مشاهده تمام تصاویر

دوربین تکنیکی آلپا مدل ALPA 12 SWA RoseWood

نام تجاری:
  • دوربین زاویه‌باز
  • با قابلیت شیفت عمودی ۲۵+م‌م
  • امکان تیلت تا ۱۰ درجه (با لنزهای مناسب)
  • ضخامت  ۴۵ میلی‌متر
  • وزن ۶۴۰ گرم
ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
10148
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

آلپا 12SWA، کلاسیک

دوربین آلپا 12SWA (دوربین زاویه باز با قابلیت شیفت) اولین مدل از دوربین‌های قطع متوسط آلپا۱۲ بود. این دوربین در ابتدا تنها با بک فیلم رول عرضه می‌شد اما در ادامه به لطف طراحی بسیار دقیق و ساختار بسیار محکم آن امکان استفاده از بک دیجیتال نیز فراهم شد. این رخداد تاییدی عملی است بر فلسفه آلپا که به سبب آن هیچ یک از ساخته‌هایش منسوخ نمی‌شوند و هیچ تغییری به دلیل تغییر دیگر رخ نمی‌دهد. بدیهی است که این دوربین نیز به تمامی با ساختار مدولار آلپا۱۲ سازگار است.

تمام بک‌های دیجیتال موجود در بازار را می‌توان با استفاده از مبدل‌های مناسب بر روی این دوربین به کار گرفت و افرادی که تمایلات سنتی‌تری دارند، می‌توانند از بک‌های فیلم رول تا اندازه ۶x۹ سانتی‌متر  استفاده کنند که امکان عکاسی بدون نیاز به الکتریسیته را فراهم می‌آورد.

 این دوربین، همانند دیگر دوربین‌های سری ۱۲، با لنزهای متنوعی از سازندگانی همچون اشنایدر، رودنشتوک و زایس سازگار است که آلپا مبدل‌های ویژه‌ای برای هر یک از این لنزها در اختیارتان قرار می‌دهد. مبدل‌های لنز آلپا در انواع مختلفی در دسترس هستند: " مبدل بلند" ، "مبدل کوتاه ۱۷ م‌م " و " مبدل کوتاه ۳۴ م‌م". این مبدل‌ها می‌توانند به شکل ساده و یا به همراه امکان تیلت/ سوینگ که در خود مبدل تعبیه شده است ارائه شوند.

یکی از گزینه‌های انتخاب منظره‌یاب، استفاده از گوشی iPhone به همراه نگه‌دارنده آلپا SDH ( نگه‌دارنده هوشمند دستگاه)  به همراه برنامه eFinder است که برای اولین بار توسط آلپا مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین امکان استفاده از منظره‌یاب کلاسیک اپتیکی ۱۲۰ درجه  و برخی کالاهای متناسبِ ساخته شده توسط سازندگان دیگر نیز وجود دارد.

دوربین آلپا 12SWA امکانی جذاب را در اختیار عکاسان قرار می‌دهد که به طور خاص کاربرد معمارانه دارد اما همچنین در عکاسی منظره نیز به کار گرفته می شود: اصلاح پرسپکتیو (شیفت) در خود دوربین تعبیه شده که به سبب کاربرد بیشتر در راستای عمودی و به سمت بالا قرار گرفته است. اگر دوربین آلپا  12SWAرا برگردانید، این حرکت رو به پایین خواهد بود. این چرخش می‌تواند بر روی دست و یا با استفاده از یک مبدل اضافه بر روی سه پایه صورت پذیرد. هنگامی که از بک دیجیتال استفاده می‌کنید، این اتفاق می‌تواند با جا به جا کردن بک و لنز صورت پذیرد. این تمهید اجازه می‌دهد تا در یک سطح به تمامیِ اهدافِ اطمینان، دقت، تطبیق پذیری  و سادگی دست یابیم. لازم است به این نکته اشاره شود که تفاوت بسیاری میان این دوربین‌ها  و دوربین‌های تولید انبوه وجود دارد؛ این دوربین، از لحاظ طراحی مشابه تمام دوربین‌های آلپا با قابلیت شیفت است که قابلیتی را فراهم می‌آورد که هیچ یک از  دیگر سازندگان دوربین آن را ارائه نمی دهند: تمامی حرکات شیفت در تمام طول حرکت به وسیله بلبرینگ غلتکی صورت می‌پذیرد که هرچند ارزان‌ترین روش نیست، اما مطمئنا دقیق‌ترین راه حل است.
درباره محصول:

آلپا 12 SWA با چوب بلسان (رزوود)، دوربین زاویه‌باز با قابلیت شیفت، برای استفاده بر روی دست و سه‌پایه، حرکات در داخل دوربین تعببیه شده است: حرکت عمودی ۲۵+م‌م که با چرخش دوربین به حرکت ۲۵- م‌م تبدیل می‌شود ، با استفاده از مبدل‌های مناسب امکان تیلت/سوینگ ۵ درجه‌ای وجود دارد، با استفاده از لنزهای SB34 امکان تیلت/سوینگ تا ۱۰ درجه وجود دارد، قیمت با احتساب گریپ است. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
10148

مشخصات

برند
Alpa
کد کالا
۰۱۰.۰۲۰.۰۴۰
نوع بدنه
تکنیکی
وزن بدون احتساب باتری (گرم)
۶۴۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۱۵ × ۱۸۰ × ۴۵
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

نوع بدنه

نوع بدنه تکنیکی

مشخصات فیزیکی

وزن بدون احتساب باتری (گرم) ۶۴۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۱۱۵ × ۱۸۰ × ۴۵

سایر ویژگی‌ها

برند Alpa
کد کالا ۰۱۰.۰۲۰.۰۴۰

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم