپ تری می شود.

دیافراگم 9 تیغه گرد سبب ایجاد بوکه هایی یکدست تر و زیبا تر می شود.

برای تنظیم زوم، به علاوه ساز و کار چرخاندن بدنه لنز، می توان لنز را کشید یا جمع کرد تا تغییر فاصله کانونی سریع تر اتفاق بیوفتد.

عدسی جلویی با یک پوشش ضد آب و چربی محافظت می شود تا استفاده از لنز در شرایط نامناسب آب و هوایی بی دغدغه باشد.

این لنز از جنس TSC ساخته شده که یک کامپوزیت مقاوم در برابر حرارت است. در نتیجه استفاده از این لنز در بازه وسیعی از دما ممکن است. جنس مانت این دوربین از فلز برنج است تا اتصال محکمی بین لنز و دوربین ایجاد کند. عایق لاستیکی این مانت نیز از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به حسگر و لنز پیشگیری می کند.

این لنز با تله کانورتر های سیگما مدل TC-1401 1.3X و TC-2001 2X سازگار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16762
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم