با تترتولز ایمن‌تر عکاسی کنید

مروری بر برخی محصولات کمپانی TetherTools

0 1,388

پشتیبانی از ابزار تنها به معنی وجود پاسخ‌گویی تولیدکننده در قبال مشکلات احتمالی نیست؛ بخشی از این پشتیبانی بر عهده‌ی شماست! شما به‌عنوان یک عکاس یا فیلم‌بردار حرفه‌ای موظفید، از تمامی ابزارتان از قبیل دوربین، کامپیوتر، لوازم الکترونیکی عکاسی و دیگر لوازم جانبی محافظت کنید. در این راستا، تترتولز برای هر یک از محصولات عکاسی و لوازم جانبی آن راه‌کاری ایمن و کارآمد در اختیارتان قرار داده است.

هرچند محافظت از ابزار عکاسی در دوران آنالوگ نیز وجود داشت، اما با ورود به عصر دیجیتال، ابزار و اتصالات جدیدی به روند عکاسی افزوده شده که مناسبات جدیدی را بر پشتیبانی ابزار تحمیل کرده است. تترتولز، با بررسی دقیق این مناسبات نوین، محصولاتی را طراحی و تولید کرده است که به‌دقت دسته‌بندی شده و هر یک به‌صورت مجزا قابل تهیه هستند.

یکی از محصولاتی که تترتولز به آن شناخته شده است، کابل‌های تترتولز است و در انواع مختلف یو‌اس‌بی 2، یو‌اس‌بی 3 و فایر وایر عرضه می‌شود. این کابل‌ها به‌صورت متعارف اتصال میان دوربین و کامپیوتر/لپ‌تاپ را فراهم می‌آورد که اغلب ابزار‌های گرانی در استودیو هستند و احتمال آسیب دیدن آن نیز نسبت به تجهیزات دیگر بیشتر است. هرچند کابل‌های محبوب تترتولز، به رنگ نارنجی عرضه می‌شوند تا به راحتی در محیط استودیو دیده شوند، اما از آنجایی که به ابزار اساسی عکاسی متصل‌اند، نیازمند پشتیبان‌ها و محافظ‌هایی مجزا هستند. تترتولز بیش از ۲۰ مدل محافظ کابل با نام تجاری جرک‌استاپرز در اختیار کاربرانش قرار داده است که اتصالی محکم و ایمن میان کابل و دوربین/لپ‌تاپ فراهم می‌آورد.

نگهدارنده‌‌های تترتولز کمک می‌کنند تا در هنگام حرکت عکاس، اتصال میان کابل و دوربین/لپ‌تاپ کاملا ثابت باقی بماند. این ثبات از این رو حائز اهمیت است که حرکت متناوب کابل در محل اتصال می‌تواند به درگاه اتصال (به خصوص درگاه دوربین دوربین) آسیب برساند.

پرطرفدارترین این محصولات شامل پشتیبان دوربین، محافظ کابل الحاقی (اکستنشن)، پشتیبان درگاه یو‌اس‌بی، محافظ اتصال به صفحه‌ی تتر ایرو (صفحه‌ی نگه‌دارنده‌ی لپ‌تاپ تترتولز)، پشتیبان سطوح صاف و پشتیبان درگاه LAN است که در تصاویر زیر آمده‌اند.

جرک‌استاتپرز
جرک‌استاپر با اتصال LAN
جرک‌استاپرز
جرک‌استاپرز با اتصال به بدنه‌ی دوربین
جرک‌استاپرز
جرک استاپرز با اتصال میز لپ‌تاپ تتر ایرو
جرک‌استاپرز
جرک‌استاپرز با اتصال یو ‌اس‌بی

میز تتر ایرو (tether Aero) و لوازم جانبی

از دیگر محصولات پرطرفدار تترتولز، صفحه‌های قرارگیری لپ‌تاپ است که با نام تجاری ایرو عرضه می‌شوند. پرطرفدارترین محصول این گروه میز تتر ایرو است که در شش اندازه‌ (۱۳ تا ۲۲ اینچ) و دو رنگ (مشکی مات و نقره‌ای) در اختیار کاربران قرار داده شده است.

تتر ایرو
میز لپ‌تاپ تتر ایرو

 

ایرو که توسط مهندسان هوافضا طراحی شده و از جنس آلومینیوم ساخته شده است، علاوه بر سازگاری با هر یک از سه اتصال استاندارد1/4 و 3/4 و 5/8 اینچ، از اتصال اختصاصی آرکاسوئیس نیز پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین کاربران می‌توانند بیش از ۱۵ کالا را به صورت لوازم جانبی به همراه ایرو به کار گیرند که هریک کارکرد خاص خود را دارند.

تتر ایرو
نگهدارنده‌ی هارد تتر ایرو

 

منبع: وبلاگ نوین تجارت پارسیان

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.