نظر سنجی

24 2,996
دوستان عزیز پیکسل،
کمی بیش از یک سال از راه‌اندازی وب‌سایت فروش آن‌لاین پیکسل می‌گذرد. در این مدت هم ما تجربیات جدیدی کسب کردیم و هم شما با درمیان گذاشتن تجربیاتتان با ما، بازخوردهای متنوعی ارائه کردید. امیدواریم که توانسته باشیم تا حد امکان انتظارات شما را برآورده کرده باشیم.
اکنون، جهت مطالعه‌ی بهتر طیف مشتریان و همراهان پیکسل، و آشنایی بیش‌تر و عمیق‌تر با نیازها، علایق و سلایق شما، یک نظرسنجی کوتاه درنظر گرفته‌ایم. از شما درخواست می‌کنیم تا بخشی از وقت گرانبهایتان را در اختیار ما بگذارید و به‌پرسش‌های ما پاسخ دهید. امیدواریم بتوانیم از نظرات و پیشنهادات شما نهایت استفاده را بکنیم و گام‌هایی محکم‌تر در راه ارائه‌ی خدمات بهتر برداریم.
ضمناَ، برای ایجاد هیجان بیش‌تر، جایزه‌ای برای عزیزانی که این نظرسنجی را پر کنند درنظر گرفته‌ایم. به‌قید قرعه، به‌یکی از این افراد، یک کوپن خرید آن‌لاین صدهزار تومانی به‌عنوان هدیه و پاس‌داشت تعلق می‌گیرد. قرعه‌کشی در آخرین روز فروردین‌ سال 1392 انجام می‌شود.
از توجه شما سپاسگزاریم.
« نظر سنجی بسته شده است »
برنده قرعه کشی: آقای «سهیل سلیمانی» از شهر کرمانشاه*
* نام برنده با اجازه شخصی از ایشان ذکر شده است.
24 نظرات
  1. بابک می‌گوید

    کلاً سایت جالبی دارید. به دلایلی هر روز از سایت شما بازدید می کنم و مشتری شما هم هستم.
    گله ای دارم و اون اینه که با وجود نوسانات بازار و قیمت دلار، به محض بالا رفتن قیمت، شما هم قیمت ها رو بالا می برید ولی با تغییر قیمت و پایین آمدن قیمت دلار، قیمت شما همچنان بالا باقی می ماند!
    مدت ها است که قصد خرید یک دوربین اس ال آر حرفه ای رو دارم ولی نوسانات بازار قیمت دوربین همیشه جلوتر از جیب ما حرکت می کنه! و به نظر می رسه هیچوقت قرار نیست جیب ما به قیمت اون دوربینی که مد نظر دارم برسه!
    برای مشتریان، قصد صدور کارت تخفیف ویژه ندارید!؟ ما واقعاً مشتری خوبی هستیم ها! هوای ما رو داشته باشید! جای دوری نمیره! شاید یه روزی ما هم به شما تخفیف ویژه دادیم!
    تشکر

  2. arash می‌گوید

    با بالا رفتن قیمت دلار قیمت ها سریعا بروز رسانی میگردد اما در صورت پایین آمدن قیمت دلار حداقل 1 ماه طول میکشه تا بروز رسانی داشته باشید.محصولات جدید خیلی دیر برای فروش قرار میگیرندمثلا d7100 و ظاهرا قیمت مانیتورها اصلا به قیمت دلار بستگی ندارند فقط بالا میروند! از دوربین و لنز سونی و … هم خبری نیست.فقط به صورت انحصاری (کنون و نیکون)

  3. مهدی شادبین می‌گوید

    سایت بسیار خوبی است تنوع لازم را برای هر سلیقه ای را دارد

  4. میمهان می‌گوید

    درود
    در نظر داشتم در نظر سنجی شرکت کنم ولی وقتی دیدم در یکی از سوالات میزان درامد رو مطالبه میکنید کلا منصرف شدم
    این سوال در کشورهایی که برای مردم ارزش قایل هستند یک نوع توهین محسوب میشود و در بعضی کشورها مانند کشور آلمان پرسیدن این سوال در فرمهای دولتی و یا خصوصی جرم به حساب میاید.

    لطفا نفرمایید که اطلاعات به صورت محرمانه باقی میماند ! که این خود توهین مضاعف به شعور مخاطبانتان میباشد.

    به امید اصلاح همه مشکلات و گره های اخلاقی و فرهنگی در کشور عزیزمان ایران
    پیشاپیش سال نو مبارک

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      دوست عزیز
      معمولا در هر نظرسنجی برگزار کننده با دریافت اطلاعاتی قصد دارد برای کسب و کار خود برنامه ریزی کند. هدف از پرسیدن میزان درآمد تخمین قدرت خرید مجموعه مشتریان بالقوه می باشد که از این اطلاعات برای برنامه ریزی در عرضه کالاها در سطوح مختلف قیمتی استفاده خواهد شد وگرنه دانستن میزان درآمد افراد نفع دیگری به حال ما ندراد.در ضمن در این نظر سنجی اطلاعات فردی اشخاص پرسیده نشده است، منظورم نام شما، سن دقیقی شما، و … است. آدرس ایمیل هم تنها برای اطلاع رسانی برنده قرعه کشی پرسیده می شود. خوشحال می شدیم حداقل در هنگام ارسال نظر ایمیل خود را می نوشتید، شاید برنده شما بودید.

  5. مهرداد سماواتی می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید بسیار سایت خوبی دارید . من به دوستانم هم معرفی میکنم بازم ممنون موفق وپیروز باشید

  6. محمدجوادنعمتي می‌گوید

    در آشفته بازار سال 1391 « پیکسل »‌ برای دوستاران هنر و حرفه عکاسی قوت قلب بود و سنگ صبور . امیدوارم در سال جدید نوسان‌ها اندک و خرید‌ها فراوان باشد. به سهم خود عید نوروز را تبریک و شادباش عرض می‌کنم. برقرار باشید.

  7. مهدی بارانی می‌گوید

    سلام و خسته نباشید…بنظرم سایت خوبی است و من بارها آنلاین خرید کردم…از نحوه ارسال کالا ها مخصوصا سرعت ارسال کالا بسیار راضی هستم….مخصوصا ما که شهرستان هستیم….هروقت خرید کردم دیدم زمان ارسال اون دقیقا همون روز خریدم بوده و اگر خارج از تایم اداری خرید کرده بودم دیدم که فردا صبح زود برایم ارسال شده طراحی سایت و چیدمان کالا ها اگر شکیل تر و بهتر بود میشد ارتباط قوی تری بر قرار کرد …بنظرم سایت و فروشگاه آنلان باید بسیار حرفه ایی تر و شکیل تر طراحی بشه در کل مشکلی نیست فقط همین طراحی کلی سایت و نحوه چیدمان کالاها…عکسهای اجناس بنظر میرسه جای کار داره…میشه خیلی خیلی بهتر از این باشه….
    موفق باشید

  8. ali می‌گوید

    مشکل بزرگ اینجاست که در جهان دیجیتالی امروز به راحتی می توان قیمت های فروشنده های مختلف را با هم مقایسه کرد به نظر می رسد شما تمرکز تان فقط رو ی رقابت با همکاران تان در داخل کشور است و توجهی به قیمت های بقیه جاها از دبی گرفته تا تایلند و امریکا و کانادا ندارید همانگونه که مستحضر می باشید امروز دیگر کمتر کسی است که دوست و رفیق و یا فامیلی در یکی از این کشور ها نداشته باشد و به راحتی می تواند اجناس را از انجا خریداری نماید که البته در بسیاری از موارد ارزان تر از شما است به نظر من شما باید توجه بیشتری به خرید اجناس تان داشته باشید از نظر پیدا کردن عمده فروش درست و حسابی و تعداد سفارش که بتوانید تخفیف بیشتری را بگیرید

  9. noori می‌گوید

    پاسخگویی و سعه صدر همکاران محترمتان جای تقدیر دارد. سال نو بر شما مبارک

  10. مجتبی معصوم می‌گوید

    تشکر . خوب شروع کردید . امید وارم خوب هم ادامه بدهید

  11. محمود ابراهیمی می‌گوید

    در کل سپاس
    اما…

  12. خسرو می‌گوید

    سلام
    ظهر امروز 15 فروردین کارت تبریک شما به دستم رسید
    و چون اصلا انتظار دریافت چیزی از سمت شما را نداشتم خوشحال شدم
    ممنون

  13. اميرحسين می‌گوید

    ممنون از خدماتتون…، اگه میشه به پیشنهاد بابک بیشتر فکر کنید، سال نو مبارک

  14. مصطفی می‌گوید

    با سلام و درود و آرزوی سالی خوش،
    طی خریدهایی که تا به حال از پیکسل داشتم جزء بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی میدونم پیکسل رو. مخصوصا محصولاتی که در بازار وجود نداشته و تونستم از پیکسل تهیه کنم. منتها اگر امکان مناسب تر شدن قیمت ها در فروشگاه وجود داشت، احتمال میدم مشتری های بیشتری هم اقبال میکردند به سمت فروشگاه. گو اینکه با توجه به کیفیت محصولات شخصا ارزان تر بودن جذابیتی برام نداره.
    همیشه در اوج باشید.

  15. حامد هاکی می‌گوید

    سلام
    18 فروردین کارت تبریک شما به دستم رسید.
    بسیار خوشحال شدم و از احترامی که به مشتریان دارید کمال تشکر را دارم.

  16. hamed می‌گوید

    سلام
    با تبریک سال نو . بابت کارت تبریک ممنونم .امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید

  17. masoumiali می‌گوید

    با عرض سلام و تبریک سال نو بابت کارت تبریک بسیار ممنونم خیلی خوشحال شدم چون خیلی ساله کسی برام کارت تبریک نفرستاده بود امیدوارم سال بسیار خوبی برای همه باشه و از اینکه به یاد ما هم بودید سپاسگزارم

  18. JAMAL می‌گوید

    سلام
    سایت بسیار مفید و خوبی دارید .
    من به عنوان یک عکاس همیشه از سایت شما دیدن میکنم و از مطالب ارزشمند شما سود میبرم
    فقط خواهشمند است حراجی ها رو بیشتر کنید و مطالب علمی سایت رو افزایش بدید .
    پیشنهاد میکنم به مناسبت های مختلف جشنواره برگزار کنید مثل جشنواره هایی که شرکت ال جی برگزار میکند .
    متشکرم
    سعیدی

  19. مقدس می‌گوید

    باسلام
    قبل از هر چیز سال نو همتون مبارک . چه (( پیکسلی ها)) چه طرفدارها ومشتری های (( پیکسل)) وچه کسانی که پیکسل ودوست دارند بخاطر به روز بودن وخوب ودنش … در اول کار بگم کهبخش فروش دست دوم ها چی شد؟ سال گذشته قول دادید راه می افته..اما هنوز خبری نشده؟/ اگربتونید درفروشگاه کتابچه های راهنمای استفاده از دورببنهای مختلف به زبان فارسی رو بگذارید خیلی خوب میشه… اگه قیمتهاتون به نسبت سایتهای دیگه یه کم بهنر باشه یا یه تخفیفهایی چیزی لحاظ کنید تو جذب مشتری بهتره …..ودیگه اینکه سایت خوبی دارید برای همه((پیکسلی ها))که زحمت می کشند وهمه ایرانیان عزیز سالی سرشار از موفقیت و سلامتی وبهروزی آرزو می کنم امید که همیشه سالم وپیروزباشید.

  20. koroush می‌گوید

    با عرض سلام و تبریک سال نو و خسته نباشید به شما وهمکارنتان سایت خوبی دارید. مشتری مداری و شفاف ساری در قیمت ها و توضیحات لازم در مورد کالاها و لوازم جانبی خیلی برای من مفید هستش . چون به علت افزایش قیمت دلار و نوسانات ارزی بیشتر سایت ها از دادن لیست قیمت ها خوداری میکنند. خیلی ها مثل من که قصد ارتقا دادند کمک شایانی میکند. در پایان سالی پر از موفقیت و سلامتی برایتان آرزو دارم

  21. حميدرضا زارعيان می‌گوید

    با سلام. اینجانب خوشبختانه چند سال قبل با فروشگاه شما آشنا شدم و تا کنون تمام وسایل مورد نیازم را از آنجا خریداری کرده أم. و مهمترین دلیلم آشنایی با جناب آقای منفرد و برادر محترمشان و اعتماد کامل به صداقت و درستکاری این دو عزیز بوده است.
    با ارزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای شما عزیزان.

  22. حسيني می‌گوید

    سلام.همیشه به سایت شما سر می زنم واز آن نکات مفید آن بهره می برم.پایدار باشید

  23. وحید محتشمی می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید به شما لطفا یک طرح نظرسنجی و رضایتمندی بینندگان به سایت . با تشکر‎ ‎

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.