PocketWizard MiniTT1 for Nikon

نام تجاری:

گیرنده‌ی رادیویی پاکت‌ویزارد برای نیکون (فرکانس اروپایی)

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
350400500
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

340.00 - 354.00 MHz, US FCC / IC Frequency

433.42 - 434.42 MHz, CE Frequency

 

این محصول كوچك‌ترین رادیوی «پاكت‌ویزارد» است. این فرستنده جزئی از نسل جدید رادیوهای «پاكت‌ویزارد» دارای قابلیت‌های CLS/i-TTL و كنترل توان با فلاش‌های كفشكی نیکون (Speedlite) و برخی نورهای استودیویی است. كاربر قادر است با استفاده از سیستم اتوماسیون Hyper-Sync، از سرعت‌های هم‌زمان‌سازی بیش‌تر از سرعت هم‌زمان‌سازی X-Sync دوربین استفاده كند.

 

فرستنده‌ی MiniTT1 روی كفشك دوربین قفل می‌شود و می‌توان روی كفشك آن، هنگام كار با محصولات كنترل از راه دور «پاكت‌ویزارد»، یك فلاش دیگر نصب نمود. می‌توان از یك یا چند فرستنده/گیرنده‌ی FlexTT5 پاكت ویزارد متصل به فلاش‌های E-TTL II كانن، یا هر كدام از گیرنده‌‌های «پاكت‌ویزارد» به عنوان كنترل از راه دور برای تریگر كردن فلاش یا دوربین استفاده نمود.

 

ویدئو: مقدمه‌ای بر ControlTL، فرستنده‌ی MiniTT1، و فرستنده و گیرنده‌ی FlexTT5 – مارك والاس (Mark Wallace)، عكاس، در این ویدئو شما را با مبانی كاركرد این محصولات آشنا می‌كند. (به زبان انگلیسی)

 

فرستنده‌ی MiniTT1 به راحتی قابل‌ استفاده است: فقط كافی است آن‌را روی كفشك دوربین قرار داد. سیستم ControlTL «پاكت‌ویزارد» داده‌های پیچیده‌ی E-TTL II را، كه به كفشك دوربین ارسال می‌شوند، می‌خواند و آن‌ها را به سیگنال‌های رادیویی تبدیل می‌كند. فقط كافی است كه تنظیمات جبران نوردهی فلاش (FEC) دوربین را تغییر داد تا اطلاعات مربوطه به فلاش راه دور منتقل شود. هنگامی كه كاربر دیافراگم یا ISO را تغییر می‌دهد، اطلاعات به صورت خودكار برای تصحیح مقادیر فلاش استفاده می‌شوند.

 

محصول AC3 ZoneController «پاكت‌ویزارد» مكملی خوب برای این سیستم است و به کمک آن می‌توان سه زون مختلف نور را به صورت مستقل (چه CLS/i-TTL و چه دستی)، با سه پله تنظیم توان، تنظیم كرد. اتصال رادیویی ControlTL «پاكت‌ویزارد» به كاربر اجازه می‌دهد تا سریع‌تر و بهتر، بتواند از تجهیزات فاصله گرفته، و سیگنال‌ها را از دیوارها و كنج‌ها منتقل كند، حتی در نور شدید ظهر. كاربر می‌تواند از یك سیستم فلاش i-TTL در هر جا كه بخواهد، بدون محدودیت‌های امواج فروسرخ، استفاده نماید.

 

تكنولوژی Hyper-Sync «پاكت‌ویزارد» كه در محصول MiniTT1 وجود دارد به كاربر اجازه می‌دهد تا از سرعت‌های هم‌زمان سازی‌ای فراتر از سیستم X-Sync دوربین، و تا ٨٠٠٠/۱ ثانیه (با استفاده از برخی تركیب‌های دوربین/نور) با توان كامل فلاش استفاده نماید. این قابلیت به كاربران امكانات بسیاری ارائه می‌كند. از این طریق می‌توان با دیافراگم باز و سرعت‌های شاتر بالا از فلاش استفاده نمود. از آن جایی كه سیستم Hyper-Sync می‌تواند برای تریگركردن نیز استفاده شود، هر كدام از گیرنده‌های «پاكت‌ویزارد»، اعم از FlexTT5، PlusII یا MultiMAX قابل استفاده هستند. برای اطلاعات بیش‌تر به این مقاله رجوع كنید.

 

كاربران هم‌چنین می‌توانند از سیستم هم‌زمان‌سازی FP یا High-Speed دوربین برای استفاده از فلاش‌های كفشكی نیکون (Speedlite) به آسانی و با اطمینان استفاده نمایند. با استفاده از رادیوهای بی‌سیم می‌توان از این امكانات در نور شدید روز نیز استفاده نمود. كاربران از این طریق می‌توانند هر سرعت شاتر یا دیافراگمی را، بدون توجه به محلی كه فلاش را قرار داده‌اند، استفاده نمایند. نیازی به تغییر هیچ‌كدام از تنظیمات نیست چرا كه این سیستم به كاربر اجازه می‌دهد تا از سیستم هم‌زمان‌سازی فلاش تا سرعت ٨٠٠٠/۱ ثانیه نیز استفاده نماید.

 

 

ویدئو: مارك والاس در مورد سیستم بهینه‌سازی شده‌ی هم‌زمان‌سازی High-Speed توضیح می‌دهد (به زبان انگلیسی)

 

از محصول MiniTT1 می‌توان برای تریگر کردن استاندارد با استفاده از هركدام از گیرنده‌های «پاكت‌ویزارد»، اعم از FlexTT5، PlusII یا MultiMAX استفاده كرد. از این طریق می‌توان از هر نوع فلاش، حتی فلاش‌هایی كه به تنظیمات دستی احتیاج دارند، استفاده نمود.

 

محصول MiniTT1 روی پلتفورم ControlTL كار می‌كند و می‌توان از طریق نرم‌افزار PocketWizard Utility آن را تنظیم نمود. این نرم‌افزار قادر است از طریق یك اتصال USB این محصول را پشتیبانی نماید. كاربر از طریق این نرم‌افزار قادر است تنظیمات كانال‌ها را تغییر دهند، زمان‌بندی Hyper-Sync را تنظیم كنند، تایمرهای حالت Sleep را تغییر دهند، و یا آخرین نسخه‌های نرم‌افزار داخلی (Firmware) محصول را به‌روز‌رسانی نمایند.

 

فرستنده‌ی MiniTT1 نسل جدیدی از سیستم‌های كنترل تریگر بی‌سیم است.

 

فناوری‌های محصول MiniTT1: روی تصاویر زیر كلیك كنید تا اطلاعات بیش‌تری در مورد آن‌ها كسب نمایید (به زبان انگلیسی). هم‌چنین می‌توانید برای اطلاعات درباره‌ی كلیات این فناوری‌ها به این مقاله رجوع كنید.

 

 

 

 

               

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
350400500
پیوست‌ها
Pixel-Mini TT1-Nikon-Manual.pdf
دفترچه راهنمای PocketWizard MiniTT1 for Nikon به زبان انگلیسی
دانلود (0)
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم