دوربین D5600 نیکون معرفی شد

0 2,344

نیکون ساعاتی پیش از یک دوربین DSLR رده متوسط با نام D5600 پرده‌برداری کرد. دوربین جدید این کمپانی ژاپنی مانند D5500 از یک حسگر ۲۴ مگاپیکسلی فرمت DX بهره می‌برد که از محدوده حساسیت ایزوی ۲۵۶۰۰-۱۰۰ برخوردار بوده و به پردازشگر تصویری EXPEED 4 مجهز شده است.نیکون اذعان دارد که این دوربین برای مستندسازان و افرادی که به تولید محتوای بصری خلاقانه علاقه‌مند هستند گزینه مناسبی است. دوربین یاد شده از یک نمایشگر ۳٫۲ اینچی متحرک از نوع لمسی بهره می‌برد که دقت نمایش ۱۰۳۷۰۰۰ نقطه را ارائه می‌دهد. یکی از نقاط قوت اصلی این دوربین که از جانب سازنده بر روی آن تاکید بسیاری شده، قابلیت رکورد ویدئوهای تایم-لپس حرفه‌ای به سبک دوربین‌های رده‌بالا است.

مطابق انتظار D5600 از فناوری‌های ارتباطی وای‌فای، بلوتوث و NFC داخلی سود می‌برد و به همین دلیل از قابلیت SnapBridge پشتیبانی می‌کند. از همین رو می‌توان عکس‌ها و ویدئوها را به آسانی هرچه بیشتر انتقال داد و در اسرع وقت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. بدنه این دوربین دارای ابعاد کامپکتی بوده و همین موضوع سبب شده تا دست شرکت سازنده برای طراحی ارگونومی این محصول تا حد زیادی باز باشد. لازم به ذکر است که نیکون D5600 از فضاهای رنگی sRGB و Adobe RGB به طور کامل پشتیبانی می‌کند ولی متأسفانه فاقد لرزشگیر تصویر می‌باشد. در مورد سیستم فوکوس خودکار این دوربین فرمت DX نیز باید عنوان شود که دارای ۳۹ نقطه فوکوس می‌باشد. D5600 به یک فلاش داخلی از نوع بازشو (Pop-up) نیز مجهز شده و در حالت عکاسی پیاپی می‌تواند تا ۵ فریم را در هر ثانیه به ثبت برساند.

در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت و زمان عرضه این محصول به میان نیامده است ولی طی روزهای اخیر حتماً اخبار دقیق‌تر در این مورد نیز منتشر خواهد شد که به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.