رونمایی سامسونگ از محصولات جدید در رویداد آنپکد

0 1,169

عصر امروز سامسونگ در مراسم آنپکد از محصولات جدید خود رونمایی کرد که می‌توان مهم‌ترین این محصولات را گوشی‌های تاشو جدید این کمپانی دانست. در این مراسم از ۲ مدل گوشی هوشمند با نام گلکسی زد فولد و زد فلیپ رونمایی شد که به‌عنوان جایگزین برای مدل‌های پیشینشان محسوب می‌شوند. علاوه بر این، از ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ نیز رونمایی شد. ساعت‌های هوشمند جدید نیز در ۲ نسخه استاندارد و کلاسیک معرفی شدند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این محصولات می‌پردازیم.

گلکسی واچ‌های جدید سامسونگ

همانطور که گفته شد، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ در دو مدل کلاسیک و معمولی به بازار روانه خواهند شد که مدل معمولی را می‌توان جایگزینی برای گلکسی واچ اکتیو ۲ دانست که یکی از محصولات موفق سامسونگ به‌شمار می‌رود. مدل کلاسیک همانطور که از نامش انتظار می‌رود خاص‌تر بوده و دارای طراحی زیبا و شیک‌تری می‌باشد. مدل کلاسیک در ۲ سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متر و مدل معمولی در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلی‌متر به‌فروش خواهند رسید.

گلکسی بادز ۲، جدید‌ترین هندزفری بی‌سیم سامسونگ

در کنار ساعت‌های هوشمند و گوشی‌های جدید، از هندزفری بی‌سیم گلکسی بادز ۲ نیز در این مراسم رونمایی شد که با قیمت ۱۵۰ دلاری‌اش، جایگزینی برای نسل پیشین خود است. زبان طراحی این محصول همانند گلکسی بادز پرو است و همراه با یک کیس شارژ مستطیل‌شکل به بازار ارائه می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این گلکسی بادز می‌توان به مقاومت آن در برابر رطوبت، کیفیت صدای بالا، قابلیت حذف نویز فعال و کنترل لمسی اشاره کرد.

گوشی‌های تاشو، گل سرسبد رویداد آنپکد

اما مهم‌ترین محصولات این رویداد، بدون شک گوشی‌های جدید سامسونگ هستند که در دو مدل زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به بازار عرضه خواهند شد. همانطور که از نام‌گذاری این محصولات مشخص است، هر دو این گوشی‌ها قرار است تا جایگزینی برای مدل‌های قبلی باشند. زد فولد ۳ پرچمدار گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ و یکی از قوی‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که از یک چیپ اسنپ‌دراگون 888 و ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. این محصول دارای استاندارد IPX8 است که آن را قادر ساخته تا عمق ۱.۵ متری و به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. این گوشی دارای یک نمایشگر ۷.۶ اینچی در بخش داخلی و یک نمایشگر ۶.۲ اینچی در بخش بیرونی است که هر دو این نمایشگرها دارای نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز هستند.

گوشی بعدی‌ای که در این مراسم معرفی شد گلکسی زد فلیپ ۳ است که این مدل نیز دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی می‌باشد. همچنین در بخش بیرونی آن نیز از یک پنل ۱.۹ اینچی استفاده شده است. چیپ بکاررفته در این مدل نیز همانند زد فلیپ ۳ از نوع Snapdragon 888 است و از ۸ گیگابایت حافظه رم در آن استفاده شده است.

قیمت فولد ۳ از ۱۷۹۹ دلار و مدل فلیپ ۳ از ۱۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدئو هایلایت‌های مراسم را مشاهده کنید

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.