نخستین عکس‌های لو رفته از Samsung S7 و S7 EDGE

0 1,400

اگرچه نمایشگاه MWC2016 هنوز آغاز نشده است، اما تقریباً تمامی مشخصات مربوط به پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها یعنی Smasung S7 و S7 EDGE تاکنون لو رفته است. اما در کنار عکس‌های لو رفته از این گوشی، یک وب‌سایت نقد و بررسی تجهیزات اندرویدی ادعا می‌کند که نخستین گالری عکس واقعی از سامسونگ S7 را نیز منتشر کرده است. عکس‌های منتشر شده زوایای مختلفی از این گوشی را نمایش می‌دهند. در عکس‌های گرفته شده، تفاوت‌های ظاهری چندان زیاد نیستند.

قبلاً هم در اطلاعات لو رفته درباره مشخصات این دو گوشی، گفته شده بود که S7 Edge دارای نمایشگر 5.5 اینچی و S7 مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی خواهد بود. در عکسی از این گوشی که در کنار یک خط کش گرفته شده ظاهراً ابعاد صفحه‌ها همین اندازه است.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-LEAK-AH-16

طراحی بدنه نیز با لبه‌های گرد و بسیار جمع و جور انجام شده است. بدنه سامسونگ S7 بسیار ظریف و باریک به نظر می‌رسد و قاب دور آن نیز ظاهراً فلزی است. کیفیت صفحه نمایش گوشی در این تصاویر چندان مشخص نیست، اما احتمال می‌رود بر اساس شایعات دارای صفحه نمایش QHD باشد.

قبلاً هم در رندرهایی که از این گوشی‌ها منتشر شده بود دیدیم که شباهت ظاهری این بدنه با مدل S6 بسیار ناچیز است. ظاهراً سامسونگ طراحی موفق S6 را کاملا کپی کرده و به جز اینکه بیرون‌زدگی دوربین گوشی کمی کمتر شده و قاب فلزی کمی عقب‌تر رفته است، تفاوت ظاهری دیگری را نمی‌توان مشاهده کرد. در لبه کناری هم کمی انحنا رو به داخل است که بیشتر شبیه به Note 5 است.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-LEAK-AH-14 (1)

در تصویری دیگر می‌توانیم اطلاعات سخت‌افزاری دستگاه را روی منوی About سیستم عامل اندرویدی مارشمالو 6.0.1 ببینیم. گفته می‌شود سامسونگ در این مدل جدید تغییرات بسیار کمتری را در رابط کاربری گوشی ایجاد کرده است که طبیعتاً باعث افزایش سرعت گوشی و کاهش باگ‌‌های نرم‌افزاری می‌شود. این خبر خوبیست که تغییرات نرم‌افزاری در این سیستم عامل چندان زیاد نیست. همچنین در تصویر می‌بینیم که آخرید به‌روز‌رسانی امنیتی برای این گوشی 1 ژانویه 2016 بوده است. از آنجا که سامسونگ سال پیش در S6 بسته امنیتی KNOX 2.4 را به کار گرفته بود، احتمال می‌رود که در این گوشی این نسخه نیز به KNOX 2.6 ارتقا یابد.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-LEAK-AH-08

یکی از شایعات جنجالی درباره سری S7 سامسونگ این بود که آیا در این گوشی‌ها از درگاه میکرو USB استفاده خواهد شد یا درگاه آن با USB Type-C تعویض می‌شود. با توجه به تصاویر ظاهراً همان درگاه استاندارد میکرو USB در این گوشی استفاده شده است. احتمالاً سامسونگ در کنفرانس خبری خودش که امروز عصر برگزار می‌شود درباره این انتخاب توضیح می‌دهد.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-LEAK-AH-05

در پشت گوشی هم دوربین Galaxy S7 شباهت ظاهری خود را به مدل قبلی حفظ کرده است. البته بیرون‌زدگی کمتر شده و این احتمال وجود دارد که این تغییر به‌واسطه تغییر لنز باشد. همچنین در شایعات شنیدیم که سامسونگ از یک حسگر 12.1 مگاپیکسلی در این دوربین استفاده کرده است. اینکه آیا بالاخره سامسونگ به جنگ مگاپیکسل‌ها پایان خواهد داد یا خیر هنوز مشخص نیست و برای فهمیدن آن باید تا امروز عصر صبر کنیم.

عکس‌های بیشتر را در این وب‌سایت مشاهده کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.